Recenze

Hodnocení hotelu

94%

Perfektní

na základě 328 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    98%

  • Služby

    94%

  • Čistota

    97%

  • Pohodlí

    89%

  • Cena/kvalita

    90%

Recenze (1605)

Filtry

  • Ondřej Langšádl

    ?

    dospělý pár, 19. února 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Krásný hotel se skvělou kuchyní přímo na náměstí. Příjemné wellness. Mnohokrát děkujeme. Rádi se k vám vracíme.
    • Skvělá kuchyně, milý personál v restauraci i na recepci.
    Hotel Zlatá hvězda

    Odpověď od hotelu

    Hotel Zlatá hvězda

    Dobrý den, velmi děkujeme za Vaše hodnocení, kterého si vážíme.

  • Anonymní hodnocení

    ?

    rodina se staršími dětmi, 16. února 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    Neuvedeno, 15. února 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Irena Hartlová

    ?

    rodina se staršími dětmi, 12. února 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jana Šoupalová

    ?

    dospělý pár, 11. února 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 9. ledna 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Helena

    ?

    skupina přátel, 6. ledna 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Čistota
    • Vzdálenější pokoj č. 322, ke kterému si host musí vynést celé jedno patro zavazadlo, nebylo zrovna příjemné (hotel je 4 hvězdičkový). Další stinnou stránkou pokoje bylo umístění zašupovacích dveří do sociálního zařízení přímo z pokoje necelý metr od hlavy postele. Při každém vstupu se rozsvítilo intenzivní osvětlení a spustil se velmi hlasitý ventilátor a to minimálně po dobu 2 minut. Zvlášť v noci to bylo velmi rušivé. Druhý den se zařízení pokazilo. Celou noc se v sociálním zařízení světlo a ventilátor sami o sobě spouštěly v nepravidelných intervalech, a to minimálně 5x za hodinu. Přes pečlivě zavřené dveře, světlo z koupelny prosvítalo a hlavně byl slyšet hluk ventilátoru. V podstatě se nedalo spát.
      Ráno jsme celou situaci nahlásily v recepci a bylo nám slíbeno řešení. Protože to asi nebylo poprvé, tak nám byl předán klíč od pokoje č. 108, ať se přestěhujeme. Není zrovna příjemné se uprostřed pobytu (celkem 5 nocí) stěhovat. Dle hotelového popisu pokojů jsme místo pokoje Standard dostaly levnější pokoj Ekonomy. Bez jakékoliv omluvy a nabídky určité kompenzace. Když jsme po návratu napsali generálnímu managerovi, odpověděl, že vše bylo v pořádku a byl to standardní postup. Jako kompenzaci nám nabídl pro příští pobyt (když bude volno) jednu noc zdarma.
      Náš závěr - nikdy více do hotelu Zlatá Hvězda v Třeboni
    Hotel Zlatá hvězda

    Odpověď od hotelu

    Hotel Zlatá hvězda

    S klientkou jsme komunikovali napřímo, jak uvádí, ale její shrnutí uvedené v posledních dvou větách je zavádějící. Musím tedy zde uvést celou komunikaci:
    Vážená paní Heleno, děkuji za email s převážně kladným hodnocením našich služeb. Technická závada ventilátoru soc. zařízení mne mrzí a byla jistě nepříjemným aspektem vašeho pobytu. Nabídnuté přestěhování do jiného pokoje je standardním řešením, které se nabízí v době, kdy není možné závadu rychle odstranit. Pokoj na přestěhování, který vám byl nabídnut, splňoval veškeré náležitosti a byl adekvátní.
    Nicméně chápu Vaše rozčarování a nabízím ubytování na jednu noc zdarma v roce 2024, jako kompenzaci. Pokud budete akceptovat mou nabídku, napište mi prosím, až budete znát vyhovující termín. Po prověření jeho dostupnosti, Vám rezervaci rád zajistím.
    Hotel Zlatá hvězda.
    Odpověď hosta:
    Dobrý den,
    závady se stávají, ale nebyl to náš problém. Vše jsme s kamarádkou akceptovaly a pobyt si užily. Očekávaly jsme však, že v podstatě za probdělo noc, nám bude nabídnuta určitá kompenzace přímo na místě, např. oběd či večeře navíc. Recepce nám sdělila, že to je v kompetenci vedení hotelu a proto jsme vám napsaly.
    Vaši nabídku na jednu noc zdarma však nechceme využít. Jsme věková kategorie 70+ a pro rok 2024 máme již jiné plány, které nebudeme měnit.
    Nebudeme se dál dohadovat, zda máme či nemáme nárok na slevu za službu, která nám nebyla poskytnuta v objednané a uhrazené kvalitě.
    S pozdravem Helena

    Hotel Zlatá hvězda

    Odpověď od Spa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení pobytu v Hotelu Zlatá Hvězda. Je nám líto, že na Vašem pobytu došlo k výše uvedeným nepříjemnostem, však dle našeho názoru se hotel neodkladně snažil o nápravu. Byl Vám umožněn přesun do náhradního pokoje stejné kategorie - Standard dle informací z hotelu. I přes uvedené komplikace věříme, že jste si pobyt s paní Magdalenou hezky užily. Děkujeme Vám za pochopení. Za tým Spa.cz - Michaela.

  • Čapková Petra

    ?

    dospělý pár, 3. ledna 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel vyhledávají především senioři. Hosté pod šedesát let se dali spočítat na jedné ruce.
    Měli jsme pokoj DE LUXE, byl opravdu krásný, čistý, prostorný. V koupelně sprchový kout i úžasná vana. Voda neustále teplá, každodenní úklid.
    • Personál byl velice vstřícný a milý!!
      Skvělá masáž.
    • Výtah jezdil pouze do 22 hod. V hotelu byli Češi a Rakušáci. Češi jedli od 17hod do 18hod. Rakušáci od 19 do 20, protože Rakušáci měli občas jiné jídlo než Češi. Protože jsme byli na Silvestra, zašli jsme se podívat do salónku Rakušáků, měli mnohem lepší muzikanty než my.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 2. ledna 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 30. prosince 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení