Recenze

Hodnocení hotelu

87%

Velmi dobré

na základě 284 recenzí

  • Personál

    88%

  • Služby

    87%

  • Čistota

    93%

  • Pohodlí

    87%

  • Cena/kvalita

    82%

Recenze (284)

Filtry

  • Marcela Šímová

    ?

    jednotlivec, 27. listopadu 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Skvělý předvánoční relax. Krátké zastavení a vydechnutí v tomto čase shonu a příprav by měl zažít každý.
    • Individuální přístup k hostům
    • Vše bylo perfektní, nenašla jsem negativa.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 22. listopadu 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Místa v jídelně byla obsazena,neuklizená,přitom části byly uzavřené nebo rezervované a to po celou dobu výdeje jídel,stačilo by snad třeba na určitou hodinu.
  • Miroslava Magni - Vladimír Kofroň

    ?

    dospělý pár, 13. listopadu 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pokoj ISIS/506 : Plíseň ve sprchovém koutu, nedokonale vyčištěná toalety prach na trámech v pokoji. I přes nahlášení na recepoci v pondělí ránoi po probdělé noci ( mám alergii na prach) nedošlo k úklidu. Druhá noc proběhla s nutným užitím antihistaninik.Mohu doložit fotografiemi. Čistota, resp. nečistota, prach lokace a vybavení pokoje naprosto neodpovídá označení hotelu v počtu *. Strava vlažná, neochota personálu k obsluze 30 minut před termínem. Nebyli jsme seznámeni s dvoufázovým provozem jídelny. Procedury nám byly přiděleny v čase bez konzultace a možnostem úpravy v souvislosti s naším dalším programem
    • Masáž v úterý p. Kofroň - naprosto skvělá, pozdrav a poděkování paní masérce.
    • Viz výše
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 29. října 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 16. října 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Měl jsem v rámci pobytu Víkend 2 procedury. Při dotazu na hlavní hotelové recepci, jak je mám čerpat mi bylo řečeno domluvte se dole v lázních. Dole mi dost nepříjemná paní řekla, že oni žádné masáže nedělají, ať se domluvím na hlavní recepci. Tak jsem to otráveně vzdal. Musím říct, že to byla jediná osoba, která zřejmě neměla svůj den a byla vyloženě protivná.
    Dále se mi zdá předražené parkování 250 Kč plus pobytová taxa 50 Kč k tomu, je podle mně hodně. Nemůže to být zadarmo, ale 300 denně...???!!!
    • Resort jako takový, stylový s osobitou atmosférou, aquaforum, čistota, příjemný, ochotný, zdravící personál, výborná kuchyně, včetně bohatého výběru, skvělá káva i v jídelně, kterou jsem nezažil v mnoha jiných hotelích podobné kategorie, v celé záp. Evropě, v rámci služebních cest. Okolí hotelu.
    • nepřehlednost jak absolvovat procedury. Cena za parkování, ale prý čím delší pobyt, tím cena klesá
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 10. října 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 2. října 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Daniela Matušková

    ?

    jednotlivec, 30. září 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Perfektně strávená dovolená, určitě se vrátíme. Pokoj a WC se sprchou pro dvě osoby byl velmi skromný prostorově, ale čisté. Vzhledem k tomu, že je k dispozici aquacentrum, posilovna a procedury, také přepychové snídaně a večeře formou bufetu, tak skromný pokoj vůbec nevadil. Moc milá obsluha na recepci, v jídelně, na procedurách. Výhoda je, že při špatném počasí, které bylo, je vše pod jednou střechou.
    • Všechno super, moc jsme si odpočinuli. Moc rádi se vrátíme
    • Počasí, ale ta to nikdo nemůže ?
  • Anonymní hodnocení

    ?

    rodina s malými dětmi, 29. září 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jitka Krejčová

    ?

    jednotlivec, 16. září 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel Pawlik jsem si oblíbils před lety a od té doby tam pravidelně jezdím.
    • Líbí se mi služby, čistota, komfort.