Často kladené dotazy

Přejít na kategorie

Potřebujete poradit?
Máte dotaz ohledně Vaší rezervace, platby, služeb hotelů,
dárkových poukazů, kariéry či čehokoliv jiného?
Podívejte se nejčastější dotazy našich klientů
a získejte řešení během minuty.

Nenašli jste odpověď? Máte individuální problém?
Kontaktujte nás na našem zákaznickém centru na
telefonním čísle +420 483 515 290 nebo na e-mailu [email protected].
Rádi vysvětlíme vše, co Vás zajímá.

Kontakt
Otázky a odpovědi

Poptávky a rezervace

Jak dlouho trvá ověření poptávky?
V pracovních dnech ověříme Vaši poptávku do 48 hodin. Pokud poptávku zašlete během víkendu, zpracujeme ji nejpozději v průběhu nejbližšího pracovního dne.

Upozorňujeme, že se jedná pouze o poptávku.
Dostupnost všech služeb hotelu včetně ubytování, procedur a stravy budeme teprve ověřovat a následně Vás kontaktujeme.
Co znamená předběžná rezervace?

Jde o nezávaznou rezervaci, kterou můžete v této fázi zrušit bez jakýchkoliv sankcí. Po potvrzení z Vaší strany se však již stává závaznou a vztahují se na ní všeobecné obchodní podmínky.

Kdy se rezervace stává závaznou?
Rezervace se stává závaznou po potvrzení předběžné rezervace z Vaší strany.
Při vyplňování formuláře byl termín volný. Proč mi přišla informace o změně termínu?
Na základě Vámi odeslaného formuláře neověřujeme pouze volné ubytování, ale rovněž kapacitu balneocentra. Může se tedy stát, že termín pro ubytování v daném zařízení dostupný je, nicméně procedury v balíčku nikoliv. Pokud tedy k takové situaci dojde, nabídneme Vám náhradní termín.
Mohu vyměnit svůj balíček/pobyt za jiný?
Změna balíčku v rámci stejného hotelu je možná pouze na základě Vaší žádosti a následném prověření kapacity balneocentra daného hotelu.

Změna pobytu do zcela jiného hotelu vyžaduje ověření, zda nebude nutné uhradit u původního hotelu storno poplatek.
Mohu si dokoupit procedury či prodloužit pobyt?

Procedury nad rámec balíčku bohužel dokoupit nelze. Dokup nocí či stravy je možný jen v některých případech. O aktuálních možnostech Vás informujeme na našem zákaznickém centru.

Mohu změnit počet osob v rezervaci?

Počet osob je možné změnit jen na základě Vaší žádosti a následném prověření kapacity daného hotelu.

Jaké jsou storno podmínky při zrušení ze strany klienta?
Po závazném potvrzení rezervace se jakékoliv změny včetně zrušení či přesunu termínu rezervace řídí storno podmínkami, které najdete v našich všeobecných obchodních podmínkách. Ačkoliv se vždy snažíme pro klienta vyjednat co nejlepší řešení (např. v případě náhlých zdravotních potíží), bezplatný přesun rezervace či storno pobytu není možné garantovat.
Jaké jsou podmínky při zrušení ze strany ubytovacího zařízení?
Pokud ubytovací zařízení nemůže provozovat své služby (např. z důvodu vládních nařízení, technických potíží apod.), je klientům nabídnut přesun pobytu na jiný termín, jiné ubytovací zařízení, případně zrušení rezervace s vrácením uhrazené částky.
Jak dlouho trvá ověření poptávky?
V pracovních dnech ověříme Vaši poptávku do 48 hodin. Pokud poptávku zašlete během víkendu, zpracujeme ji nejpozději v průběhu nejbližšího pracovního dne.

Upozorňujeme, že se jedná pouze o poptávku.
Dostupnost všech služeb hotelu včetně ubytování, procedur a stravy budeme teprve ověřovat a následně Vás kontaktujeme.
Co znamená předběžná rezervace?

Jde o nezávaznou rezervaci, kterou můžete v této fázi zrušit bez jakýchkoliv sankcí. Po potvrzení z Vaší strany se však již stává závaznou a vztahují se na ní všeobecné obchodní podmínky.

Kdy se rezervace stává závaznou?
Rezervace se stává závaznou po potvrzení předběžné rezervace z Vaší strany.
Při vyplňování formuláře byl termín volný. Proč mi přišla informace o změně termínu?
Na základě Vámi odeslaného formuláře neověřujeme pouze volné ubytování, ale rovněž kapacitu balneocentra. Může se tedy stát, že termín pro ubytování v daném zařízení dostupný je, nicméně procedury v balíčku nikoliv. Pokud tedy k takové situaci dojde, nabídneme Vám náhradní termín.
Mohu vyměnit svůj balíček/pobyt za jiný?
Změna balíčku v rámci stejného hotelu je možná pouze na základě Vaší žádosti a následném prověření kapacity balneocentra daného hotelu.

Změna pobytu do zcela jiného hotelu vyžaduje ověření, zda nebude nutné uhradit u původního hotelu storno poplatek.
Mohu si dokoupit procedury či prodloužit pobyt?

Procedury nad rámec balíčku bohužel dokoupit nelze. Dokup nocí či stravy je možný jen v některých případech. O aktuálních možnostech Vás informujeme na našem zákaznickém centru.

Mohu změnit počet osob v rezervaci?

Počet osob je možné změnit jen na základě Vaší žádosti a následném prověření kapacity daného hotelu.

Jaké jsou storno podmínky při zrušení ze strany klienta?
Po závazném potvrzení rezervace se jakékoliv změny včetně zrušení či přesunu termínu rezervace řídí storno podmínkami, které najdete v našich všeobecných obchodních podmínkách. Ačkoliv se vždy snažíme pro klienta vyjednat co nejlepší řešení (např. v případě náhlých zdravotních potíží), bezplatný přesun rezervace či storno pobytu není možné garantovat.
Jaké jsou podmínky při zrušení ze strany ubytovacího zařízení?
Pokud ubytovací zařízení nemůže provozovat své služby (např. z důvodu vládních nařízení, technických potíží apod.), je klientům nabídnut přesun pobytu na jiný termín, jiné ubytovací zařízení, případně zrušení rezervace s vrácením uhrazené částky.
Otázky a odpovědi

Platba a fakturace

Jakými způsoby je možné pobyt zaplatit?
Na Spa.cz máte na výběr hned z několika způsobů úhrady. Nabízíme možnost platby bankovním převodem, platební kartou online, skrze faktury vystavené zaměstnavateli a zaměstnaneckými benefity.

Pozor:
Pokud částku hradíte méně než 7 dní před nástupem na pobyt, vyžadujeme platbu pouze kartou, nikoliv převodem.
Jaký je postup fakturace?

Průběh fakturace se odvíjí od požadavků Vašeho zaměstnavatele. Vystavení objednávky není nutné, pokud ho však zaměstnavatel vyžaduje, musí nám zaslat žádost s číslem rezervace klienta.


Zkontrolujte, že datum splatnosti na faktuře koresponduje s datem splatnosti od Spa.cz, a také celkovou částku, která musí buď přesně odpovídat, nebo být nižší než je hodnota rezervace.

Fakturu vystavujeme pouze na jména hostů, kteří se pobytu účastní, a zasíláme ji na e-mail kontaktní osoby v rezervaci, která ji následně předá svému zaměstnavateli.

V případě, že je na faktuře vyžadována delší splatnost, než je splatnost daná společností Spa.cz
, je nutné, aby rezervaci uhradil sám klient. Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, zasíláme peníze klientovi zpět na účet.

Mohu provést platbu ze zahraničních účtů na náš CZK účet?
V případě úhrady pobytu ze zahraničí vyžadujeme SEPA platbu zadanou v CZK, a to kvůli změnám v měnových kurzech. Pokud je totiž platba zadána v cizí měně, s velkou pravděpodobností nám nedorazí správná částka a budeme tudíž požadovat případný doplatek v korunách.
Mohu zaplatit pobyt až na recepci ubytovacího zařízení?

Bohužel nikoliv. Platbu je nutné provést před nástupem na pobyt.


Pozor: Pokud částku hradíte méně než 7 dní před nástupem na pobyt, vyžadujeme platbu pouze kartou, nikoliv převodem.

Mohu využít platbu pomocí záloh?

Zálohovou platbu lze využít pouze u pobytů, které jsou vytvořené více než 60 dní před nástupem na pobyt. V tomto případě je možné zaplatit 20 % z celkové částky a zbytek doplatit nejpozději 39 dní před nástupem.

Mohu na Spa.cz využít zaměstnanecké benefity?
Ano, vybrané benefity můžete uplatnit po potvrzení rezervace. Více se dozvíte v sekci Úhrada pobytu pomocí zaměstnaneckých benefitů. Výjimečným případem jsou dárkové poukazy, které lze benefity uhradit pouze v případě zakoupení pobytu na konkrétní termín. U dárkových poukazů na hodnotu či s otevřeným termínem nelze benefity uplatnit.
Mohu na Spa.cz využít platbu přes FKSP?
Jistě, FKSP příspěvek můžete využít na celou nabídku Spa.cz. Vše potřebné se dozvíte v sekci Čerpání z FKSP.
Mohu pobyt zaplatit pomocí dárkového poukazu?
Ano. Dárkový poukaz můžete rovnou přiřadit k poptávce, nebo jím pobyt uhradit až po potvrzení rezervace.
Co mám dělat, pokud jsem zaslal špatnou částku?

Nic se neděje, stačí nás kontaktovat na e-mailu [email protected]. V případě nižší částky Vám zašleme podklady pro doplatek a v případě částky vyšší Vám částku vrátíme zpět na účet. Pokud jste pobyt hradili pomocí zaměstnaneckých benefitů, bude Vám hodnota vrácena v podobě dárkového poukazu na hodnotu.

Co mám dělat, pokud jsem zaslal platbu se špatným variabilním symbolem?
Stačí nám zaslat e-mail s potvrzením o platbě a správným číslem pobytu. Váš případ zkontrolujeme a pokud vše sedí, spárujeme Vaši platbu se správným číslem pobytu.
Co mám dělat, když mi nepřišel doklad o zaplacení?
Doklad o zaplacení nezasíláme, rovnou od nás obdržíte ubytovací poukaz.
Jakými způsoby je možné pobyt zaplatit?
Na Spa.cz máte na výběr hned z několika způsobů úhrady. Nabízíme možnost platby bankovním převodem, platební kartou online, skrze faktury vystavené zaměstnavateli a zaměstnaneckými benefity.

Pozor:
Pokud částku hradíte méně než 7 dní před nástupem na pobyt, vyžadujeme platbu pouze kartou, nikoliv převodem.
Jaký je postup fakturace?

Průběh fakturace se odvíjí od požadavků Vašeho zaměstnavatele. Vystavení objednávky není nutné, pokud ho však zaměstnavatel vyžaduje, musí nám zaslat žádost s číslem rezervace klienta.


Zkontrolujte, že datum splatnosti na faktuře koresponduje s datem splatnosti od Spa.cz, a také celkovou částku, která musí buď přesně odpovídat, nebo být nižší než je hodnota rezervace.

Fakturu vystavujeme pouze na jména hostů, kteří se pobytu účastní, a zasíláme ji na e-mail kontaktní osoby v rezervaci, která ji následně předá svému zaměstnavateli.

V případě, že je na faktuře vyžadována delší splatnost, než je splatnost daná společností Spa.cz
, je nutné, aby rezervaci uhradil sám klient. Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, zasíláme peníze klientovi zpět na účet.

Mohu provést platbu ze zahraničních účtů na náš CZK účet?
V případě úhrady pobytu ze zahraničí vyžadujeme SEPA platbu zadanou v CZK, a to kvůli změnám v měnových kurzech. Pokud je totiž platba zadána v cizí měně, s velkou pravděpodobností nám nedorazí správná částka a budeme tudíž požadovat případný doplatek v korunách.
Mohu zaplatit pobyt až na recepci ubytovacího zařízení?

Bohužel nikoliv. Platbu je nutné provést před nástupem na pobyt.


Pozor: Pokud částku hradíte méně než 7 dní před nástupem na pobyt, vyžadujeme platbu pouze kartou, nikoliv převodem.

Mohu využít platbu pomocí záloh?

Zálohovou platbu lze využít pouze u pobytů, které jsou vytvořené více než 60 dní před nástupem na pobyt. V tomto případě je možné zaplatit 20 % z celkové částky a zbytek doplatit nejpozději 39 dní před nástupem.

Mohu na Spa.cz využít zaměstnanecké benefity?
Ano, vybrané benefity můžete uplatnit po potvrzení rezervace. Více se dozvíte v sekci Úhrada pobytu pomocí zaměstnaneckých benefitů. Výjimečným případem jsou dárkové poukazy, které lze benefity uhradit pouze v případě zakoupení pobytu na konkrétní termín. U dárkových poukazů na hodnotu či s otevřeným termínem nelze benefity uplatnit.
Mohu na Spa.cz využít platbu přes FKSP?
Jistě, FKSP příspěvek můžete využít na celou nabídku Spa.cz. Vše potřebné se dozvíte v sekci Čerpání z FKSP.
Mohu pobyt zaplatit pomocí dárkového poukazu?
Ano. Dárkový poukaz můžete rovnou přiřadit k poptávce, nebo jím pobyt uhradit až po potvrzení rezervace.
Co mám dělat, pokud jsem zaslal špatnou částku?

Nic se neděje, stačí nás kontaktovat na e-mailu [email protected]. V případě nižší částky Vám zašleme podklady pro doplatek a v případě částky vyšší Vám částku vrátíme zpět na účet. Pokud jste pobyt hradili pomocí zaměstnaneckých benefitů, bude Vám hodnota vrácena v podobě dárkového poukazu na hodnotu.

Co mám dělat, pokud jsem zaslal platbu se špatným variabilním symbolem?
Stačí nám zaslat e-mail s potvrzením o platbě a správným číslem pobytu. Váš případ zkontrolujeme a pokud vše sedí, spárujeme Vaši platbu se správným číslem pobytu.
Co mám dělat, když mi nepřišel doklad o zaplacení?
Doklad o zaplacení nezasíláme, rovnou od nás obdržíte ubytovací poukaz.
Otázky a odpovědi

Dárkové poukazy

Jaké druhy dárkových poukazů nabízíte?
Na Spa.cz koupíte dárkový poukaz na hodnotu i na konkrétní pobyt. Zjistěte více v sekci dárkových poukazů.
Jak mám dárkový poukaz využít?
Na stránce www.spa.cz/poukaz zadejte číslo poukazu a ověřovací kód. Oba údaje naleznete v levém dolním rohu zadní strany poukazu.
Jaká je platnost dárkového poukazu?
Platnost dárkového poukazu naleznete na jeho přední straně.
Je možné prodloužit platnost dárkového poukazu?

Bohužel nikoliv. Platnost dárkového poukazu je neměnná.

Propadl mi dárkový poukaz. Co mám dělat?
Dárkové poukazy mají omezenou platnost. Po jejím skončení již není možné poukaz využít ani vyměnit.
Je možné využít dárkový poukaz pouze na hotelové služby?
Nikoliv, dárkové poukazy od Spa.cz lze využít pouze na kompletní pobyty z naší nabídky.
Mám dárkový poukaz na pobyt. Mohu pobyt vyměnit za jiný?

Ano, pokud Vám padne do okna jiný pobyt z nabídky Spa.cz, je možné za něj pobyt z poukazu vyměnit. V případě, že jde o dražší pobyt, částku jednoduše doplatíte, a v případě levnějšího pobytu Vám na zbylou částku vystavíme nový dárkový poukaz.

Koupil/a jsem dárkový poukaz. Kdy mi přijde?
Dárkové poukazy v elektronické podobě odesíláme ihned po přijetí platby na Vámi zadaný e-mail. V případě, že si zažádáte o zaslání poštou, odesíláme poukazy do 2 pracovních dnů.

