Recenze

Hodnocení hotelu

85%

Velmi dobré

na základě 6 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    93%

  • Služby

    97%

  • Čistota

    77%

  • Pohodlí

    83%

  • Cena/kvalita

    73%

Recenze (239)

Filtry

  • Zuzana Veverková

    ?

    rodina se staršími dětmi, 21. července 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Rozhodně bych tento hotel Pytloun ve Volgogradské ulici žádnému svému známému nedoporučila.
    • Nelíbilo se mi chování recepčních, ten co nás přijímal, ani neodpověděl na pozdrav. Všechno se z něj muselo páčit. V době, kdy jsme byly ubytované, bylo docela dost velké teplo a na recepci žádné mražené zboží, pouze prodej nárámků, prstenů, což je asi velice potřebné.

      V nabídce tohoto hotelu byly naprosto jiné pokoje, ten který jsme dostaly, rozhodně na žádném z obrázků nebyl. Možná, je to ale tím, že jsme přijely na voucher a tak jsme byly, i když byl hotel v době našeho příjezdu polprázdný, ubytovány až v přístavku ve 3. patře.
    Pytloun Wellness Travel Hotel

    Odpověď od hotelu

    Pytloun Wellness Travel Hotel

    Vážená paní Veverková, jestliže se recepční nechoval přátelsky, tak za to se Vám velice omlouvám. Jsem však udivena, protože právě na personál tohoto hotelu máme velice kladné ohlasy. Zjistím, zda měl k tomu nějaké např. soukromé důvody, což samozřejmě ale stejně není přípustné. K ostatním poznámkám bych reagovala tak, že zde veliké pochybení neshledávám. Málokterý hotel Vám nabídne ke koupi mražené zboží, na to tam opravdu nemají prostor, drobné doplňkové zboží, které nepodléhá zkáze ani složitému skladování, je tak tedy pochopitelné. Všechny pokoje vyfocené nemáme, ale pokoj kde jste bydlely, je standardní kategorie a tedy odpovídající všem kritériím, které nabízíme. Závěrem bych si dovolila oponovat, poloprádným hotelem, nevím jak jste si to ověřovala, ale v pátek, den Vašeho příjezdu bylo z 31 pokojů volných pouze 5 a v sobotu byl hotel plně vyrezervován, takže výběr Vašeho pokoje jistě nebyl nějakým znevýhodněním, protože jste přijela na "voucher". Váš voucher byl pro nás naprosto plnohodnotný, protože jste jej zakoupila naprosto standardní cestou, za cenu kterou běžně nabízíme, nikoliv za cenu razantně sníženou tzv. "slevomatovou".Mrzí mně, že nezmiňujete nic, co by se Vám líbilo, dle mých informací, jste měla velice obsáhlý balíček služeb, o kterých se vůbec nezmiňujete a ani je do hodnocení nezahrnujete a to mě velice mrzí. Denisa Bel Hadjsalah - Assistant Manager

  • p. Petr Kovář

    ?

    jednotlivec, 18. listopadu 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ukončený pobyt
    • Po příjezdu špatná informovanost o platbě,kterou jsem už poslal.A čekal bych trochu více seznámení se z programem co patří k pobytu.A ubytování už vůbec neodpovídalo cenový kategorii.Natož funkčnosti zařízení.Ucpaný sprchový sifon,Plísen v sprchovým koutě.Rozbitý držák na sprchu.Nefunkční topení v koupelně.Utržený dekl na prkénko.Při ventilaci se musí nasazovat sluchátka.Kuchynka z minimální výbavou,asi jsi každý nádobí si musí přivézt z domova.
      Za cenu ubytovny,bych to bral jako průměr.Za cenu pobytu v hotelu bych se styděl.
  • Švecová Vylíčilová

    ?

    jednotlivec, 6. listopadu 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byli jsme nepříjemně rozladění vybavením pokoje.naprosto to neodpovídalo fotografii a prezentaci.v pokoji bylo nakoureno,recepce s tím odmítla cokoliv dělat.navíc ač jsme byli s malými dětmi skoro se netopilo.na recepci pravidelně chyběla obsluha.lístky do zoo jsme neobdrželi.kompenzaci nám bylo šampaňské.večeře v podobě budetu se proměnila ve výběr ze dvou jídel a ještě ke všemu v jiném hotelu asi4km od místa kde jsme bydleli.
    Pytloun Wellness Travel Hotel

    Odpověď od hotelu

    Pytloun Wellness Travel Hotel

    Vážená paní Vylíčilová,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Po mém prověřením, recepční Bára Vám nabídla jiný pokoj (číslo 4), který jste odmítla a jiná varianta nebyla.
    Lístky Vám byly nabídnuty, k proplacení za hotové. O zoologickou zahradu jste nejevila zájem a chtěla jste proplatit technické muzeum, které my nenabízíme a jako kompenzace za lístky Vám byl předán sekt.
    Na kotel bude povolaná revize.
    Večeře v rámci balíčku jsou uvedeny na jiném z našich hotelů, jelikož mi nedisponujeme restaurací.
    Doufám, že jsme si všechny naše nedostatky vyjasnili a v případě zájmu o další komunikaci mě prosím kontaktujte na mém telefonním čísle.

    S přáním krásného večera
    Jitka Beránková
    Manažerka hotelu

  • Anonymní hodnocení

    ?

    rodina s malými dětmi, 25. srpna 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Wellnes
    • Bohužel se vzhled, velikost i komfort pokoje dost lišil od reklamy na internetu. Byli jsme zklamaní.
      Pokoj jsme si zamluvili s dostatečným předstihem a přesto jsme dostali takové ubytování.
      Firma spa.cz však tento problém velice rychle a nad mé očekávání vyřešila. Děkuji.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 1. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velký výběr při snidani, luxusní☺
      Ochotny, příjemný personál
      Kuchyňský kout v pokoji
      Venkovní posezení
    • Cely pokoj působil stísněně, zbytečně třetí postel, když jsme měli objenaný dvoulůžkovy pokoj..
      Špinavá podlaha při příchodu, pavučiny ve skříni.
      Nejvice mi vadilo, že v koupelně byl citit kouř z cigaret, ač je hotel nekuřácký...loupala se barva u vaničky ve sprchovém koutu, v koupelně málo světla....
  • Anonymní hodnocení

    ?

    mladý pár, 10. listopadu 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Při příjezdu recepční neví, zda máme pobytový balíček zaplacený nebo ne.
    Pokoj velikostně v pohodě (standard), koupelna čistá, ale zdi špinavé, TV šla vypnout jen přímo vypínačem na TV, postel klouzala po koberci, matrace se rozjížděly. Ráno s námi zapomněli na snídani do postele i přesto, že lístek jsme měli na klice zvenku celou noc. Wellness pěkně připravený, ale při zapnutí trysek ve vířivce začala voda nepříjemně zavánět (nejspíš špatná údržba trysek). Večeře v rámci balíčku v "nedaleké" restauraci Pytloun hrůza! Na to, že to bylo degustační menu, tak se opravdu nepředvedli a to nejsme nijak nároční. Snídaně druhý den u recepce byla parádní s příjemným personálem a velkým výběrem všeho. Shrnutí je od nás takové, že příště jiný hotel.
    • Služby od Spa.cz paráda, vše v pořádku.
      Mladý receční byl milý a poradil nám skvělou restauraci.
      Čistota v pořádku.
    • Za tu cenu jsme čekali více.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    rodina s malými dětmi, 6. července 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Čekání na volný stůl na snídani, až 3.tí den jsme měli máslo k rohlíku,neboť snídaně byly od 7hod a v 9 hod už máslo došlo.Za cenu 149Kč za snídani jsme čekali na doplnění talířů ze salámy a sýry, které doplňovali po 3-5 plátkách pro všechny hosty. Na pokojích vrzající podlahy,při chůzi po špičkách na WC jsme stejně vzbudily děti.Na pokoji kuchyňka se sporákem, na kterém jsme vařily špagety-trvalo 30 minut ,než se začala vařit voda(plotýnka zapnutá na max.).Personál musel každou informaci,kterou jsme po něm požadovali zjišťovat po telefonu - malá informovanost . V ceně hlídané parkoviště,ale když přijedete po 20té hodině večer z výletu,už se do areálu nevejdete a parkujete na hlavní nehlídané silnici. Vysokorychlostní internet na pokoji i na zahradě neustále vypadával- s hláškou-velmi špatný signál. Studená voda ve výřivce.
  • Jindra Havlíková

    ?

    dospělý pár, 11. října 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Krásný výhled na Ještěd
    • Pokoj 34 moc schodů - žaluzie nejdou vytahnout a hlasitý větrák z vedlejšího pokoje (brzy ráno)
  • eda, Těšín

    ?

    jednotlivec, 25. září 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • wellnes je jen v názvu, od sousedů bylo vše slyšet, pokoje více než skromné
  • Roman Jelínek

    ?

    jednotlivec, 19. srpna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Dobrý den,v první řadě přemrštěná cena ubytování za pokoj o pár metru čtverečních ,smradlavé odpady,pokoj bez ledničky parném létu.Kouř z cigaret do oken hlavně večer, kouří se pod okny pokoju.S pozdravem Jelínek