Recenze

Hodnocení hotelu

95%

Perfektní

na základě 186 recenzí

  • Personál

    94%

  • Služby

    94%

  • Čistota

    98%

  • Pohodlí

    96%

  • Cena/kvalita

    90%

Recenze (186)

Filtry

  • Eva Kačerková

    ?

    jednotlivec, 6. září 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Moc se nám u vás líbilo. Byi jsme spokojeni.
    Grandhotel Nabokov

    Odpověď od hotelu

    Grandhotel Nabokov

    Vážená paní Kačerková,

    jménem našeho hotelu Vám moc děkujeme za tak kladné hodnocení a budeme se opět těšit na Vaši návštěvu.

    Tým Nabokov

  • Simona Škochová

    ?

    skupina přátel, 29. srpna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vše bylo v naprostém pořádku
    • Krásný hotel
  • Anonymní hodnocení

    ?

    mladý pár, 25. srpna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hezky vybaveny wellness, prijemny personal a ciste, dobre vybavene pokoje
    Grandhotel Nabokov

    Odpověď od hotelu

    Grandhotel Nabokov

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší recenzi a budeme se těšit opět na shledanou v našem hotelu.

    Tým Nabokov

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 23. srpna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt v hotelu se nám moc líbil, vše bylo perfektní.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    rodina s malými dětmi, 21. srpna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byli jsme velmi spokojeni s ubytováním i stravou, ale asi nejhezčí pocity si s dětmi odnášíme díky vstřícnému a milému chování veškerého personálu, se kterým jsme se během našeho pobytu ve všech prostorách hotelového komplexu setkali.
    Grandhotel Nabokov

    Odpověď od hotelu

    Grandhotel Nabokov

    Dobrý den,
    jménem celého hotelu Nabokov Vám děkujeme, že jste nám zanechali tak krásnou recenzi. Jsme nadšeni, že jste si svůj pobyt užili a těšíme se, že Vás budeme moci zase brzy přivítat.
    Tým Nabokov

  • Jana Stránská

    ?

    dospělý pár, 13. srpna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Spokojenost, vše OK ? Byli jsme zde již podruhé ?
    • Příjemné prostředí, místo v blízkosti kolonády, dobré jídlo!
    Grandhotel Nabokov

    Odpověď od hotelu

    Grandhotel Nabokov

    Vážená paní Stránská,
    rádi bychom Vám poděkovali za návštěvu v Grandhotelu Nabokov a za Vaše kladné hodnocení našich služeb.
    Doufáme, že k nám co nejdříve opět zavítáte a budeme se těšit na viděnou.

    Tým Nabokov

  • Dana Kracíková (původní rezervace na Jana Horáková)

    ?

    skupina přátel, 12. srpna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Věra Karásková

    ?

    ostatní, 11. srpna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Ing. Josef Finda

    ?

    jednotlivec, 8. srpna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Michal Hammerschmied

    ?

    jednotlivec, 4. srpna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotelu Nabokov nemohu vytknout nic závažného. Těch pár drobností píší níže v sekci "Co se Vám nelíbilo". Nabokov si své 4 hvězdičky zaslouží. Je to dobrý hotel, ve kterém bych se klidně zase rád ubytoval znovu. Nejlepší je jistě jeho lokace - sotva minutu od kolonády : )
    • Lokace, čistota, komfort, strava, vybavení pokojů, ochota personálu, pramen Josef neustále přístupný na klinice a pán, co nosil zavazadla byl vyslovený sympaťák.
    • Bar Lolita; otevřeno jen ČT-NE. V jiných grandhotelech shodné kategorie vždy měli místo, kde si mohl člověk kdykoliv sednout a dát si kávu / drink nebo jiné občerstvení (jídlo, dezert). Tohle prostě v Nabokovu citelně chybí. Jak zavře restaurace, musíte jít jinam. Nikde ani nejsou automaty na nápoje / snacky.