Poukazy odesíláme obyčejně pomocí služby Česká pošta. Za dobu doručení neručíme.
Mohu poslat dárkový poukaz přímo obdarovanému?
Jistě, cílovou adresu pro zaslání poukazu si volíte sami. Obdarovaného tak můžete překvapit a poslat mu poukaz přímo domů, do práce, či kamkoliv potřebujete.
Jaké druhy dárkových poukazů nabízíte?
Na Spa.cz koupíte dárkový poukaz na hodnotu i na konkrétní pobyt. Zjistěte více v sekci dárkových poukazů.
Jak mám dárkový poukaz využít?
Na stránce www.spa.cz/poukaz zadejte číslo poukazu a ověřovací kód. Oba údaje naleznete v levém dolním rohu zadní strany poukazu.
Jaká je platnost dárkového poukazu?
Platnost dárkového poukazu naleznete na jeho přední straně.
Je možné prodloužit platnost dárkového poukazu?

Bohužel nikoliv. Platnost dárkového poukazu je neměnná.

Propadl mi dárkový poukaz. Co mám dělat?
Dárkové poukazy mají omezenou platnost. Po jejím skončení již není možné poukaz využít ani vyměnit.
Je možné využít dárkový poukaz pouze na hotelové služby?
Nikoliv, dárkové poukazy od Spa.cz lze využít pouze na kompletní pobyty z naší nabídky.
Mám dárkový poukaz na pobyt. Mohu pobyt vyměnit za jiný?

Ano, pokud Vám padne do okna jiný pobyt z nabídky Spa.cz, je možné za něj pobyt z poukazu vyměnit. V případě, že jde o dražší pobyt, částku jednoduše doplatíte, a v případě levnějšího pobytu Vám na zbylou částku vystavíme nový dárkový poukaz.

Koupil/a jsem dárkový poukaz. Kdy mi přijde?
Dárkové poukazy v elektronické podobě odesíláme ihned po přijetí platby na Vámi zadaný e-mail. V případě, že si zažádáte o zaslání poštou, odesíláme poukazy do 2 pracovních dnů.

Poukazy odesíláme obyčejně pomocí služby Česká pošta. Za dobu doručení neručíme.
Mohu poslat dárkový poukaz přímo obdarovanému?
Jistě, cílovou adresu pro zaslání poukazu si volíte sami. Obdarovaného tak můžete překvapit a poslat mu poukaz přímo domů, do práce, či kamkoliv potřebujete.
Otázky a odpovědi

Služby Spa.cz

Zajišťujete dopravu na místo pobytu?
Na Spa.cz nabízíme pouze wellness a lázeňské pobyty, doprava je již na Vás.
Mohu si u vás sjednat pojištění storno zájezdu?

Pojištění zájezdu nenabízíme, nicméně je možné si ho zajistit u kterékoliv pojišťovny.

Kde mohu ohodnotit Vaše služby?
Služby Spa.cz je možné ohodnotit po konci Vašeho pobytu, kdy od nás obdržíte dotazník spokojenosti.
Zajišťujete dopravu na místo pobytu?
Na Spa.cz nabízíme pouze wellness a lázeňské pobyty, doprava je již na Vás.
Mohu si u vás sjednat pojištění storno zájezdu?

Pojištění zájezdu nenabízíme, nicméně je možné si ho zajistit u kterékoliv pojišťovny.

Kde mohu ohodnotit Vaše služby?
Služby Spa.cz je možné ohodnotit po konci Vašeho pobytu, kdy od nás obdržíte dotazník spokojenosti.
Otázky a odpovědi

Služby hotelů

Kde najdu konkrétní informace o službách hotelu?
Veškeré informace o ubytovacím zařízení, jeho vybavení a wellness i stravovacích službách naleznete na detailu daného hotelu, který můžete vyhledat zde.
Kde najdu konkrétní informace o službách hotelu?
Veškeré informace o ubytovacím zařízení, jeho vybavení a wellness i stravovacích službách naleznete na detailu daného hotelu, který můžete vyhledat zde.
Otázky a odpovědi

Kariéra

Nabízíte nové pracovní pozice?
Aktuální přehled nabízených pracovních pozic naleznete v sekci kariéra.
Na koho se mohu obrátit v případě, že hledám práci?
Využijte prosím náš kontaktní formulář v sekci kariéra.
Nabízíte nové pracovní pozice?
Aktuální přehled nabízených pracovních pozic naleznete v sekci kariéra.
Na koho se mohu obrátit v případě, že hledám práci?
Využijte prosím náš kontaktní formulář v sekci kariéra.