Recenze
Přes 111 tipů na valentýnské pobyty.

Hodnocení Hotel Bajkal

Zpět

Hodnocení hotelu

94%

Perfektní

na základě 36 recenzí

  • Personál

    97%

  • Služby

    94%

  • Čistota

    98%

  • Pohodlí

    95%

  • Cena/kvalita

    89%

Recenze (35)

Filtry

Typ klienta

Zobrazit pouze

  • Ivana Sixtová

    ?

    skupina přátel, 10. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt v hotelu Bajkal byl skvělý po všech stránkách. Děkujeme všem zaměstnancům za perfektně odváděnou práci.
    • Vynikající kuchyně, ochota a přístup personálu, prostředí hotelu i vybavení pokojů, možnost neomezeného využití bazénu.
    • informační prospekty na pokoji byly jen v němčině
  • Janka Jesenakova

    ?

    jednotlivec, 17. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Prijemna atmosfera ustretovy a mili personal vynikajuce služby proste z mna jednotka s hviezdičkou. Poloha hotela vynikajuca ,všade čistučko strava vyborna.
    • žiadne minusy
  • Ing.Aurora Horská

    ?

    jednotlivec, 12. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • v balíčku by mělo být více procedur i se zvýšením ceny
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 6. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vybavení hotelu perfektní. Personál přívětivý a ochotný. Strava velmi chutná. Bazén s teplou vodou a vířivkou po celou dobu pobytu.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 16. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Václav Pokorny

    ?

    dospělý pár, 31. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byli jsme spokojeni,pobyt splnil naše očekávání víc než jsme předpokládali. Vstřícný a ochotný personál,terapeuti na úrovni, no prostě kéž by to tak bylo i jinde a v jiných oborech. Vlastně jsme tam přijeli tak trochu oslavit naše společné výročí - 40 let spolu v manželství.Což se povedlo.
    Manželé Pokorných.
    • V podstatě se nám líbilo vše, jak je uvedeno výše.Ještě jednou děkujeme.
    • No nic nás nenapadá. Snad nefunkční sauna (porucha) a na pokoji 205 poškozená obložka dveří do koupelny ve spodní části.
  • Pavel Verner

    ?

    jednotlivec, 22. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Lázeňský hotel je přizpůsoben zejména německé klientele v důchodovém věku 70-85 let. Kvalita služeb, jídla ubytování je tedy na německém standartu v tom dobrém slova smyslu. Jediné co bych vytknul hotelu Bajkal je nepřipravenost na aktivnější kliety, kteří chtějí spojit welness a outdoorový sport. Chybí například místnost na uzamčení kol.
    • Perfektní jídlo, snídaně formou bohatého švédského stolu + čerstvé vaječné snídaně, palačinky. Večeře bohatá 4 chody + salátový bufet. Navíc výběr ze 4 hlavních chodů. Němečtí důchodci wellness příliš nevyužívají, takže jsme měli bazén i výřivku většinou pro sebe.
    • Čepovaný Budvar jsem nějak překousl, Prazdroj byl aspoň v lahvi. Ale největší průser je jednoznačně vinný lístek. Sorry ale dát do vinného lístku 4* hotelu pražsklého sklepmistra v obou barevných variantách a nejlevnější francouzká vína z Lidlu mi přijde jako velký fail. Dost bych se divil že to německým důchodcům chutná. A otvírací doba sauny ze které se vyklubala pouze pára. 14-17 hod je pro aktivního člověka který se vrátí z cyklovýletu v 17 hod je poněkud mimo.
  • jana vítková

    ?

    dospělý pár, 3. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Olga Šteflová

    ?

    dospělý pár, 1. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 19. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení