Recenze

Hodnocení hotelu

85%

Velmi dobré

na základě 35 recenzí

  • Personál

    86%

  • Služby

    87%

  • Čistota

    91%

  • Pohodlí

    77%

  • Cena/kvalita

    81%

Recenze (35)

Filtry

  • Květuše

    ?

    dospělý pár, 22. dubna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Lázeňský hotel Goethe je opravdu na dobré úrovni a není co vytknout. Určitě bych tento hotel doporučila všem, kdo se chystá do těchto krásných lázní.
  • Marie Plachá

    ?

    jednotlivec, 17. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jarka Kokošková

    ?

    jednotlivec, 14. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Opravdu skvělé je, že snídaně, obědy i večeře jsou formou bufetu. Nandám si na co mám chuť a i kolik sním.
    • Ráda plavu, tak jako malý nedostatek hodnotím, že bazén není v budově.
  • Marie

    ?

    jednotlivec, 31. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Marcela Binková

    ?

    jednotlivec, 5. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • V lázních panuje klid, naprostá čistota a upravenost parků láká k procházkám. Výborné prostředí pro relaxaci.
    • Pouze bych zmínila přístup obsluhujícího personálu v jídelně. Jednalo se o jednu paní, která nám byla přidělena nebo spíše mi do její zóny. Mohli jsme si dokoupit nápoje, což jsme první večer udělali, ale útrata nešla napsat na účet a paní neměla drobné....prý ať si jdeme rozměnit protože ona nemá k dispozici pokladnu.....trošku nelogické.
  • ZDENKA CHALOUPKOVÁ

    ?

    jednotlivec, 14. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • mohu se jen kladně vyjádřit ke všem službám hotelu. moc mi byli nápomocni při hledání procedur. jen toho prostoru, co je v hotelu. najít ty správné dveře byl pro mne, jako začátečníka ,oříšek. Už jsem moudřejší v prostorách. Největší dojem na mne udělalo AQUAFORUM. TA MOŽNOST SI DENNĚ ZAPLAVAT, a nechat se vodou masírovat. JAKO MNE BYLY TYTO LÁZNĚ DOPORUČENY, I JÁ BYCH JE DOPORUČILA. S POZDRAVEM. CHALOUPKOVÁ ZDENKA.
  • Romana Šamanová

    ?

    rodina se staršími dětmi, 24. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velice příjemný personál, neomezený vstup do Aquafora byl luxusní, velice bych pochválila úklid pokoje, každému mohu tento hotel doporučit.
    • Nenašla bych nic, co bych tomuto hotelu vytkla.
  • Jiří Slavíček

    ?

    jednotlivec, 10. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Genius loci Františkových lázní
  • Fischer

    ?

    dospělý pár, 22. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Alles nach unserer Meinung in Ordnuung.
    • Betrifft Mahlzeiten im Restaurant.

      Beim Frühstück und beim Abendbrot fehlt Wurst wie Leberwurst, Mettwurst, Blutwurst, Salami, Fischkonserven.
  • Ján Ivan

    ?

    jednotlivec, 18. června 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Procedůry velmi dobré.Vstřícné jednání jak s personálem hotelu,tak i v oblasti procedůr.
    • Pokoj zaplacený jako konfort,odpovídal standardu.Zařízení neodpovídalo příslibu.
      Nábytek starý,odřený,špinavá stěna u postele v oblasti hlavy.