HodnoceníOREA Resort Panorama Moravský kras
ZpětHodnocení hotelu
0%
na základě 0 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Recenze (229)
Filtry
Typ klienta
Zobrazit pouze
Seřadit od
-
Jana
?
rodina s malými dětmi, 3. července 2021
- Zvířátka. Zábava. Animační program.
- Recepční, která nás mystifikovala, že nás bude pouštět do wellness bazénu a my jsme na ni čekali a ztráceli čas placeného pobytu v bazénu, nakonec jsme zazvonili na zvoneček. Recepční, která nám špatně účtovala nanuky dráž a tím nás ošidila. Recepční, která nám v den odjezdu řekla, že již nejsme hoteloví hosté a tak již nemůžeme nic využívat po 10h ráno - přitom jiní se ještě v 17h účastnili animačního programu a vyhráli i cenu dne, i když ten den odjížděli - měřit by se mělo všem hostům stejně stejným metrem. Předražené jídlo a pití. Placený bazén. Nepříjemné recepční.
4 hlasy
-
Jana
?
rodina s malými dětmi, 1. července 2022
- V recepci paní manažerka zlatá milá srdečná profesionální přístup, také ostatní recepční korektní, ale čtvrteční dvě grácie nepříjemné jízlivé připomínaly mi, že si mě pamatují z loňska, že jsem tu byla i loni blablabla... Loni mi totiž zakázaly využívat služeb hotelu v poslední den, kdy jsem podle těchto ženštin neměla už NA NIC NÁROK, přitom jiní a ostatní využívali ještě v den odjezdu bazén, animační program, vyhráli v den odjezdu ještě ceny atd... Kromě této nepříjemné věci, kvůli které už sem víckrát nepojedu, recepční neví, co je to VR a považují to za video... ???? A nemají přehled o obsahu animačního programu... ???? Některé recepční tragédie a vyměnit!!!
- V recepci paní manažerka zlatá milá srdečná profesionální přístup, také ostatní recepční korektní, ale čtvrteční dvě grácie nepříjemné jízlivé připomínaly mi, že si mě pamatují z loňska, že jsem tu byla i loni blablabla... Loni mi totiž zakázaly využívat služeb hotelu v poslední den, kdy jsem podle těchto ženštin neměla už NA NIC NÁROK, přitom jiní a ostatní využívali ještě v den odjezdu bazén, animační program, vyhráli v den odjezdu ještě ceny atd... Kromě této nepříjemné věci, kvůli které už sem víckrát nepojedu, recepční neví, co je to VR a považují to za video... ???? A nemají přehled o obsahu animačního programu... ???? Některé recepční tragédie a vyměnit!!!
1 hlas
-
Anonymní hodnocení
?
skupina přátel, 7. září 2010
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Josef Kavalier
?
jednotlivec, 16. září 2010
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Honza Dlask
?
rodina se staršími dětmi, 26. srpna 2010
Překvapilo nás: hotel se prezentuje jako Wellnes, ale ve skutečnosti jsme za dva dny neměli možnost se dostat do sauny či na masáže. O bazénu (vnitřním) nemluvě. Dále mě zarazilo pří info na recepci o výletu na Punkevní jeskyně nás nikdo neupozornil na nutnost rezervace. A tvrzení recepce, že přednostní klientela na Wellnes je balíčková, tak, ať to zveřejní na www. stránkách. Těšil jsem se tam a po příjezdu na cestu domu!!!!!!!!!!!!!!- Překvapilo nás: hotel se prezentuje jako Wellnes, ale ve skutečnosti jsme za dva dny neměli možnost se dostat do sauny či na masáže. O bazénu (vnitřním) nemluvě. Dále mě zarazilo pří info na recepci o výletu na Punkevní jeskyně nás nikdo neupozornil na nutnost rezervace. A tvrzení recepce, že přednostní klientela na Wellnes je balíčková, tak, ať to zveřejní na www. stránkách. Těšil jsem se tam a po příjezdu na cestu domu!!!!!!!!!!!!!!
1 hlas
-
Anonymní hodnocení
?
jednotlivec, 31. října 2015
- personal
- slabe bufetove vecere
1 hlas
-
Václav HladÍK
?
jednotlivec, 5. listopadu 2009
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Petra
?
rodina s malými dětmi, 27. června 2021
- Bylo kvalitní jídlo. Milá obsluha v restauraci. Mile paní uklízečky. Areál úžasně vybaven pro děti a jejich rodiče. Zvířátka byla v bezva stavu. Bazény taktéž udržované...
- Pokoj situován na jih, měl okno na heslo. Panty se zámky na něm moc dobře nefungovaly.
Na pobytu jsem byla v 7m těhotenství s malou téměř 2letou dcerou. Takže větrat je potřeba. Stejně tak by měl mít pokoj přiměřenou teplotu vzduchu k životu. Na pokoji se přes den nedalo prakticky být, jak byla vysoká teplota. Pokoj měl větrák ale ne klimatizaci.
Dále jsme měli uhrazeny 3* vstup do vnitřního bazénu. Nakonec jsme využili pouze dva.
Setkali jsme se následně s neochotou peníze za 1* vstup odečíst např. z konzumace... Se slovy recepční, že to "nejde". Když se chce, lze vše. Kde není vůle, není cesta. Dohadovat se s nikým nebudeme. Kvůli cca 200,- nám to spíše přišlo smutné gesto ze strany recepční a my zná i pokynů vedení???
Hotel nám byl doporučen. Nevím zda budeme doporučovat dál blízkým.
1 hlas
-
Anonymní hodnocení
?
jednotlivec, 16. srpna 2009
The room and facilities of the Hotel are really good. Only question is that is a bit separated from center of the town.- The room and facilities of the Hotel are really good. Only question is that is a bit separated from center of the town.
1 hlas
-
Anonymní hodnocení
?
jednotlivec, 11. listopadu 2021
Vstřícnost hotelu při hledání termínů v době covidové.Dobrá a rychlá komunikace.- Vstřícná komunikace.
- Nepřipadá mi ideální míchat pobyty typu" hýčkání ve dvou" s pobyty rodin s malými dětmi.Všude oslíčci,průlezky,malé děti ve spa zóně,kde se nějak musíte všichni vystřídat/ v covid době i cca 8 až 10 lidí v sauně asi není ideál/.Totéž ve vířivce a bazénu,moc lidí najednou na to,abychom si to užili....
1 hlas