Recenze
S ohledem na vyhlášení vládních nařízení ze dne 21. 10. 2020 byl omezen provoz hotelů s výjimkou lázeňských léčebných zařízení.

Hodnocení hotelu

85%

Velmi dobré

na základě 255 recenzí

  • Personál

    89%

  • Služby

    87%

  • Čistota

    91%

  • Pohodlí

    75%

  • Cena/kvalita

    82%

Recenze (255)

Filtry

  • Dana Stoulilová

    ?

    dospělý pár, 6. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ochota a přístup personálu. Dostupnost všech procedur.
    • Zastaralý výtah
  • Antonín Herčík

    ?

    jednotlivec, 7. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jana Růžičková

    ?

    jednotlivec, 7. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Moc se mně v komplexu Mánes líbilo. Procedury na sebe perfektně navazovaly a sestřičky byly vstřícné. Jídlo nemělo chybu. Organizace v jídelně výborná. návštěvu a léčení doporučuji všem,
  • Jana Jirásková

    ?

    jednotlivec, 7. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Velice se nám zde líbilo, byli jsme u vás již podruhé a určitě zase přijedeme.
    • Ubytování, ochota a vstřícnost personálu, celkově v Karlových Varech je velmi příjemně.
  • Jana Sturmová

    ?

    skupina přátel, 13. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Byli jsme ubytováni v Mánesu 1 a celkově jsme byli se vším velmi spokojeni.
      Není si na co stěžovat.
  • Eva

    ?

    skupina přátel, 19. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • - pokoj
      - koupelna
      - snídaně (raut)
      - možnost úschovy zavazadel před odjezdem na libovolnou dobu
      - zastávka MHD v bezprostřední blízkosti hotelu
    • - chyběla mi možnost večeře v pozdější době (mohlo se v baru objednat jen do půl šesté)
      - na recepci nevěděli, odkdy je otevřené informační středisko ve městě (info středisko je pro turisty
      důležité)
  • Vlasta Klimešová

    ?

    jednotlivec, 21. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel a jeho služby doporučuji.
    • Líbilo se mi ubytování (velikost pokoje), čistota, dále vlídnost personálu.Procedury se uskutečňovaly podle harmonogramu, panoval pořádek. V hotelu jsem pocítila klid, vstřícnost. Ocenili jsme také, že se v hotelu a v restauraci topí, že je možno zapnout elektrické topení v koupelně. Výborně fungovala restaurace.
      Dále bylo příjemné, že k jídlu vždy bylo připraveno také ovoce. Děkuji.
    • Velmi rušivě na mě působila jídelna. Hlasité hrkání židlí, protože ne všechny měly dole na nohách kryty.
      Dále hrkání obsluhy, která během stolování projížděla s vozíkem a odebírala použité nádobí.
      Na začátku pobytu nás obsluhovala pouze jedna starší (pardon) paní, měl by ji být ku pomoci ještě jeden člověk (to se také potom stalo).
      Málo pohotové doplňování potravin na tácech nebo nádobí.
      Kvalita večeří, např. filé, hovězí maso, polévky řídké, byla bídná. Raději méně, ale lépe.
  • Jan Johánek

    ?

    jednotlivec, 17. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příjemné prostředí a přístup personálu.
    • Stravování budilo rozpaky. Zvláště při snídani, když bylo třeba odbavit větší počet klientů najednou vládl mírný chaos, patrně způsobený nedostatkem personálu. Jeden člověk nezvládl doplňovat potraviny a čisté nádobí a ještě uklízet použité. Není příjemné téměř denně žádat obsluhu o dodání hrnku nebo rohlíků.
  • Jaroslav Šíp

    ?

    skupina přátel, 15. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vhotelu jsme byli po 3 moc se nam libylo
      jidlo ubytovani procedury a jizdenka na
      autobus to nema chybu
  • Jana Špimrová

    ?

    jednotlivec, 13. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • D