Recenze

Hodnocení hotelu

84%

Velmi dobré

na základě 136 recenzí

  • Personál

    88%

  • Služby

    84%

  • Čistota

    89%

  • Pohodlí

    83%

  • Cena/kvalita

    75%

Recenze (136)

Filtry

  • Tomáš Hlavatý

    ?

    jednotlivec, 23. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pokoje čisté, vybavení na 4* OK. Snídaně výborné.
    • Je zcela nepochopitelné, proč hotel nenabízí pro své vlastní hosty, kteří zaplatí nemalou částku za pobyt, slevové balíčky na svůj wellness či aquapark, svět pod hladinou, masáže. Navšívili jsme aquapark jednou, cena 1200,-Kč/90min. - díky, jednou stačilo (2dospělí + 2 děti 15 a 12let). Proč je cena vstupu pro dítě do světa pod hladinou do věku 15-ti let, do aquaparku do 12-ti let?? Tedy za naši dceru, které je 15let jsme platili jako za dospělého a tímpádem žádné rodinné vstupné.!!!!!!!! Na nás to působilo jen jako snaha vydělat za každou cenu. O zahrádce u lobby baru se lépe nevyjadřovat, každý snad i podprůměrně inteligentní host si jde večer raději sednout na drink někam jinam.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 24. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Retro
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 4. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Místo a okolí
      Pokoj
    • Večeře
      U snídaně nebyly běžně banány, což je jedna z malá věci, co ji děti do 1 roku
  • Eva

    ?

    rodina s malými dětmi, 29. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Všeobecná spokojenost
    • V aquaparku nefungující atrakce!
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 22. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • bazen
    • ceny
  • Jan

    ?

    dospělý pár, 19. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • V hotelu jsme byly již po třetí a přijedem opět. Trochu zklamal možnost vstupu do nových venkovních bazénů při dvou hodinách bezplatného vstupu9-11h.
      Bylo období,že hotelový hosté mohly do bazénu bezplatně neomezeně.
    • Nebyla možnost půjčení motorových loděk . Prý bylo vše rozbité. Za to možná ale nemůže hotel.
  • Milena

    ?

    dospělý pár, 9. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jitka

    ?

    rodina se staršími dětmi, 6. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Personál nepříjemný už od příjezdu.Na recepci nepodal základní info, např. doba snídaně.Dále neplní smlouvu s Lipensko, tzn.hotel nevydává karty Lipno card, které má dostat každý host.
      V pobytu jsme měli 2 hodiny bazénu zdarma, přítele odmítl pustit s tím, že změnili podmínky a nyní je již pouze hodina.Koho to zajímá?v době objednání platili 2 hodiny.
      Ručníky i přesto, že necháte na věšáku vymění...co ekologie?
      V restauraci na snídani 3 automaty na kávu - na každém jede něco - většinou tak 2 nápoje = chaos.A je tam pouze jeden výdejník na horkou vodu, který navíc není nastaven na velikost hrnku.Hrnky na malé espresso chybí.
      Hotel by opravdu měl změnit manažery, všichni vypadali staršího data a podle toho hot i vypadá, zaostal v jisté době.
  • Ivana Moravcová

    ?

    dospělý pár, 4. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Renata

    ?

    skupina přátel, 26. června 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pestrá nabídka na snídaních.
    • Nedostatečná nabídka informací o zajímavostech ve Frymburku a jeho okolí.