Recenze

Hodnocení hotelu

88%

Velmi dobré

na základě 513 recenzí

  • Personál

    91%

  • Služby

    88%

  • Čistota

    91%

  • Pohodlí

    86%

  • Cena/kvalita

    84%

Recenze (513)

Filtry

  • Jitka Carrascová

    ?

    jednotlivec, 9. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jarmila Muhlsteinová

    ?

    jednotlivec, 9. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Marie Trenkvicová

    ?

    jednotlivec, 7. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Zdeněk Kříž

    ?

    jednotlivec, 19. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Lucie Klimešová

    ?

    jednotlivec, 22. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jiří Klokočník

    ?

    dospělý pár, 21. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkově jsme s pobytem spokojeni, hotel je orientován na ruskou klientelu.
    • vybavení pokoje
      klidné prostředí a hezké okolí
      chování personálu hotelu
    • špatná kvalita jidel večer, připomínala závodní jídelnu za socialismu.
      za 7dní pobytu nam nebyly vyměněny ručníky.
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážený pane Klokočníku,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Díky konkrétním informacím, které jste nám o Vašem pobytu poskytl, můžeme pracovat na zlepšení poskytovaných stravovacích služeb. Mrzí nás, že Váš pobyt nesplnil očekávání a postaráme se o to, aby se Vaše výhrady dostaly ke konkrétním zaměstnancům. Spokojenost našich hostů je pro nás na prvním místě.
    Nechala jsem prověřit i výměnu ručníků, které zmiňujete - v hotelech společnosti GALA HOTELS jsou ručníky měněny poté, co je klient "odhodí" na zem. Tato informace je vyvěšena i v koupelně každého pokoje. Během Vašeho pobytu tomu tak nebylo, proto výměna ani jednou neproběhla.
    Děkuji za pochopení a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.
    S úctou
    Management hotelu

  • Šárka Šustrová

    ?

    skupina přátel, 20. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Jídlo super a zázemí paráda, moc se nám líbilo.
    • Vše
    • Žádná výtka
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážená paní Šustrová,

    děkujeme Vám za pozitivní zpětnou vazbu. Je skvělé, že jste si pobyt v našem hotelu užila. Doufáme, že nás brzy opět navštívíte a budeme se na opětovné shledání těšit.

    S pozdravem
    Management hotelu

  • Stanislav Kubín

    ?

    jednotlivec, 15. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • - přístup personálu jak na recepci, tak v jídelně,
      - kvalita a výběr jídla,
      - ochota, flexibilita a vysoce profesionální jednání lázeňského personálu (sestry)
      - perfektní čistota v prostorách hotelu
    • - průběh vstupní lékařské "prohlídky" spočívající v položení několika dotazů a jejich zapsání.
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážený pane Kubíne,

    velmi si vážíme, že jste si udělal čas a podělil se s námi o dojmy z návštěvy našeho hotelu. Díky konkrétním informacím, které jste nám o Vašem pobytu poskytl, můžeme pracovat na zlepšení služeb. Spokojenost našich hostů je pro nás na prvním místě.
    S úctou
    Management hotelu

  • Jiřina Nová

    ?

    jednotlivec, 1. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • léčba
      stravování
      veškerý personál,paráda!!!
    • pokoj 225 špatný pohled na televizi
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážená paní Nová,
    děkujeme za Váš čas, který jste věnovala hodnocení pobytu v našem Chateau Monty SPA Resort. Jsme velmi potěšeni, že služby i personál splnily Vaše očekávání a Váš pobyt nebyl ničím narušen. Pokoj 225 jsme nechali překontrolovat a upravit tak, aby odpovídal potřebám našich klientů.
    Těšíme se na Vaši další návštěvu.
    S pozdravem
    Management společnosti GALA HOTELS, s.r.o.

  • Petr Kratochvíl

    ?

    dospělý pár, 25. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Příjemný personál, pěkné prostředí až na nelogické umístění lampiček u postele spokojenost.
    • Pohodový pobyt bez problémů. Fungující systém, příjemný a snaživý personál.
    • Poměrně vysoká cena za parkování, kde nebylo jednoznačně vyhrazené místo. (odjedeš a hledáš nové). Lampičky u postele umístěné u nohou, nikoliv u hlavy. Což při zhasnutí bez použití baterky je rizikové. (úder o skosené stropy v pokoji).
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Díky konkrétním informacím, které jste nám o Vašem pobytu poskytl, můžeme pracovat na zlepšení všech našich poskytovaných služeb.
    Popsaný nedostatek byl ihned předák k řešení na technický úsek hotelu.
    S úctou
    Vedení společnosti GALA HOTELS