Recenze

Hodnocení hotelu

85%

Velmi dobré

na základě 250 recenzí

  • Personál

    89%

  • Služby

    86%

  • Čistota

    90%

  • Pohodlí

    75%

  • Cena/kvalita

    82%

Recenze (250)

Filtry

  • Eva

    ?

    skupina přátel, 19. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • - pokoj
      - koupelna
      - snídaně (raut)
      - možnost úschovy zavazadel před odjezdem na libovolnou dobu
      - zastávka MHD v bezprostřední blízkosti hotelu
    • - chyběla mi možnost večeře v pozdější době (mohlo se v baru objednat jen do půl šesté)
      - na recepci nevěděli, odkdy je otevřené informační středisko ve městě (info středisko je pro turisty
      důležité)
  • Vlasta Klimešová

    ?

    jednotlivec, 21. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel a jeho služby doporučuji.
    • Líbilo se mi ubytování (velikost pokoje), čistota, dále vlídnost personálu.Procedury se uskutečňovaly podle harmonogramu, panoval pořádek. V hotelu jsem pocítila klid, vstřícnost. Ocenili jsme také, že se v hotelu a v restauraci topí, že je možno zapnout elektrické topení v koupelně. Výborně fungovala restaurace.
      Dále bylo příjemné, že k jídlu vždy bylo připraveno také ovoce. Děkuji.
    • Velmi rušivě na mě působila jídelna. Hlasité hrkání židlí, protože ne všechny měly dole na nohách kryty.
      Dále hrkání obsluhy, která během stolování projížděla s vozíkem a odebírala použité nádobí.
      Na začátku pobytu nás obsluhovala pouze jedna starší (pardon) paní, měl by ji být ku pomoci ještě jeden člověk (to se také potom stalo).
      Málo pohotové doplňování potravin na tácech nebo nádobí.
      Kvalita večeří, např. filé, hovězí maso, polévky řídké, byla bídná. Raději méně, ale lépe.
  • Jan Johánek

    ?

    jednotlivec, 17. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příjemné prostředí a přístup personálu.
    • Stravování budilo rozpaky. Zvláště při snídani, když bylo třeba odbavit větší počet klientů najednou vládl mírný chaos, patrně způsobený nedostatkem personálu. Jeden člověk nezvládl doplňovat potraviny a čisté nádobí a ještě uklízet použité. Není příjemné téměř denně žádat obsluhu o dodání hrnku nebo rohlíků.
  • Jaroslav Šíp

    ?

    skupina přátel, 15. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vhotelu jsme byli po 3 moc se nam libylo
      jidlo ubytovani procedury a jizdenka na
      autobus to nema chybu
  • Jana Špimrová

    ?

    jednotlivec, 13. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • D
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 23. února 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příjemný personáil
    • Neudržované balkony a některé ostatní části hotelu
  • Pavel Falátek

    ?

    jednotlivec, 17. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • klidná lokalita
      procházky přírodou
      kulturní vyžití
      vhodné procedury
    • při větrání pokoje byly cítit výpary z kuchyně
  • Marta Bechynská

    ?

    dospělý pár, 25. února 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Oceňuji vstřícnost, ochotu a laskavé jednání personálu a v jídelně.
    • Poloha blízko lesa i do centra.
      Vstřícná lékařka a plánování procedur.
    • Žádný závažný nedostatek.
    Lázeňská léčebna Mánes

    Odpověď od hotelu

    Lázeňská léčebna Mánes

    Dobrý den, velice děkujeme za kladné hodnocení.
    Budeme rádi , když se k nám opět vrátíte.
    LL Mánes

  • Václava Lukášová

    ?

    jednotlivec, 18. listopadu 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S pobytem jsem byla, jako už potřetí, spokojena. Pobyt si vždy hradím plně sama. Obzvláště děkuji personálu. Prosím jen do sprchového protiskluzovou podložku, pokud je to z hlediska hygieny možné.
  • Zdeněk

    ?

    dospělý pár, 5. září 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení