Recenze

Hodnocení Hotel Libenský

Zpět

Hodnocení hotelu

80%

Velmi dobré

na základě 74 recenzí

  • Personál

    84%

  • Služby

    81%

  • Čistota

    86%

  • Pohodlí

    79%

  • Cena/kvalita

    72%

Recenze (74)

Filtry

Typ klienta

  • Hana Skalnik

    ?

    jednotlivec, 7. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Ciste, pohodlne,chutne jidlo
    • Pobyt byl velmi dobry, ale byla jsem prerazena na Libensky, ktery je drazsi i kdyz v Zimnich lazni bylo volno. To se mi od spa.cz nelibilo.
  • František Dvořák

    ?

    jednotlivec, 5. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • 15 minut masáž a 15 minut koupel se dědovi zdálo moc málo.....
  • Jitka Miřejovská

    ?

    jednotlivec, 10. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Nelíbilo se mi, že na pokoji byla špinavá zeď u postele. Toho jsem se štítila a postel jsem si od zdi odtáhla. Myslím, že hotel se čtyřmi hvězdami by měl mít čistotu v pořádku.
      Na pokoji, který jsem dostala přidělený, nebyl stoleček a křesílko, pouze prázdný prostor.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 13. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jana PĚNČÍKOVÁ

    ?

    skupina přátel, 29. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Moc se nám líbilo
  • Schickerová Julia

    ?

    jednotlivec, 15. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • spokojenost
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 3. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • luxusní ubytování
      velmi příjemný a ochotný personál hotelu i lázní
      výborná kuchyně
      děkuji všem.....
      přenádherný park
    • Lázeňský prostor je jedno velké nekonečné bludiště...jehož kladem je, že v něm lze trénovat prostorovou orientaci :-) :-) .:-)
  • Eva Valachová

    ?

    jednotlivec, 3. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • na pokoji byla hodně malá skříń a ani jedna zásuvka .Také 50 kč za bazen jsme nikde jinde neplatily.
  • Marie trenkvicová

    ?

    jednotlivec, 14. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Jídlo neodpovídalo ceně v čtyřhvězdičkovém hotelu.
  • Renata Křížková

    ?

    skupina přátel, 13. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Chybami se člověk učí - hodnocení předchozích návštěvníků jsem si přečetla až po příjezdu z Poděbrad. Už léta mají klienti hotelu Libenský stejné připomínky, ale evidentně to vedení hotelu vůbec nezajímá a nic se na tom nemění. Ještě se hodně rozmyslím, zda ještě někdy využiji těchto služeb. Vybrala jsem si prodloužený víkend Exkluzive (pa 11:00 - Ne 10:00 = necelé 2 dny, 2 noci 2 plné penze) za 5.200,-- Kč a z toho v této kategorii byla pouze lázeňská péče - 3 procedury + 2x solná jeskyně, která je opravdu na vysoké úrovni. Cena za vše se mi bohužel nezdá adekvátní.
    • Koupel, masáž, zábal, solná jeskyně. Pokoj sám o sobě - bez koupelny - pěkný, postel pohodlná.
    • Stravování - byla jsem platící klient a připadala jsem si jako zlobivé dítě na pionýrském táboře v 70. letech. Jak na tom jsou pacienti, kde platí zdravotní pojišťovna si raději ani neodvažuji představit. Musela jsem dodržovat zasedací pořádek - s tím jsem se ještě nesetkala. Snídaně bufet - absolutně bez nápadu, jen splnit povinnost. Na dotaz jestli mají máslo bylo odpovězeno, že musí stačit Flora, skladník nepřišel - 3dny?! Misky na müsli nebo cornflakes pouze v miniaturním provedení, paní se zeptala, zda by nebyla větší - má si vzít malý talířek - děláte si srandu? Oblečení obsluhy raději nekomentuji. K obědu a večeři výběr ze 4 jídel - něco si vyberete a oni Vám to stejně změní. Takže já osobně si dlouho nedám pečené kuře :-). Kavárna v hotelu - proč to raději nepronajmete na nějaký obchod se suvenýry? Zařízení sice krásný, ale obsluha a sortiment - katastrofa. Koupelna - to projektoval nějaký člověk o fyzických rozměrech Aťky Janouškové? Vyzkoušelo si vedení hotelu posadit se na WC, nebo vlézt do sprchového koutu? WC je tak nízko posazené, že z něj staří lidé snad ani nemohou vstát. Sprchový kout tak maličký, že už jen do něj vlézt, vylézt, je problém, natož se v něm chtít otočit. Celkový dojem z hotelu - ušmudlaný. A pak mi ještě dost vadilo, že byla stále po celém hotelu cítit kuchyně.