Recenze
Provoz hotelů je vyhlášením MZČR z 26. 4. do odvolání omezen. Povoleny jsou pouze lázeňské pobyty pro pacienty po covidu a od 10. 5. také pro PCR testované a očkované. Sledujte aktuální podmínky pobytů v lázních.

Hodnocení hotelu

95%

Perfektní

na základě 59 recenzí

  • Personál

    97%

  • Služby

    95%

  • Čistota

    97%

  • Pohodlí

    92%

  • Cena/kvalita

    92%

Recenze (59)

Filtry

  • Věra Prejzova

    ?

    jednotlivec, 22. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt se nám líbil ,ale nechápeme proč jsme nemohli využít příspěvek 4000 Kč když jsme podle vedení hotelu měli na něj nárok, ostatní pacienti příspěvek využili. Budeme se informovat , proč to nebylo možné.
    • Nelíbilo že jsme nedostali příspěvek 4000 kc
  • Ivana

    ?

    skupina přátel, 23. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Výborná poloha v blízkosti kolonády, vzorná čistota, přátelský a ochotný personál, bohaté snídaně.
  • Blanka Volínová

    ?

    jednotlivec, 20. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Perfektní, nic nelze vytknout. Byla jsem na tomto pobytu už podruhé a jsem spokojena.
      Volínová Blanka- Praha
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 22. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Miroslav Sikora

    ?

    dospělý pár, 21. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Celý pobyt proběhl v klidu, bez chaosu a k naší spokojenosti. Jsme 70 letí manželé, takže nám tenhle hotel vyhovoval.
      Velmi dobrá a chutná strava. Personál vstřícný a usměvavý :-)
  • Jitka Prcuchova

    ?

    jednotlivec, 13. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Personal celeho hotelu, vcetne personalu na procedurach byl nesmirne ochotny a velmi prijemny. Pokoje ciste.
    Salatovy bufet, nebyl bufet jak bylo slibovane na strankach, coz ale mohlo spusobit maly pocet zakazniku.
    Co se tyce servirek, tak sme meli 2, prvni, ktera tam byla 5 dni, ... nebyla zla, proste si udelala svoji praci, avsak druha, ktera tam byla jen 2 dni, byla perfektni, bylo viditelne ze ji prace bavi a dela vic nez se od ni ocekava.
    Co se tyce procedur, tak kazdemu doporucuji aby vedel jake procedury chce dopredu a primo to rekl doktorovi ... nenechejte to na doktorovi, protoze jinak dostanete procedury, ktere muzete absolvovat kdekoliv a dostanete procedury ktere jsou jen doprovodne.
    Tohle byl muj prvni pobyt a z meho pohledu jsem nemusela do lazni, protoze z 23 procedur jsem dostala jen 3 procedury, ktere se daji dat jen v laznich, ostatni procedury by mi mohli dat kdekoliv v Cechach. A dokonce do procedur se pocitala aj vstupni prohlidka, takze vlastne jsem dostala jen 22 procedur z 23.
    Slibovali jeden tanecni den v tydnu - nebyl !?
    Pekny bazen.
    Takze celkove ubytovani a strava byla na velmi dobre urovni,
    co se tyce procedur, aspon pro mne, nic moc.
    • prijemny personal
      pekne ubytovani
      dobra poloha
      dobre jidlo
      pekny bazen
    • rozpis procedur
      salatovy bufet
    Lázeňský dům Palace II

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský dům Palace II

    Dobrý den,

    velmi děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Dovolte nám zareagovat na uvedené poznatky.

    Vstřícnost a ochota personálu jsou u nás na prvním místě.

    Jak správně poukazujete, léčebný plán je vystaven na základě vstupní prohlídky u lékaře, který dle zdravotního stavu určí skladbu procedur (které jsou pro Vás vhodné a přínosné). Váš léčebný plán obsahoval suché zábaly, slatinné zábaly i minerální koupele, kde jsou využívány PLZ (celkový počet 6, tzn. každý den procedura s využitím PLZ). Velice nás mrzí, že jste se skladbou procedur nebyla spokojena. Jen škoda, že jste nám o této skutečnosti neřekla již během pobytu, rádi bychom plán upravili k Vaší spokojenosti.

    Informace k tanečnímu večeru byly k dispozici na recepci (kolegyně by rády sdělily alternativy). Vzhledem k povinnosti nošení roušek a celkové situaci ohledně stále aktuální hrozbě coronaviru byly do odvolání taneční večery zrušeny.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne tým LD Palace

  • Ivana Varmužová Nováková

    ?

    jednotlivec, 6. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Byli jsme velmi spokojeni, myslím, že v budoucnu opět využijeme pro načerpání energie.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 30. ledna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    pobyt v tomto hotelu a jeho služby byly výborné, mohu doporučit ostatním
  • Zdeněk frouz

    ?

    jednotlivec, 27. ledna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • skvělá cena
      velice příjemný personál
      bohaté snídaně
    • slabá první večeře
      nedostatečně vybavené fitnes
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 1. září 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení