Recenze

Hodnocení hotelu

92%

Perfektní

na základě 40 recenzí

  • Personál

    90%

  • Služby

    91%

  • Čistota

    98%

  • Pohodlí

    95%

  • Cena/kvalita

    87%

Recenze (40)

Filtry

  • Zlata Mudrová

    ?

    jednotlivec, 2. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • přístup personálu jak u lázeňských procedur,
      tak i v jídelně
    • hotelovým rozhlasem výzva k opuštění pokoje z důvodu hrozícího požáru - výzva nebyla odvolána a vysvětlení bylo podáno na recepci až na náš dotaz
      velké vzdálenosti procedur od pokoje
      nejasné značení místa procedur
    Grandhotel Nabokov

    Odpověď od hotelu

    Grandhotel Nabokov

    Dobrý den, děkujeme pěkně za Vaši referenci a kladné hodnocení personálu.
    Za hlášení požáru se velmi omlouváme, hotel NABOKOV má komplexní bezpečnostní systém proti požáru, nicméně došlo k selhání lidského faktoru -
    hlášení nebylo včas pozastaveno.
    Hotel NABOKOV je komplex 7 vzájemně propojených budov, procedury jsou
    v poslední části, nicméně všechny procedury jsou dostupné koridorem hotelu.
    Připomínku ohledně značení procedur předáváme na clinic managera.
    Přejeme Vám pevné zdraví, hodně radostí, a těšíme se na setkání někdy příště.
    Váš NABOKOV TEAM

  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 31. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Jako celek - OK.
    Vybavenost dětských parků a hřišť nehodnotím z důvodu nezájmu o ně.
    Kulturní vyžití bylo v dost malém výběru a v okolí hotelu se upravovaly cesty, takže staveniště, ale doufám, že dočasné.
    • Líbilo se mi, že tam nebyla tentokrát hlava na hlavě. Ale to už asi nebude nikdy.
    • Smutný, moc smutný pohled na M.L., nové domy, hezky upravené, ale opuštěné, taktéž obchůdky a restaurace... Zopakuje-li se to na podzim, z lázeňského města bude město duchů.
  • Jiří Brotánek

    ?

    jednotlivec, 30. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Dobře řešený komplex vše v jednom. Příště už si obědy objednávat nebudu, je lepší jít jinam. Snídaně a večeře ujdou. Personál příjemný. Čistota ok.
    • Spojení více budov. Vše v jednom celku, tak nechodíte na procedury jinam.
      Máte svůj stůl v restauraci/jídelně na celý pobyt.
      Jídlo formou švédských stolů.
      Vcelku příjemný personál.
    • TV na pokoji moc nefungovala, ale
      nepotřebuji.
      Wifi na pokoji slabé a pomalé.
      4* hotel by neměl tak strašně ředit džusy vodou!!!
      Jednou k obědu byl jen MLETÝ ŘÍZEK s bramborem.....ve 4* hotelu?!?! To mi dostalo
      do němého úžasu. Asi kuchař jen na záskok.
      Jídlo tedy neoslnilo...
  • Ludmila Novosadová

    ?

    jednotlivec, 26. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • V hotelu se nám moc líbilo. Byly jsme velice spokojeni jak s přístupem personálu, vybavením hotelu, přístupu personálu k dětem, kterým se velmi líbil vnitřní bazén a vířivka. Restaurace pěkná a s jídlem jsme byli také moc spokojeni. Pokoj byl velmi hezký, prostorný a čistý. Vzhledem k tomu, že jsme tam byli velmi spokojeni, tak se tam rádi vrátíme. Samozřejmě jsem jjiž tento hotel doporučila svým blízkým. Jsem rádi, že jsme váš hotel navštívili. L. Novosadová
    Grandhotel Nabokov

    Odpověď od hotelu

    Grandhotel Nabokov

    Vážená paní Novosadová,

    děkujeme za Vaši recenzi a už teď se těšíme na Vaši další návštěvu!

    Grandhotel Nabokov

  • Marie Holerová

    ?

    jednotlivec, 23. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Byla jsem velmi spokojena s hotelem, stravováním i s procedurami.
    Grandhotel Nabokov

    Odpověď od hotelu

    Grandhotel Nabokov

    Děkujeme za krásné hodnocení, doufáme, že jste u nás nebyla naposledy!
    Přejeme Vám pevné zdraví a spousty radostí do příštího setkání.:)
    Váš NABOKOV TEAM

  • Hana Petrová

    ?

    jednotlivec, 17. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Umístění hotelu v centru, kousek od kolonady.
    • Parkováním na ulici, kde musíte platit kazdy den penezi nebo pres aplikaci.
  • Kristýna Štinglová

    ?

    mladý pár, 17. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Wellness jsme vybírali velmi dlouho a nakonec jsme se rozhodli pro Hotel Nabocov. Lepší rozhodnutí jsme nemohli udělat. Hotel je moderně zařízený, personál příjemný a ochotný. Za celý pobyt jsme nenašli jedinou chybu. Jídlo bylo skvělé a bylo ho až dost :D. Velký bazén s lehátky a sauny, do kterých jsme se zamilovali. Za celý náš pobyt se nám nestalo, že bychom museli čekat na něco. Vždy jsme našli volné lehátko a v saunách bylo také vždy volno. Procedury byly dobře časově rozvržení. Určitě se do hotelu budeme vracet. Moc děkujeme personálu za skvělé služby.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 14. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Soňa Vohanková

    ?

    jednotlivec, 10. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Čisto, velice vstřícný a příjemný personál, výborné jídlo,komfortní vybavení.
    • Hluk (ne moc velký) z vnitřního dvora, zřejmě klimatizace sousedního komplexu.
  • Taťjana Šiškanova

    ?

    jednotlivec, 20. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení