Potřebujete poradit?
Máte dotaz ohledně Vaší rezervace, platby, služeb hotelů,
dárkových poukazů, kariéry či čehokoliv jiného?
Podívejte se nejčastější dotazy našich klientů
a získejte řešení během minuty.
Často kladené dotazy
Přejít na kategorie Nenašli jste odpověď? Máte individuální problém?
Kontaktujte nás na našem zákaznickém centru na
telefonním čísle +420 483 515 290 nebo na e-mailu spa@spa.cz.
Rádi vysvětlíme vše, co Vás zajímá.
Poptávky a rezervace
Upozorňujeme, že se jedná pouze o poptávku. Dostupnost všech služeb hotelu včetně ubytování, procedur a stravy budeme teprve ověřovat a následně Vás kontaktujeme.
Jde o nezávaznou rezervaci, kterou můžete v této fázi zrušit bez jakýchkoliv sankcí. Po potvrzení z Vaší strany se však již stává závaznou a vztahují se na ní všeobecné obchodní podmínky.
Změna pobytu do zcela jiného hotelu vyžaduje ověření, zda nebude nutné uhradit u původního hotelu storno poplatek.
Procedury nad rámec balíčku bohužel dokoupit nelze. Dokup nocí či stravy je možný jen v některých případech. O aktuálních možnostech Vás informujeme na našem zákaznickém centru.
Počet osob je možné změnit jen na základě Vaší žádosti a následném prověření kapacity daného hotelu.
Upozorňujeme, že se jedná pouze o poptávku. Dostupnost všech služeb hotelu včetně ubytování, procedur a stravy budeme teprve ověřovat a následně Vás kontaktujeme.
Jde o nezávaznou rezervaci, kterou můžete v této fázi zrušit bez jakýchkoliv sankcí. Po potvrzení z Vaší strany se však již stává závaznou a vztahují se na ní všeobecné obchodní podmínky.
Změna pobytu do zcela jiného hotelu vyžaduje ověření, zda nebude nutné uhradit u původního hotelu storno poplatek.
Procedury nad rámec balíčku bohužel dokoupit nelze. Dokup nocí či stravy je možný jen v některých případech. O aktuálních možnostech Vás informujeme na našem zákaznickém centru.
Počet osob je možné změnit jen na základě Vaší žádosti a následném prověření kapacity daného hotelu.
Platba a fakturace
Pozor: Pokud částku hradíte méně než 7 dní před nástupem na pobyt, vyžadujeme platbu pouze kartou, nikoliv převodem.
Průběh fakturace se odvíjí od požadavků Vašeho zaměstnavatele. Vystavení objednávky není nutné, pokud ho však zaměstnavatel vyžaduje, musí nám zaslat žádost s číslem rezervace klienta.
Zkontrolujte, že datum splatnosti na faktuře koresponduje s datem splatnosti od Spa.cz, a také celkovou částku, která musí buď přesně odpovídat, nebo být nižší než je hodnota rezervace.
Fakturu vystavujeme pouze na jména hostů, kteří se pobytu účastní, a zasíláme ji na e-mail kontaktní osoby v rezervaci, která ji následně předá svému zaměstnavateli.
V případě, že je na faktuře vyžadována delší splatnost, než je splatnost daná společností Spa.cz, je nutné, aby rezervaci uhradil sám klient. Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, zasíláme peníze klientovi zpět na účet.
Bohužel nikoliv. Platbu je nutné provést před nástupem na pobyt.
Pozor: Pokud částku hradíte méně než 7 dní před nástupem na pobyt, vyžadujeme platbu pouze kartou, nikoliv převodem.
Zálohovou platbu lze využít pouze u pobytů, které jsou vytvořené více než 60 dní před nástupem na pobyt. V tomto případě je možné zaplatit 20 % z celkové částky a zbytek doplatit nejpozději 39 dní před nástupem.
Nic se neděje, stačí nás kontaktovat na e-mailu spa@spa.cz. V případě nižší částky Vám zašleme podklady pro doplatek a v případě částky vyšší Vám částku vrátíme zpět na účet. Pokud jste pobyt hradili pomocí zaměstnaneckých benefitů, bude Vám hodnota vrácena v podobě dárkového poukazu na hodnotu.
Pozor: Pokud částku hradíte méně než 7 dní před nástupem na pobyt, vyžadujeme platbu pouze kartou, nikoliv převodem.
Průběh fakturace se odvíjí od požadavků Vašeho zaměstnavatele. Vystavení objednávky není nutné, pokud ho však zaměstnavatel vyžaduje, musí nám zaslat žádost s číslem rezervace klienta.
Zkontrolujte, že datum splatnosti na faktuře koresponduje s datem splatnosti od Spa.cz, a také celkovou částku, která musí buď přesně odpovídat, nebo být nižší než je hodnota rezervace.
Fakturu vystavujeme pouze na jména hostů, kteří se pobytu účastní, a zasíláme ji na e-mail kontaktní osoby v rezervaci, která ji následně předá svému zaměstnavateli.
V případě, že je na faktuře vyžadována delší splatnost, než je splatnost daná společností Spa.cz, je nutné, aby rezervaci uhradil sám klient. Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, zasíláme peníze klientovi zpět na účet.
Bohužel nikoliv. Platbu je nutné provést před nástupem na pobyt.
Pozor: Pokud částku hradíte méně než 7 dní před nástupem na pobyt, vyžadujeme platbu pouze kartou, nikoliv převodem.
Zálohovou platbu lze využít pouze u pobytů, které jsou vytvořené více než 60 dní před nástupem na pobyt. V tomto případě je možné zaplatit 20 % z celkové částky a zbytek doplatit nejpozději 39 dní před nástupem.
Nic se neděje, stačí nás kontaktovat na e-mailu spa@spa.cz. V případě nižší částky Vám zašleme podklady pro doplatek a v případě částky vyšší Vám částku vrátíme zpět na účet. Pokud jste pobyt hradili pomocí zaměstnaneckých benefitů, bude Vám hodnota vrácena v podobě dárkového poukazu na hodnotu.
Dárkové poukazy
Bohužel nikoliv. Platnost dárkového poukazu je neměnná.
Ano, pokud Vám padne do okna jiný pobyt z nabídky Spa.cz, je možné za něj pobyt z poukazu vyměnit. V případě, že jde o dražší pobyt, částku jednoduše doplatíte, a v případě levnějšího pobytu Vám na zbylou částku vystavíme nový dárkový poukaz.
Poukazy odesíláme obyčejně pomocí služby Česká pošta. Za dobu doručení neručíme.
Bohužel nikoliv. Platnost dárkového poukazu je neměnná.
Ano, pokud Vám padne do okna jiný pobyt z nabídky Spa.cz, je možné za něj pobyt z poukazu vyměnit. V případě, že jde o dražší pobyt, částku jednoduše doplatíte, a v případě levnějšího pobytu Vám na zbylou částku vystavíme nový dárkový poukaz.
Poukazy odesíláme obyčejně pomocí služby Česká pošta. Za dobu doručení neručíme.
Služby Spa.cz
Pojištění zájezdu nenabízíme, nicméně je možné si ho zajistit u kterékoliv pojišťovny.
Pojištění zájezdu nenabízíme, nicméně je možné si ho zajistit u kterékoliv pojišťovny.