Recenze

Hodnocení hotelu

92%

Perfektní

na základě 1145 recenzí

  • Personál

    94%

  • Služby

    92%

  • Čistota

    95%

  • Pohodlí

    91%

  • Cena/kvalita

    86%

Recenze (1145)

Filtry

  • Marie Husáková

    ?

    jednotlivec, 11. listopadu 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byli jsme spokojeni a velice mile překvapeni se vstřícností a ochotou všeho personálu jak v restauraci, tak v recepci i v spa. Bylo nám příjemně.
    • Ochota a vstřícnost personálu.
    • Nemám , co bych měla vytknout.
    SPA Hotel Felicitas

    Odpověď od hotelu

    SPA Hotel Felicitas

    Milá paní Husáková,
    velice Vám děkujeme za hodnocení pobytu, jsme rádi, že jste byla u nás spokojená a věříme, že nás brzy opět navštívíte.
    Přejeme Vám pohodové podzimní dny a hlavně pevné zdraví !
    Za tým Spa Hotelu Felicitas Gabriela Váňová

  • Olga Konvalinková

    ?

    jednotlivec, 1. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel byl moderně a esteticky zařízený, čistý, příjemný a obsluha byla velmi milá a ve všem nám velmi ochotně vyšla vstříc. Byli jsme se vším naprosto spokojení.
    SPA Hotel Felicitas

    Odpověď od hotelu

    SPA Hotel Felicitas

    Milá paní Konvalinková,

    děkujeme Vám za Vaše hodnocení, jsme moc rádi, že jste si u nás pobyt dokonale užila.
    Věříme, že se k nám opět brzy vrátíte.
    Přejeme Vám krásný podzim a hlavně pevné zdraví !
    Za tým Spa Hotelu Felicitas
    Gabriela Váňová

  • Pásztorová Jana

    ?

    jednotlivec, 28. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Velice kladně hodnotím přístup vedení i personálu ke klientům. Zvláště v této složité době oceňuji dodržování hygienických pravidel (desinfekce a možnost měření teploty při vstupu do budovy).
    • Profesionální přístup personálu wellnes ve 4.poschodí. Zvláště bych ráda ocenila nejen profesionální, ale i citlivý přístup pana Jana Oplta (snad si pamatuji jméno správně, pokud ne, omlouvám se). Jeho chování, ohleduplnost a pozornost ke klientům je při jeho mládí velice mile překvapující.
      Dále jsme s kamarádkou ocenily, že rozpis procedur zohledňoval náš společný pobyt, tzn. časově jsme měly sladěný program.
    • Šatna u hotelového bazénu po skupinovém cvičení společná pro muže i ženy.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 28. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Martin Tryml

    ?

    jednotlivec, 7. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • úroveň stravování
    • ceny stravování
  • Jana kandová

    ?

    jednotlivec, 7. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    lPobyt splnil mé očekávání,tedy opravdový relax. Základem byl usměvavý a vstřícný personál na všech úrovních.od recepce přes restauraci,wellnes služby,úklid.Chválím interiér,vkusné a hlavně praktické vybavení pokoje/lampičky na čtení u postele a "mucínky pod ouško " se jen tak nevidí/.Za nedostatek považuji jen příliš nízké postele pro starší,méně pohyblivé.
  • Hana Petrechová

    ?

    jednotlivec, 7. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Celý pobyt předčil naprosto naše očekávání. Není možné uvést služby, které byly nejlepší nebylo by to korektní vůči ostatním. Po celou dobu jsme se setkávali s naprostou profesionalitou, ochotou a vstřícností a za to patří díky všem zaměstnancům bez výjimky! Děkujeme, určitě jsme tento hotel nenavštívili naposledy a reference rádi poskytneme přátelům a známým.
    • Pokud v hodnocení a týkalo se to především exteriérů, není uveden plný počet bodů - jsem přesvědčena, že toto ovlivňuje i náročné období spojené s Covid-19.
  • Lucie Greifová

    ?

    jednotlivec, 1. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • výborný personál
      výborné služby
    • horší výběr jídel
      málo ovoce a zeleniny
  • Miloš

    ?

    dospělý pár, 20. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ochota a vstřícnost personálu na recepci při řešení nečekaného problému (zejm. p. Monika Straková) !
    • Absence možnosti usušit si např. plavky.
      Malá kapacita stojanu na kola v garáži.
  • Václav Landa

    ?

    jednotlivec, 28. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pobyt splnil mé očekávání.
    • Neprofesionální personál v restauraci.
      Při obědě jsem nalezl v omáčce kancelářskou sponku--taktně jsem na to upozornil servírku.Ta mi odpověděla,že to tam vypadlo z nějaké krabice ---- omluva žádná. Zkazilo mi to dojem o tomto hotelu