Hodnocení hotelu

84 %
Velmi dobré
na základě 15 recenzí
za poslední rok
Personál
88 %
Služby
81 %
Čistota
95 %
Pohodlí
81 %
Cena/kvalita
76 %

Recenze (57)

Typ klienta
Zobrazit pouze
Seřadit od

Petr Cotek
72 %
·
dospělý pár
·
5. února 2025
Velmi příjemný personál a opravdu výborná polopenze
Klidné místo, polopenze formou bufetu
Chybí welnes, nebo alespoň sauna

Anonym
84 %
·
dospělý pár
·
3. února 2025
Bez textového hodnocení
Krásné umístění lázeňského domu, nádherný výhled z pokoje a z jídelny, výborná možnost využití zadního vchodu. Vkusně opravené křídlo hotelu, kde jsme byli ubytováni.
Chudší strava, nedostatečné doplňování jídla, chybělo něco malého sladkého po večeři (minideserticky). Málo ovoce a fascinovala nás pípa na víno (popisek - červené a bílé 😁) - nás rozesmálo 😉. Pro nás příliš měkké matrace.
Odpověď od hotelu
Lázeňský hotel BELVEDERE
Děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste si u nás pobyt užili a byli jste spokojeni. Vaše připomínky k nabídce stravy, doplňování jídel a komfortu matrací bereme vážně a předáme je odpovědným oddělením k posouzení. Doufáme, že Vás opět brzy přivítáme a budeme se snažit, aby byl Váš příští pobyt ještě příjemnější.

Anonym
84 %
·
dospělý pár
·
2. ledna 2025
Hotel na vyšší úrovni. Dobrá poloha. Ráda bych příští rok opět objednala vánoční pobyt.
Poloha, celkové služby.
Zakoupený apartmán neodpovídal ceně a vybavení apartmánu. Zklamání.
Odpověď od hotelu
Lázeňský hotel BELVEDERE
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a za pozitivní hodnocení našeho hotelu. Jsme velmi rádi, že Vám naše poloha a celkové služby vyhovovaly. Mrzí nás, že zakoupený apartmán neodpovídal Vašim očekáváním a ceně. Vaše připomínky ohledně vybavení bereme na vědomí a budeme se tímto problémem zabývat, abychom zajistili, že naše pokoje a apartmány splní požadavky a standardy, které si naši hosté zaslouží. Těšíme se na Vaši příští návštěvu a věříme, že Vaše budoucí zkušenost bude ještě příjemnější.

František
52 %
·
jednotlivec
·
1. ledna 2025
Bez textového hodnocení
čistota
katastrofalna strava neochota čiašnika v bare
Odpověď od hotelu
Lázeňský hotel BELVEDERE
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Je nám líto, že Vaše zkušenost s našimi stravovacími službami nebyla pozitivní. Velmi si vážíme každého názoru, který nám pomáhá zlepšovat naše služby. Omlouváme se za nedostatek ochoty číšníka v baru a problémy, které Vám způsobily nespokojenost se stravou. Určitě se tímto případem budeme zabývat a zajistíme, aby podobné situace nenastávaly. Věříme, že nám dáte příležitost zlepšit se a těšíme se na Vaši případnou další návštěvu.

Lumir Seidl
96 %
·
30. prosince 2024
Musím vyjádřit naprostou úctu sestřičkám na procedurách paní doktorce a všem zaměstnancům hotelu (kuchyni, obsluze v restauraci, recepci, pani uklízečce ). Služba o Vánocích je jistě podstatně náročnější než běžný provoz. Vše bylo naprosto vynikající. Děkujeme a přejeme Vám všem zdraví a pohodu v Novém roce 2025.
Vše bylo krásné, včetně Františkových Lázní.
Jedná připomínka k organizaci štědrovečerní večeře by byla. Scházel společný přípitek . Bylo to dost divné když se všichni hosté hotelu sešli ve stanovený čas do restaurace a pak nàm bylo pouze stroze řečeno můžete na raut. Toto je dle mého názoru organizační kiks. V hotelu této úrovně by se to nemělo stávat. Snižuje to prestiž a stačí jen pronést pár slov, které hosty jistě potěší a umocní sváteční atmosféru.
Odpověď od hotelu
Lázeňský hotel BELVEDERE
Vážený pane Seidle, děkujeme Vám za krásnou recenzi a za slova uznání, která jste věnoval našim zaměstnancům. Velmi si vážíme Vaší pochvaly, zejména proto, že Vánoční svátky jsou pro celý tým mimořádně náročné. Jsme rádi, že jste si pobyt i atmosféru Františkových Lázní užil. Velmi si ceníme i Vaší připomínky k organizaci štědrovečerní večeře. Chápeme, že společný přípitek je důležitou součástí sváteční atmosféry a lítostivě vnímáme, že tento moment mohl chybět k dokonalému zážitku. Vaši zpětnou vazbu jsme zaznamenali a příští rok se vynasnažíme, aby sváteční chvíle byly ještě slavnostnější a v souladu s očekáváním našich hostů. Děkujeme Vám za čas věnovaný sepsání recenze a přejeme Vám také pevné zdraví, pohodu a mnoho krásných chvil v roce 2025. Budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.

Josef Borl
92 %
·
dospělý pár
·
30. prosince 2024
Bez textového hodnocení
Výborná obsluha při stravování
Odpověď od hotelu
Lázeňský hotel BELVEDERE
Děkujeme a Vaši pochvalu moc rádi vyřídíme.

Jana Šplíchalová
96 %
·
dospělý pár
·
27. prosince 2024
S pobytem jsem byla spokojená, nemám źadne připomínky.Ubytovani,stravování,sluźby vše dobře fungující.
Odpověď od hotelu
Lázeňský hotel BELVEDERE
Moc děkujeme, že jste si našla čas na zpětnou vazbu, která je pro nás velmi cenná. Jsme moc rádi, že jste byla se vším spokojená a budeme se případně těšit na viděnou při dalším pobytu.

Anonym
100 %
·
dospělý pár
·
12. prosince 2024
Výborné,až na postele
Velmi měkká postel,bolesti zad
Odpověď od hotelu
Lázeňský hotel BELVEDERE
Milí kliente, moc nás mrzí, že se Vám nespalo dobře na našich postelích. Prosím při Vašem příštím pobytu neváhejte a informujte o této skutečnosti náš personál, pokusíme se najít vhodné řešení tak, abyste vstával plný energie potřebné ke zvládnul léčebných procedur. Za celý hotelový tým Hanka

Anonym
76 %
·
dospělý pár
·
28. října 2024
Bez textového hodnocení
Krásný pokoj, dobré jídlo, čistota v hotelu i okolí, nádherná příroda kolem. Naprosto úžasná masáž od masérů v horním patře. Příjemný personál při snídani a večeři.
Personál na procedůrách většinou spěchal, jak na bězícím páse. Večeře pouze do 19 hod,
Odpověď od hotelu
Lázeňský hotel BELVEDERE
Děkujeme za zpětnou vazbu a milá slova. Vašim připomínkám ohledně léčebného úseku se budeme věnovat.

Anonym
52 %
·
18. října 2024
Pokoj č. 102 - stále hučení něčeho ?‍♀️. V noci se nedalo spát/ kvůli tomuto zvuku a nebyl to zvuk odvětrávání v koupelně-ten nebyl v chodu. Puch na chodbách. Hotel nevoní! Jídlo nic moc. Ovoce žádné a zeleninové saláty skromně-velmi skromně. Dezerty žádné!
Příroda a prameny. Architektura staveb. Malebné městečko.
Viz hodnocení výše.
Odpověď od hotelu
Lázeňský hotel BELVEDERE
Děkujeme za zpětnou vazbu. Prověříme neprodleně Vámi zmíněný pokoj. Moc nás mrzí, že V8m to pokazilo dojem z celého pobytu. I dalším Vašim připomínkám budeme věnovat pozornost. Děkujeme, že jste si našli čas nás o těchto skutečnostech informovat.
Hledám pobyty ...