Recenze

Hodnocení hotelu

91%

Perfektní

na základě 883 recenzí

  • Personál

    93%

  • Služby

    92%

  • Čistota

    95%

  • Pohodlí

    91%

  • Cena/kvalita

    86%

Recenze (883)

Filtry

  • Blanka Tůmová

    ?

    ostatní, 28. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Líbilo se mi prostě všechno, nemůžu vytknout vůbec nic.
  • Jana Kahánková

    ?

    jednotlivec, 26. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    K pobytu nemáme žádné připomínky byli jsme spokojeni a služby, procedury, strava, ubytování - všechno super. Budeme se rádi vracet. Ještě jednou děkují manželé Kahánkoví
    • Pobyt neměl chybu - celý hotel krásně provoněný, čisto, ochota personálu, procedury s příjemným personálem, pramen s Poděbradkou, restaurace a velmi chutná strava - vždy krásně připravená
  • Vokurková Jana

    ?

    jednotlivec, 25. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Bazén
      Procedury
      Ochota personálu
      Obsluha v restauraci
      Výběr jídel
      Maximální spokojenost ve všech směrech ve
    • Nízké posttele
  • Dušan Uhaľ

    ?

    jednotlivec, 25. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Výborný personál,velmi kultivovaný způsob stravovaní včetně výborného jídla.
  • Ivana Bělohlavová

    ?

    jednotlivec, 25. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Přístup personálu, vynikající ubytování, perfektní služby, výborná strava
  • Luboš Klazar

    ?

    dospělý pár, 24. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 18. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • PhDr.Kholová Zdeňka

    ?

    jednotlivec, 15. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Byla jsem mile překvapena rozsáhlou rekonstrukcí jídelny, bazénu v porovnání s poslední návštěvou VI/18.
    • Vím, že ještě není zahájena lázeňská sezóna, přesto platí můj závěr z VI/18- naprosto žádná kultura.

      Nevyhovující jsou 75 minutové procedury načasované na 18.30. V čase pozdní večeře již nebyly služby v jídelně dostatečné , některé pokrmy již chyběly či byly studené, nepoživatelné.

      V jídelně ze strany personálu jsem vnímala "neosobní" přístup k hostům, často zaznívaly šarvátky mezi kuchařem a číšníky, nebylo průběžně uklízeno použité nádobí ze stolu. Při návštěvě VI/18 byla atmosféra mnohem pohodovější.
  • Mirka Zdražilová

    ?

    dospělý pár, 11. února 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S hotelem i službami jsme byli velmi spokojeni, kuchyně i obsluha na vysoké profesionální úrovni, můžeme jen doporučit.
    • Příjemný hotel, příjemný personál, výborná kuchyně. Welnes na velmi dobré úrovni.
  • Bedrich Skalicky

    ?

    jednotlivec, 11. února 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Příjemný pobyt!
    • Úžasná restaurace a neskutečná kvalita podávaného jídla!! Velký obdiv.