Recenze

Hodnocení hotelu

90%

Perfektní

na základě 135 recenzí

  • Personál

    92%

  • Služby

    90%

  • Čistota

    95%

  • Pohodlí

    90%

  • Cena/kvalita

    85%

Recenze (135)

Filtry

  • Jaroslav Urbánek

    ?

    dospělý pár, 2. září 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V hotelu Kijev jsme byli již v roce 2016 a jsme rádi, že jsme se sem letos zase dostali. Po rekonstrukci je hotel v perfektním stavu. Rádi se sem zase budeme vracet. Urbánkovi.
    • Hotel Kijev budeme doporučovat svým známým, protože je to nejlepší lázeňský hotel ve Františkových Lázních s ochotným a milým personálem.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 30. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pobyt v hotelu maximální spokojenost,ochota personálu,čistota v hotelu i na pokoji.
      Určitě pojedu příště znovu a na delší pobyt.
  • Květoslava Šmardová

    ?

    jednotlivec, 23. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Zdravím a moc děkuji za VSTŘÍCNÉ a vlídné jednání recepce, sestřiček příjmu v Kijevu. Nabídkový panel naproti recepci je skvělý. Přesto by mohlo být vyvěšeno pár letáků s podrobnějšími informacemi tech nejznámějších turistických míst na nástěnce (Cheb např.) Kulturu jsem čerpala z "Františkolázeňských listů". Nabídka při výběru u polopenze by mohla být bohatší /podobně jako u obědů by mohly být ryby např...../- nebo výběr švédských stolů jako např. v Goethe. Na pokoji by mohl být fén (jako v jiných hotelích).
    • Vlídné jednání recepce a sestřiček v Kijevu také pokojská byla milá...
      Moc! děkuji rezervaci v Kijevu za změnu termínu (po úrazu...)
    • No, mohly by být doladěny digitální kanály - počet pouhých 8 analogových v ČJ je malý.... (i když chápu, že ladění je zablokováno kvůli zahraničním klientům, kteří televizi rozladí nejspíš).
      Argument - že není anténa - neobstojí.
  • Věra Zajícová

    ?

    jednotlivec, 19. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Libuše Svobodová

    ?

    jednotlivec, 26. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Tóthová Hana

    ?

    jednotlivec, 24. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Velice spokojená, jak se službami, tak i personál byl velice příjemný a velice ochotný.
    Do budoucna určitě ještě pobyt v lázeňském hotelu Kijev zopakuji!!!
    Přeji krásný den.
    • ubytování, stravování, krásné prostředí,
      lázeňská péče nemá chybu. Doporučuji
  • Míšková Věra

    ?

    jednotlivec, 10. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Karbanova Miloslava

    ?

    jednotlivec, 29. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Velmi dobré, ochotný celý personál hotelu. Hezký týdenní pobyt.
    • perfektní masáže
    • Zde jen připomínka, snídaně mohly být pestřejší, více druhů pomazánek by nebylo na škodu, někdy se stalo,že již kolem půl 9 nebyly doplňovány saláty.
  • Hana Štaimarova

    ?

    jednotlivec, 20. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Idealní poloha hotelu
      ochota se zajištěním 1/lůžkového pokoje
      profesionální přístup na procedurách
    • V hotelu Kijev není zcela žádná nabídka
      kulturního programu,ani přednáška,beseda,film, hudba atd...…….
      mohu porovnávat s řadou jiných lázní
      zde je nejjednodušší stravování a to
      i pro samoplátce,výběr na t.z. Tablu
      velmi chudý.
      chybí prostor na uložení zavazadla při odjezdu na cca 2-3 hodiny.l
      Hotel po rekonstrukci má u vchodu
      a pro 3 jídelny pouze jedno WC ,které
      je společné pro ženy a muže.l
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 20. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení