Recenze

Hodnocení hotelu

90%

Perfektní

na základě 138 recenzí

  • Personál

    92%

  • Služby

    90%

  • Čistota

    95%

  • Pohodlí

    90%

  • Cena/kvalita

    85%

Recenze (138)

Filtry

  • Růžena Hrdličková

    ?

    jednotlivec, 10. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Prijemné klidné místo a výborná rychla obsluha v jídelně .
  • Karel Smatana

    ?

    jednotlivec, 17. února 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Simona Kubátová

    ?

    ostatní, 18. listopadu 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vše bylo v pořádku a ráda se do hotelu vrátím.
  • Jaroslav Urbánek

    ?

    dospělý pár, 2. září 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V hotelu Kijev jsme byli již v roce 2016 a jsme rádi, že jsme se sem letos zase dostali. Po rekonstrukci je hotel v perfektním stavu. Rádi se sem zase budeme vracet. Urbánkovi.
    • Hotel Kijev budeme doporučovat svým známým, protože je to nejlepší lázeňský hotel ve Františkových Lázních s ochotným a milým personálem.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 30. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pobyt v hotelu maximální spokojenost,ochota personálu,čistota v hotelu i na pokoji.
      Určitě pojedu příště znovu a na delší pobyt.
  • Květoslava Šmardová

    ?

    jednotlivec, 23. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Zdravím a moc děkuji za VSTŘÍCNÉ a vlídné jednání recepce, sestřiček příjmu v Kijevu. Nabídkový panel naproti recepci je skvělý. Přesto by mohlo být vyvěšeno pár letáků s podrobnějšími informacemi tech nejznámějších turistických míst na nástěnce (Cheb např.) Kulturu jsem čerpala z "Františkolázeňských listů". Nabídka při výběru u polopenze by mohla být bohatší /podobně jako u obědů by mohly být ryby např...../- nebo výběr švédských stolů jako např. v Goethe. Na pokoji by mohl být fén (jako v jiných hotelích).
    • Vlídné jednání recepce a sestřiček v Kijevu také pokojská byla milá...
      Moc! děkuji rezervaci v Kijevu za změnu termínu (po úrazu...)
    • No, mohly by být doladěny digitální kanály - počet pouhých 8 analogových v ČJ je malý.... (i když chápu, že ladění je zablokováno kvůli zahraničním klientům, kteří televizi rozladí nejspíš).
      Argument - že není anténa - neobstojí.
  • Věra Zajícová

    ?

    jednotlivec, 19. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Libuše Svobodová

    ?

    jednotlivec, 26. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Tóthová Hana

    ?

    jednotlivec, 24. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Velice spokojená, jak se službami, tak i personál byl velice příjemný a velice ochotný.
    Do budoucna určitě ještě pobyt v lázeňském hotelu Kijev zopakuji!!!
    Přeji krásný den.
    • ubytování, stravování, krásné prostředí,
      lázeňská péče nemá chybu. Doporučuji
  • Míšková Věra

    ?

    jednotlivec, 10. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení