Recenze

Hodnocení hotelu

89%

Velmi dobré

na základě 47 recenzí

  • Personál

    93%

  • Služby

    91%

  • Čistota

    92%

  • Pohodlí

    87%

  • Cena/kvalita

    81%

Recenze (47)

Filtry

  • paní Šplíchalová Drahoslava

    ?

    jednotlivec, 22. dubna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Milan Panchartek

    ?

    dospělý pár, 15. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Krásné ubytování.
      Stravování na vysoké úrovni.
      Velmi příjemný a vstřícný personál.
      Volný vstup do Aquafora byl třešničkou na dortu.
    • Není nic co by se nám nelíbilo.
  • Eichlerová Helena

    ?

    jednotlivec, 29. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Při odchodu jsem napsala do knihy v recepci,perfektní obsluha v restauraci ,jídlo super,proceduri super,vstřícnost od všech dokonalá.
  • Alena Henrychová

    ?

    jednotlivec, 4. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Byla jsem ubytovaná i v ostatních hotelích, ale Savoy je nejlepší. Ubytování, stravování i procedury jsou na úrovni. Chválím zakoupení suché masážní vany.
      Kladně hodnotím i vstřícnost a ochotu pana primáře.
    • Nemile mě překvapil oběd na Nový rok. U polévky si kuchař spletl sladkou papriku s pálivou a nebyla poživatelná. Ještě horší to bylo s hlavním chodem. Byla ryba v krustě. Drahá, kvalitní ryba bez kostí, dostatečně velká porce nebyla vůbec osolená ani okořeněná. Ryba se na talíři už nedosolí. Bylo to nechutné, zkažený oběd. Byla to velká škoda.
  • Mudr Ilona Mullerová

    ?

    jednotlivec, 3. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Zvolila jsem jednolůžkový pokoj, jako samoplátce, pro týdenní pobyt v nejvyšším patře, abych si měla možnost odpočinou fyzicky i duševně. Vzhledem k od rána do večera žvanícím a hlučícím seniorům- sousedům -ve vedlejším pokoji, jakýkoliv relax byl vyloučen. Neustále se překřikovali, do toho telefony a hlasitá televize. Tak takhle tedy ne, nikdy více.
      Měla jsem polopenzi, ovšem jako alergik nemohu jíst ryby a cokoliv z nich, což jsem hned 1.večer ohlásila. Minimálně 3x za týden byl k večeři předkrm z ryb, takže jsem měla pouze hlavní jídlo a zeleninu, ačkoliv bylo možno mi připravit něco jiného- stačil by kousek šunky, sýr a pod.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 23. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Prostě a jednoduše - líbilo se nám tam a pokud to naše především zdravotní situace dovolí, tak bychom se tam i vrátili.
  • Hana Kapustová

    ?

    jednotlivec, 9. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Martina Klánová

    ?

    jednotlivec, 8. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Kateřina Petrová

    ?

    jednotlivec, 19. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Veľmi príjemný hotel so závanom starosvetskej atmosféry,vhodný na krátkodobý aj dlhodobý relax.
    • Veľmi príjemný hotel so závanom starosvetskej atmosféry,vhodný na krátkodobý aj dlhodobý relax.
  • Miloslav Audy

    ?

    jednotlivec, 18. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • přístup personálu,aqaforum
    • nemám výhrady