HodnoceníLázeňská léčebna Mánes
ZpětHodnocení hotelu
85%
Velmi dobré
na základě 255 recenzí
Recenze (255)
Filtry
Typ klienta
Zobrazit pouze
Seřadit od
-
Dana Stoulilová
?
dospělý pár, 6. října 2020
- Ochota a přístup personálu. Dostupnost všech procedur.
- Zastaralý výtah
1 hlas
-
Antonín Herčík
?
jednotlivec, 7. září 2020
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Jana Růžičková
?
jednotlivec, 7. září 2020
- Moc se mně v komplexu Mánes líbilo. Procedury na sebe perfektně navazovaly a sestřičky byly vstřícné. Jídlo nemělo chybu. Organizace v jídelně výborná. návštěvu a léčení doporučuji všem,
1 hlas
-
Jana Jirásková
?
jednotlivec, 7. září 2020
Velice se nám zde líbilo, byli jsme u vás již podruhé a určitě zase přijedeme.- Ubytování, ochota a vstřícnost personálu, celkově v Karlových Varech je velmi příjemně.
1 hlas
-
Jana Sturmová
?
skupina přátel, 13. srpna 2020
- Byli jsme ubytováni v Mánesu 1 a celkově jsme byli se vším velmi spokojeni.
Není si na co stěžovat.
1 hlas
- Byli jsme ubytováni v Mánesu 1 a celkově jsme byli se vším velmi spokojeni.
-
Eva
?
skupina přátel, 19. července 2020
- - pokoj
- koupelna
- snídaně (raut)
- možnost úschovy zavazadel před odjezdem na libovolnou dobu
- zastávka MHD v bezprostřední blízkosti hotelu - - chyběla mi možnost večeře v pozdější době (mohlo se v baru objednat jen do půl šesté)
- na recepci nevěděli, odkdy je otevřené informační středisko ve městě (info středisko je pro turisty
důležité)
1 hlas
- - pokoj
-
Vlasta Klimešová
?
jednotlivec, 21. července 2020
Hotel a jeho služby doporučuji.- Líbilo se mi ubytování (velikost pokoje), čistota, dále vlídnost personálu.Procedury se uskutečňovaly podle harmonogramu, panoval pořádek. V hotelu jsem pocítila klid, vstřícnost. Ocenili jsme také, že se v hotelu a v restauraci topí, že je možno zapnout elektrické topení v koupelně. Výborně fungovala restaurace.
Dále bylo příjemné, že k jídlu vždy bylo připraveno také ovoce. Děkuji. - Velmi rušivě na mě působila jídelna. Hlasité hrkání židlí, protože ne všechny měly dole na nohách kryty.
Dále hrkání obsluhy, která během stolování projížděla s vozíkem a odebírala použité nádobí.
Na začátku pobytu nás obsluhovala pouze jedna starší (pardon) paní, měl by ji být ku pomoci ještě jeden člověk (to se také potom stalo).
Málo pohotové doplňování potravin na tácech nebo nádobí.
Kvalita večeří, např. filé, hovězí maso, polévky řídké, byla bídná. Raději méně, ale lépe.
1 hlas
- Líbilo se mi ubytování (velikost pokoje), čistota, dále vlídnost personálu.Procedury se uskutečňovaly podle harmonogramu, panoval pořádek. V hotelu jsem pocítila klid, vstřícnost. Ocenili jsme také, že se v hotelu a v restauraci topí, že je možno zapnout elektrické topení v koupelně. Výborně fungovala restaurace.
-
Jan Johánek
?
jednotlivec, 17. července 2020
- Příjemné prostředí a přístup personálu.
- Stravování budilo rozpaky. Zvláště při snídani, když bylo třeba odbavit větší počet klientů najednou vládl mírný chaos, patrně způsobený nedostatkem personálu. Jeden člověk nezvládl doplňovat potraviny a čisté nádobí a ještě uklízet použité. Není příjemné téměř denně žádat obsluhu o dodání hrnku nebo rohlíků.
1 hlas
-
Jaroslav Šíp
?
skupina přátel, 15. července 2020
- Vhotelu jsme byli po 3 moc se nam libylo
jidlo ubytovani procedury a jizdenka na
autobus to nema chybu
1 hlas
- Vhotelu jsme byli po 3 moc se nam libylo
-
Jana Špimrová
?
jednotlivec, 13. července 2020
- D
1 hlas