+420 483 515 290

Hodnocení hotelu

94 %
Perfektní
na základě 7 recenzí
za poslední rok
Personál
97 %
Služby
97 %
Čistota
97 %
Pohodlí
89 %
Cena/kvalita
91 %

Recenze (66)

Typ klienta
Zobrazit pouze
Seřadit od

Rostislav Stosek
96 %
·
ostatní
·
3. listopadu 2025
Vše bylo výborné.
Wellness

Ing. Eva Balharová
100 %
·
jednotlivec
·
11. září 2025
Dobrý den, v srpnu jsem navštívila Luhačovice v rámci lázeňského pobytu. Byla jsem zde poprvé a moc se mi tu líbilo, nejenom vila Petřín, kde jsem byla ubytovaná, výborné byly i procedury a personál kolem nich a také vnitřní bazén s vířivkou. Procedury byly naplánované na dopoledne a vzhledem k tomu, že jsem měla polopenzi, v podstatě jsem měla dost volna na výlety do blízkého okolí. Navštívila jsem ve Vizovicích zámek a pak Zlín a v Lešné zoologickou zahradu. Ze všech zahrad, které jsem již viděla (Ústí nad Labem, Děčín, Plzeň) je ta v Lešné nejhezčí (ostatní doufám prominou). Jídlo v rámci polopenze bylo výborné, myslím, že si každý vybere a komu to nebude vyhovovat, tak v celých Luhačovicích je k dispozici velké množství kaváren a restaurací s posezením uvnitř i ve venkovních zahrádkách. Vše vřele doporučuji.

Anonym
92 %
·
ostatní
·
24. července 2025
Bez textového hodnocení

Hedvika Adamovská
96 %
·
jednotlivec
·
28. června 2025
S pobytem jsem byla velmi spokojená.
Musím vyzdvihnout výborné stravování.
Nelíbilo se mi parkování. Podzimní garáž má příliš úzký vjezd a parkovací místa jsou také úzká. Zajíždění do nich je komplikované. Pokoj v podkroví byl bez klimatizace.

Marie Sladká
100 %
·
19. května 2025
Dobrý den, jezdíme k Vám pravidelně, protože jsme velmi spokojeni. Děkujeme Marie aMilan Sladcí
Vše:-))

Olga Bendová
92 %
·
jednotlivec
·
10. dubna 2025
Bez textového hodnocení
V hotelu nebylo možno koupit kávu, v čase, kdy neni v provozu restaurace

Anonym
84 %
·
16. března 2025
Bez textového hodnocení

Jitka Patřičná
44 %
·
skupina přátel
·
30. září 2024
Jezdím sem 10 let. Za tu dobu se změnila pouze cena, nic víc. Do hotelu nepřibyly žádné investice, které by host viděl. Pokoje jsou již opotřebované, wc je citit, koberce sešlapané. Koupelna už neodpovídá standardům. Na snídani v 9 hodin bylo vyjedeno, servírka chodila kolem boxů na vejce, uzeniny, ale nepodívala se, aby je doplnila. Buchta nakrájená na minikousíčky, aby se najedlo co nejvíc lidi. Jak u snědeného krámu. Oběd i večeře chutné. Personál před hosty pomoci lístečků, co budou jist apod. Opravdu v digitální době je to prehistorické a směšné. Navíc hosta nezajímá jejich neschopnost. Masáž zkrácena o 5 minut, neprofesionální. Pán snad měl aspoň maserský kurz?? No a nakonec mi po 10 letech na recepci nabídli zákaznickou kartu, ale tento můj pobyt mi tam nemohli nahrát, protože byl objednán přes hotely.cz. Musim se smát, opravdu. Dříve jsem měla za to, ze jedu na luxusní pobyt, ale nyní o tom již nemůže byt ani řeč.
Dobrý kuchař- chutné jidlo
Nedoplněna snídaně, málo jídla, staré vybavení pokojů, stará koupelna, zapáchající wc, uklízečky ráno v 8 hodin buší na dveře pokoje, vzbudí půl domu, neprofesionální personál, poměr ceny a kvality výrazně pokulhává.

Anonym
100 %
·
dospělý pár
·
7. září 2024
Velmi hezké prostředí, ochotný personál, výborné služby.
Vstřícnost a ochota personálu, perfektní obsluha v jídelně, velmi chutná strava.

Anonym
92 %
·
ostatní
·
4. srpna 2024
Bez textového hodnocení
Bazén.
Pokoj, kam za celý den nesvítilo slunce. Není kam pověsit mokré plavky v koupelně.