Recenze

Hodnocení hotelu

86%

Velmi dobré

na základě 158 recenzí

  • Personál

    87%

  • Služby

    85%

  • Čistota

    90%

  • Pohodlí

    86%

  • Cena/kvalita

    83%

Recenze (158)

Filtry

  • Gabriela Slavíková

    ?

    dospělý pár, 21. listopadu 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Dobrý den, chtěla jsem sdělit, ze tento pobyt byl hrozny ohledně služeb, který jsme si s manželem zarezervovali a chtěli jsme si užit wellness pobyt, bylo nám sděleno , že vířivka pro dva se sektem + jahody - nefunguje, jako kompenzaci jsme dostali 500 Kč, poté když jsme dorazili bylo nám sděleno že nebude ani masaz pro dva, opět jsme dostali 500 Kč kompenzaci, poté nám netekla tepla voda dvakrát jsem na to upozornila recepční a při odjezdu nám odecetli 500 Kč, takže celkem při placeni to co jsme tak vypili nám odecetli 1500 Kč za ty všechny služby co by stalo mnohem více a měli jsme to v balicku, který mimochodem stal na vikend 8700 Kč hrozna částka pro dva za takovéhle služby!!!!! A to ještě nemluvím o personálu obsluha v restauraci špinavý kalhoty a nádobí - špinavý půllitr na pivo no proste hruza!!! Jinak za takové peníze bych už nikdy nejela , když vám na pokoji ani netopi po celou dobu pobytu. Proste jsem hrozně zklamaná, kdybych neplatila částku dopředu určitě bych pobyt nezaplatila. Dekuji nashledanou
    • Nic se mi nelíbilo ani přístup za kompenzaci za služby, nikomu bych pobyt nedoporucila.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 26. září 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Šárka Karasová

    ?

    skupina přátel, 25. září 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Okolí hotelu, klid a relaxace. Výborné jídlo v místní restauraci.
    • Není co vytknout.
  • Familie Weiß

    ?

    rodina se staršími dětmi, 27. srpna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Schöne ruhige Lage. Das Frühstück war ordentlich und reichlich. Das Personal ist sehr freundlich.
    • Im Zimmer nur ein Stuhl für vier Personen. Eine Modernisierung der Zimmer inkl. Bad Ausstattung müsste erfolgen. Keine ausreichende Beleuchtung im gesamten Zimmer. Die Halbpension würden wir nicht wieder buchen, diese war sehr enttäuschend im Angebot und sparsam in der Menge.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 28. července 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Libila se nam pozice ubytovani a prostorny detsky koutek primo u pokoje.
    • Obsluha prvni dva dny byla naprosto priserna! Vlastne skoro nebyla.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 15. srpna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 14. srpna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Viktor Stujber

    ?

    skupina přátel, 5. srpna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Co doporučit lze jsou snídaně, guláš a je zde příjemné okolí.
    • Vítejte v hotelu Stein, kde musíte platit i parkování ???? Dále si platíte v rezortu bazén, 250Kč příplatek dětská postýlka, zaplatíte poplatek obci a bůh ví na co vše jsem ještě zapomněl a přehlédl. Kde lze na něčem profitovat bez milosti je tu tak učiněno a chybí tu už asi jen zpoplatněné toalety. To od hotelu ***, kde platíte 2k/pokoj nečekáte. K tomu připočtěte snídaně 150Kč/os. večeře 300Kč/os. a dostáváme se na částku, která je na české poměry už našponovaná a samozřejmě cílená na německou klientelu. Ale s tím vším počítáte a nijak byste neřešili. Tzv. jedete tam s tím peníze utratit. Ale chcete tedy odpočinout a mít nějaký ten servis. Ten se dostavil ve formě, že na jídelní lístek jsem jeden den dokázal čekat i 30min., než partnerka nevydržela a šla se zeptat obsluhy sama. Jinak bych tam na něj čekal dle mého ještě dnes. Následně jsem čekal 30min. na polévku. Pokud tedy zde budete obědvat, dejte si na to 2-3h čas. Rozhodně si nedávejte po obědě nějakou pracovní schůzku, jelikož reálně hrozí, že na Vás klient už bude někde čekat a vy budete mít na stole teprve polévku. Večer pak milé posezení zpříjemní průměrná čekací doba na pivo 15-20min. Takže se manželky absolutně nemusí bát, že by se jim manžel opil. Čekací doba se ovšem přímo úměrně měnila s německým jazykem. Němci na stůl dostaly sice to samé jako my, ale aspoň výrazně rychleji ???? Chcete si tedy spravit náladu a dáte si 400g řízek a těšíte se na flákotu masa. Dočkáte se na tenko rozklepaných řízků poctivě vysušených z fritézy a o 400g šťavnaté flákotě si můžete jít nechat zdát. A to hned ve 22:00 kdy Vás pošlou na pokoj s tím, že se zavírá. A po 22:00 nemáte šanci potkat už nikoho z personálu. Bavit se o tom, že hotel asi našel zalíbení “pomáhat” ukrajinským spoluobčanům a tím i sobě nemá už ani cenu. Sice nevidím do platových podmínek hotelu, ale tak nějak mi je jasné, že tahle strategie je především výhodná hlavně pro hotel. To, že to odnese klient tuhle absolutní neprofesionalitu a nezájmem je už nepodstatné. Levnější pracovní síla je totiž levnější pracovní síla. Ale co čekat od rezortu, který Vám účtuje přistýlku pro půlroční miminko a parkování. Jezdili jsme sem i léta předešlá a s jistotou mohu říct, že další rok již pojedeme jinam. Víte on lze dělat byznys. Ale je byznys a byznys a vše by mělo mít nějaké své meze.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 16. července 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jaroslav Koryta

    ?

    jednotlivec, 8. července 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • strava
      bazén
    • Dětské hřiště zamčeno
      Chyběl masér-ka