Recenze

Hodnocení hotelu

93%

Perfektní

na základě 76 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    97%

  • Služby

    96%

  • Čistota

    95%

  • Pohodlí

    91%

  • Cena/kvalita

    88%

Recenze (9)

Filtry

Typ klienta

  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 5. prosince 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Spokojenost moc nebyla , za cenu jsem si představovala opravdu neco jineho.
    Pokoj jsme meli nad kuchyni, po 1 noci po žadosti jsme dostali jiny. Strava ..no snidani mame doma bohatši než tento hotel...a večere...polotovary,...
    Jak jsme řikaly, tady se zastavil čas.
    • :-(
    Parkhotel Kašperské Hory

    Odpověď od hotelu

    Parkhotel Kašperské Hory

    Anonym.

  • Zdeněk Kotlařík

    ?

    dospělý pár, 20. září 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Personál totálně bez zájmu o hosty.
    • Catering na úrovni špatné závodní jídelny. K snídani jsou podávány pokrmy připravené hodně dlouhou dobu předem a jsou studené zabalené do fólie kterou se nikdo ani neobtěžuje sundat. Myslím že hotel tohoto typu by mohl mít výrazně lepší kuchyní nebo kuchaře. Celkově dojem z pobytu výrazně ovlivnil stav stravy
    Parkhotel Kašperské Hory

    Odpověď od hotelu

    Parkhotel Kašperské Hory

    Děkujeme Vám za hodnocení pobytu.
    Jaroslav Fischer

  • Lenka Nováková

    ?

    dospělý pár, 31. května 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Zašlá sláva hotelu, který svého času byl na úrovni.
    Pobyt jsme dostali jako dárek a když jsme viděli, za kolik je pobytový balíček nabízen, bylo nám jasné, že při dnešních cenách nás může jenom mile překvapit. Bohužel, nestalo se tak a pobyt jsme druhým den po snídani ukončili o den dříve.
    • Milý a ochotný personál v hotelu. Poměrně velká koupelna. Čisté lázně. Pěkný dobový interiér ve vstupní hale.
    • *Naprosto tristní snídaně, bílý rohlík a toustový chleba, máslo, šunka, sýr, pár kousků zeleniny, vajíčka. Žádný výběr. Po zakousnutí do sladkého šátečku jsem cítila plíseň. Druhý den jsme přišli o hodinu později a byl opravdu jenom rohlík se šunkou. A ty epesní šatečky z předchozího dne, které jsem podle všeho nenechávala na talíři pouze já.
      * Proleželé matrace a pouze jeden velmi unavený polštář, tudíž masáž zad na druhý den více než nutná.
      * Dveře do pokoje nedoléhaly, tudíž pokud jsme chtěli větrat ventilačkou, dveře nám bouchaly. Ale nic co by nespravila hotelová bačkora a výtisk Šumavských novin. (!)
      * V ceně balíčku bylo pár procedur, nicméně i když jsme se rozhodli si nějaké procedury připlatit (kompletní kosmetika, masaž nohou, zábaly atd. ) a užít si lázně se vším všudy, nedostali jsme možnost se slovy: Vikendy jsou tady nabitý, nemáme místo. Přestože v nabídce to hotel má, dokonce celou brožuru procedur.
      * Večeře, jedním slovem katastrofa. O salátu s uzeným losos se mi ještě teď zdá. Na druhý den jsme se do restaurace na večeři na prvni pokus nevešli a když už místo bylo, viděli jsme večeři u ostatních a raději jsme se šli najíst do restaurace na náměstí, kde jsme se shodou okolností potkali i s dalšími hosty. PZkrátka tohle ne. Ne v hotelové restauraci.
      * Pouze subjektivní pocit-vzhledem k vyšímu věku ostatních návštěvníků a našemu věku (do 40 let) jsme si tam s manželem připadali jaksi nepatřičně a celou dobu jsme si řikali, že na tohle jsme asi ještě moc mladí, nebo po přečtení tohodle hodnocení, někdo řekne, že i nároční. Budiž. Třeba někomu, kdo po hotelech a welness nejezdí, případne Parkhotel jako něco výjimečného. Na snídani a večeři vidi pozitivní to, že si je nemusí dělat sám a někdo ho obslouží. Proč ne. Za nás už nikdy více.
    Parkhotel Kašperské Hory

    Odpověď od hotelu

    Parkhotel Kašperské Hory

    Děkujeme Vám za Váš názor, je škoda, že jste Vaše připomínky neuplatnili přímo na místě a ihned.
    Jaroslav Fischer

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 24. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Dobrý den,
      dlouho jsem váhal, jestli vám napíši, ale zhodnotím náš pobyt od 20.7. do 24. 7. 2021.
      Objednali jsme si pokoj superior, bohužel pokoj č. 116 tomu neodpovídal. Okno vede přímo k zaparkovaným autům, zřejmě personál sousedního hotelu. Brzy ráno, přes den a pozdě večer nebylo možno ani větrat kvůli exhalacím z výfuků aut. Pod oknem si personál dával kouřové pauzy. Přes den, pokud jsme odešli nebylo možno ani větrat z obavy, aby nám někdo do pokoje nevlezl.
      Dále doporučuji si poslechnout hluk z odpadní kanalizace zřejmě z horních pokojů, v noci nás budilo každé spláchnutí a použití sprchy nebo umyvadla. Hluk byl, jako když ležíte pod vodopádem. To se panu projektantovi vůbec nepodařilo a neodpovídá to třídě hotelu. Docela nás zklamala restaurace,
      přes den obsluha bezvadná, ale pokud jsme chtěli jít na večeři (polopenzi jsme neměli), tak nám bylo řečeno přijďte buď do 17 hodiny nebo až po 20 hodině. To je také velmi zarážející. V Kašperkách se
      nám jinak líbilo, bazén bezva, park také, ale ubytování nás velmi zklamalo.
      Ing. Jan Čunát
  • Tomáš

    ?

    dospělý pár, 12. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Park, naštěstí pro hotel- stojí tam, kde stojí
    • Snídaně , recepční se na vás ani nepodívá a nedej bože aby pozdravila, toaleta v pokoji asi “20”cm vysoká, parkování před hotelem - jen když máte štěstí. Jednoduše za hodně peněz málo muziky, večeře v hotelu jsou bez polopenze téměř zapovězeny - “ přijďte si asi v osm, až roznesu polopenze, pak bychom vám něco uvařili, anebo si objednejte polopenzi...”
  • Regina

    ?

    jednotlivec, 9. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 28. června 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkově byl dojem z pobytu spíše negativní. Požadovaná cena za pobytový balíček neodpovídá kvalitě služeb a úrovni hotelu.
    • Městečko, ve kterém se hotel nachází je velmi pěkné a jeho okolí také. Ze služeb SPA je nejlepší masér.
    • Zklamáni jsme byli poměrem kvalita/cena. Na hotelu je vidět, že jeho rekonstrukce proběhla počátkem 90. let. Na pokoji není lednička. Wifi pracuje z častými výpadky. V koupelně jsme měli WC tak nízké, že bylo spíše pro děti. Strava je pouze průměrná a přesto, že vedení hotelu propaguje zdravý životní styl, včetně zdravé stravy, tak tomu nabídka neodpovídá. Při zakoupení balíčku začíná pobyt večeří, ale host nemá žádnou možnost si jídlo vybrat a musí se spokojit s jedinou možností. Pokud by byl například vegetarián, tak by měl smůlu. Na další dny si vybírá ze tří možností. Ani ty však nejsou zajímavé.
      Otázkou je také profesionalita SPA služeb. Jeden den má host například hřejivý zábal, ale masáž zad, která by měla následovat, je naplánována až na další den. I samotný personál uznal, že toto není ideální.
    Parkhotel Kašperské Hory

    Odpověď od hotelu

    Parkhotel Kašperské Hory

    Vážená paní, vážený pane,
    děkujeme Vám za Váš názor na poskytované služby. Zpětně se velmi těžko odpovídá na kritiku, pokud neznám minimálně termín pobytu. Prakticky denně se pohybuji mezi hosty, vše je o komunikaci a ne o předjímání coby, kdyby. V každém případě za hodnocení děkujeme.
    Jaroslav Fischer

  • Lucie Winklerová

    ?

    skupina přátel, 22. srpna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Služby maséra- opravdu dobře poradil, profesionální práce.
    • Objednávka procedur na 6x, recepce si nepředala správné informace, problém byl i naplánovat časy procedur tak, aby vyhovovaly délce a povaze našeho pobytu. Ve finále jsme ještě znovu služby/procedury osobně procházely na recepci, aby seděla cena.
  • Marta

    ?

    dospělý pár, 13. září 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pěkný interiér.Kvalitní masáž i zázemí v lázních.Parkování perfektní.Velmi ochotná číšnice.Příjemná recepční v sobotu.Bohužel jména neznám.
    • Snídaně na nízké úrovni,jídlo v restauraci podprůměrné,chování číšníka nevhodné,někdy nevstřícnost v recepci,služby? Byly vůbec nějaké,nezjistili jsme.Vinárna nebyla v provozu.Hlučnost z parkoviště.Vůbec neodpovídá hotelům této kategorie.