Recenze

Hodnocení hotelu

85%

Velmi dobré

na základě 133 recenzí

  • Personál

    88%

  • Vybavení

    84%

  • Čistota

    92%

  • Pohodlí

    84%

  • Cena/kvalita

    78%

Hodnocení (129)

Filtry

  • MUDr Marie Mazurová

    ?

    jednotlivec, 22. května 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • vše na vysoké úrovni
    Orea Spa Hotel Palace Zvon

    Odpověď od hotelu

    Orea Spa Hotel Palace Zvon

    Dobrý den, paní Mazurová, velmi děkujeme za Vaše hodnocení. Škoda jen, že jste nám nenapsala, co se Vám líbilo / nelíbilo, abychom věděli, kde jsou podle Vás naše kladné a slabé stránky. Velmi rádi Vás opět přivítáme v našem hotelu. S přáním pěkného dne, Zdeněk Kovařík, ředitel hotelu

  • Jaroslav Drbohlav

    ?

    dospělý pár, 22. května 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Nemilým překvapením byla možnost parkování. Dříve deklarovanou možnost 100,- Kč /den považujeme za akceptovatelnou. Pobyt jsme si pěkně užili. To ostatně vyjadřuje počet hvězdiček výše. Špatně se nám hodnotí poměr kvality a ceny. Pobyt jsme dostali od rodiny dětí k Vánocům. Ceny v lázeňském městě jsou obecně odvozeny s ohledem na cizí klientelu a ne na české důchodce. Což asi není překvapení. Pobyt byl velmi příjemný, děkujeme. Drbohlavovi
    Orea Spa Hotel Palace Zvon

    Odpověď od hotelu

    Orea Spa Hotel Palace Zvon

    Dobrý den, pane Drbohlave, děkuji za Vaše hodnocení na tomto portálu. Každé hodnocení je pro nás přínosem. Co se týče parkování, tak konkretně i na stránkách tohoto rezervačního portálu uvádíme, že jej v našem hotelu nenabízíme. Je pravda, že je zde možnost zaparkovat vůz v nedalekém parkovacím domě, ale jak jsem Vám již během Vašeho pobytu vysvětlil, parkovací dům nemá s naším hotelem nic společného a my tedy nemáme vliv na jeho cenovou politiku. Každopádně jsme rádi, že jste si pobyt u nás užili a velmi rádi Vás tu v budoucnu přivítáme. S přáním hezkého dne Jan Šimkanin, vedoucí recepce

  • Marie Bufková

    ?

    dospělý pár, 15. května 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jaroslava Bustová

    ?

    jednotlivec, 10. května 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Hana Kolářová

    ?

    jednotlivec, 7. května 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Recepce dobrá, restaurace - personál velmi pozorný, informovanost o hostovi nulová. Chyběla jedna procedura, nakonec jsem ji dostala, stálo mně to můj drahocenný čas. Pokojská vysříkala můj pokoj sprejem - hrozným nevyčuchajícím smradem. Větrala jsem to dva dny. Přes to, že jsem pokojskou požádala, aby do mého pokoje nechodila, že pokud budu něco potřebovat, řeknu si sama, další den tam v mé nepřítomnosti vešla a vysříkala pokoj. Za prvé to beru jako vměšování do soukromí, za další mně tímto poškodila na zdraví. Jsem alergik - astmatik, jela jsem do lázní bez potíží, nadýchat se čerstvého vzduchu, odpočinout si a léčit si astma a alergie léčivými prameny. Např Lesní pramen, procházky lesem ap. Od prvního dne pobytu v láních jsem byla nucena stále něco řešit, takže jsem si neodpočinula, byla jsem stále ve stresu, co se zase stane.
    Po vystříkání pokoje chemickou látko s vůní mi začaly pálit a slzet oči, téměř jsem neviděla, bolela mně hlava a celou noc jsem prokašlala, jak mi vzduch dráždil sliznici. Nepomohlo ani otevřené okno, v noci jsem byla nucena okno zavřít, byla bouřka a z venku šla zima. Myslela jsem že do lázní se lidé jezdí léčit, ne že je v hotelu přidusí.
    Na poukazu jsem měla napsané, že jsem alergička a léčím se s astmatem, ale hotelu můj poukaz nikdo nepředal, byla jsem jim ho dát až osobně a to až po oné události se sprejem. Při příjezdu to po mně nikdo nechtěl i když jsem papíry položila na pult a ptala se recepčí, co vše ode mne potřebuje. Řekla, že mně má v počítači.
    S pozdravem,
    Kolářová Hana
    • Mariánské lázně jsou krásné, jsou tam léčivé prameny, krásné procházky upravené cesty. a zdravý vzduch.
    • Informovanost o hostovi nulová. Chyběla jedna procedura, nakonec jsem ji dostala, stálo mně to můj drahocenný čas. Pokojská vysříkala můj pokoj sprejem - hrozným nevyčuchajícím smradem. Větrala jsem to dva dny. Přes to, že jsem pokojskou požádala, aby do mého pokoje nechodila, že pokud budu něco potřebovat, řeknu si sama, další den tam v mé nepřítomnosti vešla a vysříkala pokoj. Za prvé to beru jako vměšování do soukromí, za další mně tímto poškodila na zdraví. Jsem alergik - astmatik, jela jsem do lázní bez potíží, nadýchat se čerstvého vzduchu, odpočinout si a léčit si astma a alergie léčivými prameny a procházkami. Od prvního dne pobytu v láních jsem byla nucena stále něco řešit, takže jsem si neodpočinula, byla jsem stále ve stresu, co se zase stane.
      Předem jsem vše řešila s agenturou,
      o svých zdravotních problémech jsem je informovala a ujistili mně, že pro mně najdou vhodný pobyt. Tady je výsledek.
      Po vystříkání pokoje chemickou látko s vůní mi začaly pálit a slzet oči, téměř jsem neviděla, bolela mně hlava a celou noc jsem prokašlala, jak mi vzduch dráždil sliznici. Nepomohlo ani otevřené okno, v noci jsem byla nucena okno zavřít, byla bouřka a z venku šla zima. Myslela jsem že do lázní se lidé jezdí léčit, ne že je v hotelu přidusí.
      Na poukazu jsem měla napsané, že jsem alergička a léčím se s astmatem, ale hotelu můj poukaz nikdo nepředal, byla jsem jim ho dát až osobně a to až po oné události se sprejem. Při příjezdu to po mně nikdo nechtěl i když jsem papíry položila na pult a ptala se recepčí, co vše ode mne potřebuje. Řekla, že mně má v počítači. Návštěvníci jsou většinou Německé a Ruské národnosti, Čechů si tady moc nepovažují.
      Hana
    Orea Spa Hotel Palace Zvon

    Odpověď od hotelu

    Orea Spa Hotel Palace Zvon

    Vážená paní Kolářová, děkuji za to, že jste si našla čas a napsala nám zpětnou vazbu ke svému pobytu. Jsme rádi, že se Vám naše město líbilo. Chtěl bych reagovat i na zbytek Vaší recenze, tedy i na ty části, které jsou kritické. Pokud se jedná o check-in, kolegyně na recepci po Vás mohla požadovat ubytovací poukaz, ale již jsme ho předtím obdrželi a byl u vašich rezervačních podkladů. Dle informace na tomto poukazu jste psala o potravinových alergiích a o tom, že máte lehké astma kompenzované léky, takže bez potíží. Já sám mám astma, takže Vás chápu. Bohužel pokojská pouze konala to, co má v náplni práce a tedy uklidit pokoj hosta a osvěžit vzduch. Použité přípravky jsou řádně schválené a zdraví nezávadné – jinak bychom je ani nemohli v praxi používat. Pokud jste pokojskou požádala, aby již u Vás neuklízela, došlo zřejmě k nepředání informací mezi směnami a pokojská z jiné směny opět konala to, co má v popisu práce. Je mi velice líto, pokud jste to brala za zásah do soukromí, ale na dveřích vašeho pokoje nebyla karta „nerušit“, takže pokojská neměla žádný indikátor toho, že si nepřejete, aby vstoupila do pokoje. Na vaši stížnost na recepci si velmi dobře pamatujeme, nabízeli jsme vám jako omluvu výměnu pokoje, což jste ale odmítla. Na závěr bych rád napsal, že máme hosty z mnoha zemí světa a každého si vážíme stejně, možná dokonce, že české klientely si vážíme o to více. S pozdravem Jan Šimkanin, vedoucí recepce

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 24. dubna 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel se nám velmi líbil, velice pěkné pokoje, odpovídající fotografiím na webových stránkách, všude čisto, velmi hezky upraveno. Jídlo výborné a v dostatečném množství. Hotel přímo na Hlavní třídě, nádherný výhled do parků a na kolonádu. Velmi pěkný a čistý balnea provoz. Mohu jenom doporučit a pobyt si v příštím roce určitě zopakujeme.
    • Zařízení pokoje
      Čistota, úprava hotelu.
      Umístění hotelu, blízkost kolonády a centrálních parků
      Výborné jídlo.
    • Bohužel byli jsme v době, kdy ještě nebyla zahájena lázeňská sezona, proto nám chyběl hudební program a vše ostatní, které zahajuje až 1.5.
    Orea Spa Hotel Palace Zvon

    Odpověď od hotelu

    Orea Spa Hotel Palace Zvon

    Vážený hoste, děkujeme Vám za vaše ocenění hotelu, velmi si važíme pochvaly, které se nám od Vás dostalo. Jsme rádi, že máte v úmyslu se u nás zastavit i příští rok. Rádi Vás tu uvidíme. Ještě bych rád dodal, že zahájení lázeňské sezóny bude tradičně druhý víkend v květnu - 12.5. - 14. 5. Škoda, že Vám nevyšlo zastavit se právě v tento termín. Přeji hezký den, Jan Šimkanin, vedoucí recepce

  • Ludmila Taterová

    ?

    jednotlivec, 20. dubna 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Stanislav Čupr

    ?

    jednotlivec, 19. dubna 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Drahomíra Zedníčková

    ?

    jednotlivec, 18. dubna 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Lenka Vovesova

    ?

    dospělý pár, 18. dubna 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Málo míst v jídelně, museli jsme čekat až se uvolní místo - při večeři.
      V hotelu jsme byli 3 noci, měli jsme polopenzi a ze 3 večeří bylo 2x stejné jídlo.
    Orea Spa Hotel Palace Zvon

    Odpověď od hotelu

    Orea Spa Hotel Palace Zvon

    Vážená paní Vovesová, vážím si toho, že jste si našla čas a ohodnotila nás, i když máme bohužel jen záporné informace. Máte pravdu, že máme v oblasti restaurace své slabiny, proto do budoucna plánujeme změnit nabídku na švédských stolech a velikost restaurace. I Váš hlas se pro nás stává impulsem pro změnu. S pozdravem Jan Šimkanin, vedoucí recepce