Recenze
Provoz hotelů je vyhlášením MZČR z 26. 4. do odvolání omezen. Povoleny jsou pouze lázeňské pobyty pro pacienty po covidu a od 10. 5. také pro testované a očkované. Sledujte aktuální podmínky pobytů v lázních.

Hodnocení hotelu

96%

Perfektní

na základě 283 recenzí

  • Personál

    96%

  • Služby

    95%

  • Čistota

    98%

  • Pohodlí

    96%

  • Cena/kvalita

    94%

Recenze (283)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 8. března 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Zdeněk Koutný

    ?

    dospělý pár, 8. března 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Velká spokojenost s hotelovým personálem a poskytovanými službami. Moc děkujeme.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 7. března 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Perfektní hotel, milý a vstřícný personál, nic nebyl problém.
    Milá a příjemná atmosféra v hotelu. Vynikající kuchyně.
    Za nás velká spokojenost.
    Hodnocení okolí nedávám plný počet hvězdiček, protože se nedá posoudit, díky opatření vlády, případně ročnímu období.
  • Jiří HIMMEL

    ?

    dospělý pár, 7. března 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Příjemný, ochotný a vstřícný všechen personál, velmi dobrá a pestrá kuchyně, klidné prostředí, bezproblémový pobyt i v současných náročných podmínkách.
    • Možnost využití bazénu a saun až do večerních hodin
  • Marie Mil

    ?

    jednotlivec, 5. března 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Naprostá spokojenost.
  • Mirek Jirman

    ?

    dospělý pár, 3. března 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Ač jsem se snažil, nenašel jsem nic nepohodového. A to i po absolvování 20ti pobytů u různých poskytovatelů podobných služeb ve čtyřech státech EU byla tato služba nejlepší a to i ve značně komplikované době uzavření okresů. S manželkou jsme byli až "miminkovsky " rozmazlování. Díky za to. Jirmani :)
    • Vše - veškerý personál "umí". A to i pohledem kritického pohledu mé ženy, - profesionální kolegyně a učitelky z hotelovky na penzi a mého profesionálního - psychoterapeuta . Sjednocený názor nás dvou je ten, že je vše úžasné :).
    • Taková situace nenastala a tudíž NIC.
  • Eva Ježková

    ?

    jednotlivec, 1. března 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S manželem jsme se cítili jak v ráji, ...procedury, výborné jídlo klid a pohoda.
    • V hotelu vstřícnost personálu,
      Venku možnost procházek v parku tak i po okolí .
    • Není co
  • Becakova Tana

    ?

    jednotlivec, 25. února 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Chyběla mi půjčovna kol.Infocentrum zavřené a v hotelu kola nebyla k dispozici.Chapu že pro někoho jízda na kole v unoru je zvláštní ale cyklisté jezdí i v zimě.
  • Manželé Peroutkovi

    ?

    dospělý pár, 24. února 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V hotelu Francis Palace jsme byli velice spokojení. Všichni zaměstnanci se chovají velice vstřícně, ochotně, není co jim vytknout. Všichni odvádí práci na více než 100%. Hotel nám byl doporučen známými, i my ho doporučili dál a příbuzní už si užívají veškerý komfort v hotelu.
    • Všechno: ubytování, procedury, velice chutné jídlo, výborné pití - víno(velký, kvalitní výběr), pivo, příjemná, ochotná obsluha v restauraci, ochotný přístup recepčních, úklid pokojové služby aj.
    • Není co vytknout.
  • Jiří Major

    ?

    dospělý pár, 23. února 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velmi ochotní pracovníci.