Recenze

Hodnocení hotelu

84%

Velmi dobré

na základě 182 recenzí

  • Personál

    88%

  • Služby

    86%

  • Čistota

    89%

  • Pohodlí

    74%

  • Cena/kvalita

    81%

Recenze (182)

Filtry

  • Alena Nováková

    ?

    jednotlivec, 13. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příjemný zdravotní personál. Výborná je paní Štěpánková Olga - masáž.
    • Mohlo by být lepší stravování.
  • Hana Jarešová

    ?

    skupina přátel, 8. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Osobně bych svým známým tento pobyt nedoporučila, neboť provoz jídelny a organizace v ní byla chaotická a nepřipravená na příjezd nových hostů.
    • Chování zdravotnického personálu i recepčních.
    • Nelíbila se mi kvalita služeb nabízených tamější jídelnou. Půl hodiny po zahájení snídaně chyběly základní potraviny, na které jsme musely personál upozornit. Pečivo suché a tvrdé (staré), nabídka ovoce velmi chudá (jednou dokonce shnilé pomeranče).Nikdo nás neseznámil se systémem objednávek, z balíčku šesti polopenzí jsme si pouze třikrát mohly objednat (což je polovina pobytu). Dvakrát nás během pobytu přesadily jinam. Žádná organizace při příjezdu nových hostů.Na naše připomínky personál jídelny adekvátně nereagoval!
  • Alena Holubová

    ?

    jednotlivec, 7. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Hana Jiroušková

    ?

    jednotlivec, 5. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Poloha lázeňské léčebny,
      Dárek v podobě týdenní jízdenky na MHD.
      Jídlo bylo dobré personál vstřícný.
      Procedury byly rovněž bezchybné.
    • Recepční studené jak psí čumák
      Pokoj umístěný do ulice na které již za ranního kuropění začnou závody nákladních aut, ať už to jsou popeláři, dodavatelé či autobusy MHD
      Aby toho nebylo málo, tak je na tomto patře umístěna strojovna výtahu takže i odsud byl hluk a to nejen přes den ale i v noci, při tom výtah do tohoto patra nejezdí ale zato znepříjemňuje pobyt hostů.
      Nábytek v pokoji je velmi poničený.
      Úplně nejhorší je stav oken, nátěr se olupuje a na mnoha místech již není ani žádný kyt, otevřít takové okno je spojeno s nebezpečím jeho vypadnutí, ještě je v rozích podloženo papírkama o jejichž smyslu jsem měla pochyby, ale pravdou je že úplně dovřít okno se mi nepodařilo.
    Lázeňská léčebna Mánes

    Odpověď od hotelu

    Lázeňská léčebna Mánes

    Velice nás mrzí, že klientka byla nespokojená s ubytováním v LL Mánes. Byla ubytována v pokoji levnější kategorie - Standard - Mánes II ** s cenově velice výhodným týdenním balíčkem. Klientka nevyužila možnosti vybrat si kategorii Superior - Mánes I *** nebo Superior + - Čapek***+, které disponují luxusními pokoji, ale jsou o něco dražší. Za příplatek 500 Kč si také mohla dohodnout rezervaci konkrétního pokoje, který je situován k lesu. Během dopoledních hodin k Mánesu zajíždí pouze vozy svážející odpad, ale pouze 2x týdně a autobusy MHD. Ranní dodavatelé k budově Mánes II vůbec nezajíždějí, zboží je zaváženo do dvora mimo tuto budovu. Bohužel strojovna výtahu může být v ranních hodinách více slyšet. Inovaci pokojů včetně oken máme v požadavcích u současného zřizovatele LLM, proto tuto kategorii nabízíme levněji. Omlouváme se za nedostatky, na jejichž odstranění se již pracuje.

  • Dagmar Slavíková

    ?

    jednotlivec, 23. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Byl to prima týden, velmi bohatá snídaně i velký výběr večeří, retro ubytování vám navodí pocit první republiky, pro mne velké plus.....
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 23. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S výjimkou občasného chaosu v jídelně jsem byla naprosto spokojena.
    • Umístění hotelu v krásné čtvrti nad městem. Možnosti vycházek do přírody, výjezdů do okolí.
      Kvalita poskytnutých procedur.
      Složení jídelníčku.
      Ubytování.
    • Určitý chaos v jídelně a delší čekání na jídlo. Snad to bylo způsobené nedostatkem personálu.
      Výpadky sítě wifi.
  • Jiřina

    ?

    skupina přátel, 9. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • čistě uklizený pokoj , koupelna
    • padající balkony , velice smutně vypadající stav oken
  • Renata Palivcová

    ?

    skupina přátel, 8. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Líbilo se mi umístění hotelu uprostřed přírody a možnost parkování u hotelu.
    • Hlučný výtah, hlavně v nočních hodinách. V Mánesu č. 2 by nebylo od věci, přidělat podél schodů malou rampičku na zavazadla. Kufry se pohybově nemocným špatně do schodů tahají.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 25. června 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S pobytem jsem byla velmi spokojená. Lázeňská péče, ubytování, stravování i služby byly perfektní. Doporučuji.
  • Jarmila Denková

    ?

    dospělý pár, 20. června 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Umístění v klidném prostředí u lesa.
    • Lázně mánes potřebují nutně opravit.