Recenze
K nástupu na pobyt je třeba prokázat negativní test, očkování nebo prodělání covidu. Sledujte aktuální podmínky pobytů v lázních.

Hodnocení hotelu

90%

Perfektní

na základě 152 recenzí

  • Personál

    92%

  • Služby

    90%

  • Čistota

    95%

  • Pohodlí

    90%

  • Cena/kvalita

    85%

Recenze (152)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 12. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 31. května 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pokud mohu hodnotit kvalitu ubytování a procedury, je to na jedničku. Co se týče polopenze hodnotím spíš horší 3. Pro pány jsou porce určitě malé, z menu se dalo vybrat, ale jídlo bylo hodně dietní spíše bez chuti.
    • Poloha hotelu je výborná, přímo na kolonádě a přitom s báječným výhledem. Procedury dobře naplánované, personál přívětivý, dobré orientační značení i pro začátečníky, wifi k dispozici, pěkný rehabilitační bazén. Služba v recepci příjemná a vstřícná.
    • Velkým problémem bylo nařízené vyklizení a opuštění pokoje již v 9 hodin. Bylo nám sice dovoleno uložit si zavazadla do odjezdu v recepci, ale tam bylo málo místa, takže v případě, že by nás bylo víc, nevím jak by to dopadlo. V podstatě jste jako host už mírně řečeno nežádoucí, připadaly jsme si jako žebráci. Náhodou jsme měly nádherné počasí, tak jsme dobu do odjezdu vlaku využily procházkami do okolí, nevím jak by se to řešilo, kdyby např. silně pršelo. Na dotaz v recepci, zda bychonm si event. za příplatek mohly ponechat v jednom pokoji kufry až do odjezdu, nám bylo řečeno, že jsme to měly hlásit při příjezdu. Na tuto možnost nás ale nikdo neupozornil, nebylo to ani uvedeno v nabídkách pobytu.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 14. prosince 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Sauna a bazén, byl supr. Výlety v okolí též.
      Všichni byli moc vstřícný a laskaví- jak v recepci, tak v lázní i v kuchyni.
    • Přijela jsem s přítelem a bohužel jedna postel byla vpravo a druhá vlevo, ale nevadilo. Chápu, že každý pokoj není stejný.
  • Růžena Hynková

    ?

    dospělý pár, 24. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • pobt služby se nám elice líbili, strávili jsme zde příjemný pobyt.
  • Jana Modřická

    ?

    jednotlivec, 17. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • jídlo jako ve školní jídelně a hlavně pro pány malé porce
  • DAGMAR STRAKOVÁ

    ?

    jednotlivec, 27. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jaroslav Pácl

    ?

    dospělý pár, 27. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Profesionální chování, příjemné vystupování personálu lázní. Vše v klidu bez stresu.
  • Alena Řádková

    ?

    jednotlivec, 20. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkově se mi v Kijevě moc líbilo, mám jen připomínku k nástupu, kdy se mi od pí. recepční dostalo informace, že mám jít do jídelny s lístkem příští den ráno, takže jsem přišla první den o večeři. Pak ještě ten noční poplach, ale to byla spíš legrace. Děkuji za vše a zdravím
    Alena Řádková
    • Čistota na pokoji, dobrá strava, chutná jídla a ke všemu saláty.
    • viz výše-kauza večeře. Ale ani mi tak nešlo o večeři, jako že jsem si byla nucena koupit kebab a bylo mi z něj celou noc těžko. Jinak vzpomínám na jídlo u vás v dobrém, moc mi chutnalo
  • Blanka Karlová

    ?

    jednotlivec, 19. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • I přes koronavirová omezení hotel i služby fungovaly výborně, moc se nám pobyt líbil a rádi bychom určitě přijeli znovu.
    • Na stránkách hotelu není zmínka o možnosti předem si domluvit parkování přímo u hotelu (ale je jen pro velmi omezený počet aut), což bychom využili vzhledem k manželovu zdravotnímu stavu. Parkování za poplatek znamená na hlídaném parkovišti u vlakového nádraží, což pro něj bylo poměrně daleko.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 13. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení