Balíček s polopenzí

Špindlerův Mlýn Hotel Grand***

  • 2 noci
  • polopenze
  • vstup do wellness
Zažijte jedinečnou atmosféru Špindlerova Mlýna v horském Hotelu Grand! Vydejte se za relaxem se vstupem do hotelového Spa & Relax centra.

Pobyt zahrnuje

  • 2x ubytování
  • 2x snídaní formou bufetu
  • 2x večeře formou tříchodového menu
  • 1x denně vstup do Spa & Relax centra – dle volných kapacit (60 min.)
  • Neomezené využití dětského koutku a MINI ZOO u Hotelu Sněžka (cca 350 m)
  • WiFi připojení
  • 10% sleva na adrenalinové aktivity Yellow Point

UVEDENÁ CENA JE POUZE ORIENTAČNÍ – MĚNÍ SE V ZÁVISLOSTI NA AKTUÁLNÍ NABÍDCE HOTELU

Poznámka

  • ​Cena je uvedena za osobu v plně obsazeném pokoji. ​
  • V ceně není zahrnutý místní poplatek z pobytu 30 Kč / osoba / den - hradí se na místě.
  • Parkování za poplatek 50 Kč auto / den.
  • Příplatek za další osobu na pokoji je 790 Kč / noc včetně služeb.

více informací

Termín pobytu

Ceník pobytu

Vyberte datum příjezdu

pobyt na 2 noci

  • 1 osoba ve dvoulůžkovém pokoji
  • 1 osoba ve jednolůžkovém pokoji

Sezóna

Cena

  • 10. 09. 15. 12.

    od

    3 672

Podmínky ubytování

Délka pobytu

3 dny (2 noci)

Nástupní dny

pondělí až neděle

Příjezd

od 14:00

Odjezd

do 10:00

Storno podmínky

V případě zrušení rezervace zákazníkem mohou být ubytovacím zařízením uplatněny následující storno podmínky:
20% ze sjednané ceny při zrušení rezervace 36 až 26 dní před potvrzeným nástupem, minimálně však manipulační poplatek ve výši 500 Kč.
50% ze sjednané ceny při zrušení rezervace 25 až 11 dní před potvrzeným nástupem, minimálně však manipulační poplatek ve výši 500 Kč.
80% ze sjednané ceny při zrušení rezervace 10 až 4 dní před potvrzeným nástupem, minimálně však manipulační poplatek ve výši 500 Kč.
100% ze sjednané ceny při zrušení rezervace 3 až 0 dní před potvrzeným nástupem, v případě nenastoupení na pobyt, či v případě přerušení pobytu, minimálně však manipulační poplatek ve výši 500 Kč.
Portál Spa.cz si vyhrazuje právo účtovat manipulační poplatek 500 Kč za třetí a každou další změnu termínu pobytu rezervovaného zákazníkem.