Recenze

Hodnocení hotelu

89%

Velmi dobré

na základě 658 recenzí

  • Personál

    92%

  • Služby

    89%

  • Čistota

    92%

  • Pohodlí

    87%

  • Cena/kvalita

    85%

Recenze (658)

Filtry

  • Irena Živná

    ?

    jednotlivec, 28. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byla jsem velmi spokojená. Hotel je na dobré úrovni, odpovídá 4*. Jediné co mne zarazilo, byla cena za parkovné pro bydlící hosty.
    Vybavenost dětských hřišť a sport. a kult. vyžití nemohu hodnotit vzhledem ke coronovirové krizi.
    • - velice kvalitní služby a přístroje ve spa
      - bohatá nabídka ve spa i beauty salonu
      - chutná kuchyně (až na viz vedle)
      - ochotný personál
    • - na hotelové buffet přišlo staré jídlo, které se mělo již dávno vyhodit (volská oka, různé závitky, dortíky, ale i chléb)
  • Helena Kolář

    ?

    dospělý pár, 26. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V hotelu jsme byli poprvé a určitě ne naposledy. Personál vstřícný, milý a hlavně usměvavý. Všude absolutní čistota, jídlo velice chutné a cena úměrná komfortu. Procedury kvalitní a účinné. Byli jsme mile překvapeni.
    • Kvalita procedur
      Luxusní saunový svět
      Čistota bazénu
      Příjemný personál
      Velký výběr chutného jídla
      Celková čistota hotelu
      Doporučuji všem a ne jen přátelům
    • Není nic co by se nám nelíbilo.
  • Miroslava Smrčinová

    ?

    jednotlivec, 26. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt byl krásný,ale bohužel si ho má maminka nemohla užít naplno.Vzhledem ke koronavirové pandemii byl hotel uzavřen a to během jejího pobytu zde.Nebylo to pro ni z Tábora zrovna blízko.Takže nastoupila do lázní v neděli a již ve středu dopoledne jí bylo oznámeno,že hotel musí opustit.Za tuto situaci samozřejmě nemůže hotel a nikdo to nemohl předvídat.Jen mě mrzí,že finanční náhrada za zbytek pobytu ji nebyla a nebude vrácena.Bylo ji nabídnuta možnost,dojet si ,,užít" úbytek pobytu až situace pomine.Ale uznejte.... z Tábora do Mariánských Lázní na 4dny,tomu už se nedá říkat odpočinek a plnohodnotné lázně. Toto mě ze strany lázní mrzí. Těžko říct,jestli si tam dojede ještě na čtyři dny anebo o ty peníze přijdeme. Každopádně že strany Spa.cz nemohu nic vytknout.Od začátku pro nás dělali,co mohli.Byli velice vstřícní a neměla jsem s nimi jediný problém.Byli velice ochotní a děkuji tímto celému týmu Spa.cz za jejich výbornou práci,kterou odvádějí :-)
  • Taťána Hyťhová

    ?

    jednotlivec, 26. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Do Mariánských Lázní vždy jezdím ráda. Tento hotel je můj oblíbený pro svoji polohu, komplex služeb a příjemný personál. Služby Balneo, procedury, bazén, saunový svět, možnost vycházek do nádherné přírody. Buhužel můj poslední pobyt byl ovlivněn situací COvid, ve městě byly uzavřeny veškeré restaurace,kulturní zařízení a kavárny, což v podzimním chladném počasí nebylo příjemné. Naštěstí příroda nezklamala a pěší výlety byly jako vždy krásné.
    • Zázemí hotelu se všemi fungujícími službami, mžnost využítí bazénu,Balneo provozu v hotelu
    • Na pokoji hotelu je pouze základní sušák na vlatit zařízení sy, se kterým po procedurách opravdu nelze upravit účes, chybí zásuvka u zrcadla opro použití vlastního cestovního fenu. Jídlo k večeřím sice bylo formou částečného bufetu, ale skladba velmi fádní, mdlá a hlavní chody servírované byly na úrovni lepší závodky. Zažila jsem zde předtím vyšší kvalitu. Nejvícmne rozhořčilo, že jsme muselipředčasně dne 22,10.2020 opustit zařízení z d§vodu uzavření hotelu s tím, že dostaneme na zbytek pobytu kompenzaci - voucher. Nechápu, protože dle mých informací nekteré jiné zařízení nechávali doběhnout turnus, popřípadě i knihovali npvé pobyty s tím, že hosté podstoupí test na koronavirus. Nerozumím proč pravidla pro různá zařízení se liší. Čili pobyt nesplnil mé očekávání, protože většinu procedur jsem nemohla absolvovat
  • Zdeňka Hladíková

    ?

    dospělý pár, 22. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • opravdu se nám vše líbilo, byl to velmi příjemný pobyt
  • Soňa Manglová

    ?

    jednotlivec, 20. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • umístění hotelu
      ubytování
      chování všeho personálu
      krásné ,čisté prostředí
      procedury

      Nemám žádnou výtku k lázeňskému pobytu.
      Přes ztížené podmínky kvůli koronaviru jste nám dokázali zajistit příjemný zážitek a chuť si lázně v příštím roce zopakovat. dík
    • Pokud je to ve Vašich silách zajistit ,tak příště snad trochu lepší počasí.
  • Hana Buchtová

    ?

    dospělý pár, 19. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Velmi pěkný hotel v pěkném prostředí
    • - výborné jídlo
      - pěkné Wellnws
  • Jindra Brandová

    ?

    dospělý pár, 2. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anna Přikrylová

    ?

    jednotlivec, 28. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel a okolí krásný, veškerý personál velmi ochotný, příjemný, jídlo výborné procedury se daly
    popř. prehodit, nebyo nic na co vy jsme si mohli stěžovat, snad... mohla by být na recepci mapa města.
    • Jídlo výborné
      Personál v restauraci ochotný, příjemny
      Recepční, pokojské ochotní a příjemní
      Hotel krásný
      Procedury, bazén, sauny výborné.
      Okolí krásné.
    • Nic, vše bylo v pořádku
  • Rousková Hana

    ?

    jednotlivec, 28. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • klídek
      čistota-úklid
      vstřícnost
      kuchyně-nabídka
      procedury
      nádhera-sauny
      bazen
      spokojenost