+420 483 515 290

Hodnocení hotelu

91 %
Perfektní
na základě 11 recenzí
za poslední rok
Personál
93 %
Služby
95 %
Čistota
93 %
Pohodlí
91 %
Cena/kvalita
84 %

Recenze (268)

Typ klienta
Zobrazit pouze
Seřadit od

Anonym
100 %
·
ostatní
·
5. listopadu 2025
Výborný výběr hotelu,jen ta rozkopaná silnice(za tu však nemužete) Rádi se k vám vrátíme
Příjemný personál ,čisté pokoje , celé prostředí hotelu i wellnes Výborné snídaně a k večeři chválíme zákusky,ovoce a zmrzlinu
Uvítala bych trochu změnit jídelníček večeří méně gulášu,více přírodně upravené maso ,brambory i nekořeněné a dušenou zeleninu ,aby nebyla blátivá.Možná méně druhu,ale vzhledově lákavější.
Odpověď od hotelu
Ensana Health Spa Hotel Butterfly
Vážená paní vážený pane, děkujeme, že jste si pro svůj pobyt v Mariánských Lázních vybral náš hotel Ensana Butterfly a že jste si udělal čas sdílet s námi své dojmy. Vaše hodnocení nás nesmírně potěšilo a rád předám všem spolupracovníkům. . Zmínku o slabším sortimentu večeří předám šéfkuchaři. Velice bychom se těšili, kdybychom vás mohli příště opět přivítat u nás – možná tentokrát i s léčebnými procedurami, které náš tým Spa poskytuje s velkou péčí. S pozdravem, Martin Šemotl, Rezident Manager Hotel Ensana Butterfly

Ludmila
92 %
·
jednotlivec
·
28. září 2025
Bez textového hodnocení
Všechno, hotel má všech 5 P
Není co vytknout

Jana Nesládková
96 %
·
dospělý pár
·
22. září 2025
Bez textového hodnocení

Anonym
72 %
·
dospělý pár
·
30. srpna 2025
V PŮVODNÍM POPISU HOTELU BYLO, ŽE JE V POKOJI KLIMATIZACE, COŽ NEBYLA
KLIDNÁ STRANA HOTELU WELLNESS (bazén,sauna,vířivka) SNÍDANĚ,
fungovala jen jedna zásuvka v pokoji i po vyzkoušení zásuvky s lampičkou, že bude fungovat, jen když bude zapnutá lampička, ani tak nefungovala
Odpověď od hotelu
Ensana Health Spa Hotel Butterfly
Vážený hoste, děkujeme, že jste si pro svůj pobyt v Mariánských Lázních vybral/a náš hotel Ensana Butterfly a že jste se s námi podělil/a o své zkušenosti. Velmi nás těší, že jste ocenil/a klidnou polohu pokoje, wellness zázemí i snídaňovou nabídku. Zároveň nás mrzí, že některé aspekty Vašeho pobytu nenaplnily Vaše očekávání. Je nám líto, že jste na pokoji narazil/a na technický problém. Zásuvky určené pro lampičky fungují pouze při zapnutém vypínači, tato informace je uvedena i v uvítacím dopise. Pokud konkrétní zásuvka nefungovala ani po tomto vyzkoušení, předáme tuto informaci technickému oddělení k okamžité kontrole. Děkujeme za Vaši upřímnou zpětnou vazbu. Věříme, že nám v budoucnu dáte příležitost nabídnout Vám ještě lepší zkušenost. S přátelským pozdravem Jan Štiller Resident Manager Hotel Ensana Butterfly

Rubes Josef
84 %
·
dospělý pár
·
13. srpna 2025
Bez textového hodnocení
Sauna ok, bazén jen večer
Chování děcek v bazénu, hrozný křik, nemožnost si zaplavat
Odpověď od hotelu
Ensana Health Spa Hotel Butterfly
Vážený pane Rubeši, děkujeme, že jste si pro svůj pobyt v Mariánských Lázních vybral náš hotel Ensana Butterfly a že jste se s námi podělil o své zkušenosti. Velmi si vážíme Vaší spokojenosti s wellness zázemím, zejména se saunou. Zároveň nás mrzí, že jste nemohl plně vychutnat plavání kvůli chování ostatních hostů. Situaci v bazénu se snažíme průběžně monitorovat a hosty usměrňovat tak, aby prostředí bylo příjemné jak pro rodiny s dětmi, tak i pro ty, kteří dávají přednost klidnému odpočinku a plavání. Vaše připomínky bereme vážně a věříme, že při Vaší další návštěvě již bude Váš dojem ze služeb ještě lepší. S přátelským pozdravem Jan Štiller Resident Manager Hotel Ensana Butterfly

Anonym
96 %
·
rodina se staršími dětmi
·
9. srpna 2025
Bez textového hodnocení
Spokojenost s bazenem velka. Ostatni sluzby v hotelu velmi prijemne. Podnikli jsme krasne vylety do okoli.
Velmi neprijemny pocit z garazi-velmi malo mista,uzky maly vytah,drahe. Na ulici jsme platili parkovani na 4 dny jako za 1 den ve vasi hotel.garazi. Chybi udaje o rozmerech vytahu,vetsi auto se tam nevejde. Lepsi je to dopredu vedet.
Odpověď od hotelu
Ensana Health Spa Hotel Butterfly
Vážený hoste, děkujeme, že jste si pro svůj pobyt v Mariánských Lázních vybral náš hotel Ensana Butterfly a že jste se podělil o své zkušenosti. Velice nás těší, že jste byl spokojený s bazénem, našimi službami i možnostmi krásných výletů po okolí. Je to pro nás potvrzením, že dokážeme hostům zprostředkovat příjemný pobyt. Mrzí nás, že parkování v garáži neodpovídalo Vašim očekáváním. Rozměry garážového výtahu jsou omezené, proto se větším vozům opravdu nemusí vejít pohodlně. Vaše připomínka je cenná, zvážíme, jak tuto informaci lépe a přehledněji uvádět už při rezervaci, aby se hosté mohli lépe rozhodnout. Pro hosty je samozřejmě k dispozici také alternativní možnost parkování v okolí hotelu, recepce ráda vysvětlí. Děkujeme za zpětnou vazbu, která nám pomůže zlepšovat naše služby. Budeme rádi, pokud nám v budoucnu dáte další příležitost a znovu nás navštívíte. S přátelským pozdravem Jan Štiller Resident Manager Hotel Ensana Butterfly

Dana
100 %
·
skupina přátel
·
26. května 2025
Bez textového hodnocení

Lenka
100 %
·
21. dubna 2025
Bez textového hodnocení
Byli jsme velice spokojení, největší top je bazén,dekujeme
Odpověď od hotelu
Ensana Health Spa Hotel Butterfly
Vážená paní Lenko, děkujeme, že jste si pro svůj pobyt v Mariánských Lázních vybrala náš hotel Ensana Butterfly a že jste nám poskytla Vaši zpětnou vazbu. Máme velkou radost, že jste byla s pobytem spokojená a že Vás nadchl především náš bazén. Vaše slova nás velmi těší a motivují nás v naší práci. Budeme se těšit na Vaši další návštěvu a věříme, že si i příště pobyt u nás naplno užijete. S přátelským pozdravem Jan Štiller Resident Manager Hotel Ensana Butterfly

Jiří Mayer
100 %
·
dospělý pár
·
17. března 2025
Bez textového hodnocení

Martina
84 %
·
dospělý pár
·
11. února 2025
K hodnocení čistoty okolí - nejen M. Lázně, ale naše země se stává odpadkovým košem. Je mně smutno při každé procházce, všude jsou odpadky, nedopalky.
Hotel a především jeho bazén.
Jak chodili hosté oblečení do restaurace hotelu. Například muž v kšiltovce nebo další dva v kraťasech, jeden v teplákových druhý dokonce v plavkových!!!! Myslím, že toto by se nemělo tolerovat.
Odpověď od hotelu
Ensana Health Spa Hotel Butterfly
Vážená paní Martino, děkujeme, že jste si pro svůj pobyt v Mariánských Lázních vybrala náš hotel Ensana Butterfly Health Spa Hotel. Opravdu si vážíme toho, že jste si udělala čas a podělila se s námi o své zkušenosti. Jsme rádi, že se Vám líbil náš hotel, zejména bazén, a že jste byla spokojena s čistotou. Ohledně Vašeho podnětu ke vhodnému oblečení v hotelové restauraci bychom Vás chtěli ujistit, že dodržování dress code hostům připomínáme, a to zejména při večeřích. Vaše připomínka je pro nás důležitá a určitě ji využijeme k posílení informovanosti hostů o vhodném oděvu. Co se týče čistoty okolí města, věříme, že i díky podnětům, jako je ten Váš, se situace v budoucnu zlepší. Budeme se těšit na Vaši příští návštěvu a doufáme, že si opět užijete příjemný pobyt. S přátelským pozdravem Jan Štiller Resident Manager Hotel Butterfly