Recenze

Hodnocení hotelu

91%

Perfektní

na základě 147 recenzí

  • Personál

    92%

  • Služby

    90%

  • Čistota

    95%

  • Pohodlí

    90%

  • Cena/kvalita

    85%

Recenze (147)

Filtry

  • DAGMAR STRAKOVÁ

    ?

    jednotlivec, 27. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jaroslav Pácl

    ?

    dospělý pár, 27. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Profesionální chování, příjemné vystupování personálu lázní. Vše v klidu bez stresu.
  • Alena Řádková

    ?

    jednotlivec, 20. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkově se mi v Kijevě moc líbilo, mám jen připomínku k nástupu, kdy se mi od pí. recepční dostalo informace, že mám jít do jídelny s lístkem příští den ráno, takže jsem přišla první den o večeři. Pak ještě ten noční poplach, ale to byla spíš legrace. Děkuji za vše a zdravím
    Alena Řádková
    • Čistota na pokoji, dobrá strava, chutná jídla a ke všemu saláty.
    • viz výše-kauza večeře. Ale ani mi tak nešlo o večeři, jako že jsem si byla nucena koupit kebab a bylo mi z něj celou noc těžko. Jinak vzpomínám na jídlo u vás v dobrém, moc mi chutnalo
  • Blanka Karlová

    ?

    jednotlivec, 19. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • I přes koronavirová omezení hotel i služby fungovaly výborně, moc se nám pobyt líbil a rádi bychom určitě přijeli znovu.
    • Na stránkách hotelu není zmínka o možnosti předem si domluvit parkování přímo u hotelu (ale je jen pro velmi omezený počet aut), což bychom využili vzhledem k manželovu zdravotnímu stavu. Parkování za poplatek znamená na hlídaném parkovišti u vlakového nádraží, což pro něj bylo poměrně daleko.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 13. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Helena Vaclavova

    ?

    jednotlivec, 3. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Baloun Josef

    ?

    dospělý pár, 2. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • doc. Karel Tabery

    ?

    dospělý pár, 30. června 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • že hotel je v centru lázní a přesto tam bylo v noci ticho a klid.
      Strava byla chutná, obsluha v jídelně rychlá,
      organizace procedur skvělá a setkání s doktorkou příjemné.
    • U některých večeří byl jen plátek masa se zeleninou bez přílohy, o čemž jsme nebyli předem informováni. Na požádání jsme ale dostali pečivo.
  • Magda Hanychová

    ?

    jednotlivec, 16. června 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • vše
    • nic
  • Růžena Hrdličková

    ?

    jednotlivec, 10. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Prijemné klidné místo a výborná rychla obsluha v jídelně .