Recenze

Hodnocení hotelu

87%

Velmi dobré

na základě 152 recenzí

  • Personál

    91%

  • Služby

    88%

  • Čistota

    89%

  • Pohodlí

    83%

  • Cena/kvalita

    82%

Recenze (152)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 18. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hezké místo v prirode
    • Od 2.patra ubytovací peklo... Vybydlene pokoje, necistota, 30 let zpátky...
  • Ivan Láska

    ?

    dospělý pár, 27. června 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • umistění
    • služby a cena za pobyt psa
  • Petra Šináklová

    ?

    jednotlivec, 18. září 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Wellness naprosto nevyhovující, ve vířivce studená voda, že se tam nedá vydržet, člověk okamžitě prochladne což je o zdraví, římské lázně mimo provoz, v bazénu vodopád a protiproud neustále vypnutý, na recepci paní která neumí kloudně česky, buď jí není rozumět nebo na vše odpovídá "nevím", sice milá ochotná, ale co je to platné, když nic nevyřeší. Jako pobyt pro turistiku v pořádku, ubytovací a stravovací služby jsou výborné, jako wellness pobyt nepoužitelné, vzhledem k tomu i poměr cena/kvalita neadekvátní.
    • Ubytování, stravování
    • Wellness
  • Tomáš Holub

    ?

    mladý pár, 17. března 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • nove koupelny a socialni zarizeni
    • zastarale vybaveni pokoju,uklizecky uklizeji do urovni oci,neskutecne spinavy lustr od pavucin
    Orea Resort Horizont

    Odpověď od hotelu

    Orea Resort Horizont

    Vážený pane Holube, děkuji za Vaše hodnocení. Pokoje jsou bohužel ve starším vybavení, hotel čeká na rekonstrukci. Za úklid na pokoji se omlouváme, mohl jste toto nahlásit při Vašem pobytu na recepci, ihned by byl problém řešen na místě. Posilnily jsme řady pokojských a nyní se budeme snažit, aby se takto již nestalo. Hezký den.

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 27. srpna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

    Orea Resort Horizont

    Odpověď od hotelu

    Orea Resort Horizont

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Budeme moc rádi, když Vás opět uvítáme v OREA RESORT HORIZONT. Roman Vacho, ředitel

  • Petr Kubát

    ?

    rodina s malými dětmi, 24. února 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Wellness centrum, bazen, dětský koutek,relaxace.
    • Zastaralé zařízení pokojů, jídelní lístek a nabídka ale hlavně
      hotový výrobek je jako za doby totality.
      Jídlo které si zákazník objedná musí nejen chutnat ale i lahodit oku.
      Malé porce neodpovídali gramáži.
      A na závěr recepce při konečném vyúčtování za ubytování do faktury
      napsala moji pětiletou vnučku. Dobré ne?
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 13. srpna 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • po mnohaletých zkušenostech je Horizont znám kvalitní stravou a skvělým personálem, výbornou polohou a dostupností
    • katastrofální zařízení pokojů z doby jeho založení, nepohodlné, omšelé, každoročně upozorňuji na absenci alespoň malé chladničky, což je jinde běžné i za podstatně nižší ceny. Dlouhodobě špatně fungující výtahy, letos kolaps, fungoval jen jediný (!) a to ještě chybně. Vysvětlení - hotel si na rekonstrukci teprve musí vydělat, což jsem slýchával již před lety.
      Neúměrně vysoké ceny - 2 dcl konzumního vína 60,- je výsměch, stejně ostatní nápoje, vč.kávy.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 22. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ubytovani bylo pekne; snidane a vecere perfektni; wellness super (masaze vrele doporucuji).
    • Neprofesionalita personalu - mnoho malych nedostatku, ktere zbytecne kazily celkovy dojem z pobytu.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    rodina s malými dětmi, 28. ledna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • vstricnost personalu hlavne restaurace, baru, recepce, siroka a pestra nabidka bufetu, zlepsujici se cistota, vyziti pro deti
    • Zastarale vybaveni pokoju, nefunkcnost vsech svetel na pokoji (stolni lampa, .....), nestihajici obsluha restaurace pri vyssi obsazenosti hotelu, zvlastni obsluha wirpoolu (starsi pani) - cose tyce vydavani rucniku a doplnovani, vydej piti atd., kalkulace ceny pobytu pouze v mene Euro
  • Anonymní hodnocení

    ?

    rodina s malými dětmi, 4. února 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Jídlo bylo velmi dobré.
    • Cena polopenze byla dost vysoká - 300 Kč/os. Ve srovnatelných hotelech se cena polopenze pohybuje kolem 150 Kč/os. Vzhhledem k tomu, že cena jídla z jídelního lístku je 150 Kč, polopenze se cenově nevyplatí.
      Vybavení pokojů je zastaralé, světla na pokojích málo svítí.Určitě by stálo za to uvažovat o rekonstrukci pokojů.
      Slečna na recepci nám nebyla schopna poradit, kde se dá lyžovat a k dispozici nikde nebyly žádné informace. Určitě by nebyl problém vytisknout mapy okolních sjezdovek (typ vleku, délka sjezdovky...), tak jak je to běžné ve všech hotelech v zahraničí.