Recenze

Hodnocení hotelu

80%

Velmi dobré

na základě 90 recenzí

  • Personál

    83%

  • Služby

    80%

  • Čistota

    85%

  • Pohodlí

    79%

  • Cena/kvalita

    72%

Recenze (80)

Filtry

Typ klienta

  • Pavel Čermák

    ?

    jednotlivec, 20. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Dobrá kuchyně, vstřícný personál a večerní bohatý program.
      Velký pokoj. Škoda, že v ledničce na pokoji nebyly nápoje
    • Při masáži si masérka vykládala s druhou (návštěva). Nahlas hrálo rádio. Za 20 minut se to dalo vydržet... :)
      Masérka uměla přesto dobře masírovat.
  • Hana Všetečková

    ?

    jednotlivec, 20. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Milena Zikešová

    ?

    jednotlivec, 20. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pěkný dojem naprosto pokazily služby restaurace. Třetí den pobytu byla zrušena rezervace stolů v jídelně Personál se sice snažil, ale stát po příchodu do jídelny frontu AD stůl a konkrétní menu bylo ponižující a obtěžující. Od pátku přestaly postupně fungovat automaty na pití, namísto džusů "voda se šťávou", opět fronty u jediného fungujícího automatu. Byly jsme v neděli docela rády, že z tohoto zmatku odjíždíme.Dále dle písemného odkazu se nerezervují místa v kavárně. Realita však byla naprosto jiná, když zde působil jako obsluha muž. Vykázal nás od stolu s tím, že čisté sklenice vyrovnané na stole značí, že stůl je obsazen- my jsme přitom chtěly pouze 18-19 hodin posedět u sklenky vína.
    • Rezervace hotelu vč.vyjítí vstříc ad výběr procedur - předem jsem avizovala nemožnost absolvovat koupele. Rovněž personál recepce byl naprosto skvělý. Velmi kladně hodnotím /i za svoji kolegyni/ průběh procedur Spokojeny jsme byly rovněž s úklidem..
    • Organizace výdeje stravy + jednání číšníka v kavárně - viz celkové hodnocení.
  • Sylva Kafuňková

    ?

    jednotlivec, 3. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 1. dubna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Až na dost podstatné výhrady uvedené ve vedlejším sloupci vše ostatní: celkové hodnocení vychází na velmi dobré
    • Z pohledu první krátké návštěvy: horší orientace v rámci hotelu i mimo hotel pokud jde o procedury,
      - parkování ve větší vzdálenosti od vchodu!
      -výtahy ano, přesto poměrně dost schodů s nutností nést zavazadla v ruce
      - pro lidi s horší pohyblivostí větší problém
      - nemít doprovod již služby tohoto hotelu bych nevyužila
  • Jana Vlčková

    ?

    jednotlivec, 29. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Velmi příjemné a klidné prostředí, vstřícnost personálu, výborné jídlo.
  • Hana Skalnik

    ?

    jednotlivec, 7. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Ciste, pohodlne,chutne jidlo
    • Pobyt byl velmi dobry, ale byla jsem prerazena na Libensky, ktery je drazsi i kdyz v Zimnich lazni bylo volno. To se mi od spa.cz nelibilo.
  • František Dvořák

    ?

    jednotlivec, 5. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • 15 minut masáž a 15 minut koupel se dědovi zdálo moc málo.....
  • Jitka Miřejovská

    ?

    jednotlivec, 10. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Nelíbilo se mi, že na pokoji byla špinavá zeď u postele. Toho jsem se štítila a postel jsem si od zdi odtáhla. Myslím, že hotel se čtyřmi hvězdami by měl mít čistotu v pořádku.
      Na pokoji, který jsem dostala přidělený, nebyl stoleček a křesílko, pouze prázdný prostor.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 13. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení