Recenze Boutique & Spa Hotelu Tři lilie

Hodnocení hotelu

90 %
Perfektní
na základě 21 recenzí
za poslední rok
Personál
90 %
Služby
85 %
Čistota
97 %
Pohodlí
89 %
Cena/kvalita
91 %

Recenze (161)

Typ klienta
Zobrazit pouze
Seřadit od

Jaroslav Polan
60 %
·
jednotlivec
·
4. března 2025
Jako vždy parky a akvaforum
Koupani
Velká zima na pokoji hrůza?!!!!!
Odpověď od hotelu
Hotel Tři lilie
Vážený pane Polane, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste si užil koupání a návštěvu našeho akvafora. Omlouváme se za nepříjemnosti spojené s teplotou na pokoji. Vaši připomínku bereme vážně a budeme situaci řešit, aby se podobná zkušenost již neopakovala. Doufáme, že nám i přes tuto nepříjemnost zachováte přízeň a budeme mít možnost Vás znovu přivítat.

Anonym
84 %
·
jednotlivec
·
3. března 2025
Bez textového hodnocení

Anonym
96 %
·
dospělý pár
·
27. února 2025
Bez textového hodnocení
Krásný pokoj,dárečky
V hotelu nebyla recepce a jelikož jsem pobyt neměla dopředu zaplacený musela jsem jít do Belvederu zaplatit pak jsem dostala kód a tím jsem se dostala do svého hotelu.Na vašich stránkách jsem to nevycetla tak trochu překvápko
Odpověď od hotelu
Hotel Tři lilie
Děkujeme za recenzi. Co se týká samoobslužného selfcheck-in tak o této skutečnosti informujeme jak na našich internetových stránkách, tak při rezervaci. Ale děkujeme za zpětnou vazbu, určitě popřemýšlíme, jak informovat ještě více, aby hosté nebyli při příjezdu překvapeni. Mějte krásné jarní dny, Hanka za Hotel Tři lilie

Jana Rosová
100 %
·
dospělý pár
·
18. února 2025
Bez textového hodnocení
Bohužel pokoj č3 byl velmi studený nefungovala klimatizace na teplo a radiátor je pouze v koupelně
Odpověď od hotelu
Hotel Tři lilie
Vážená paní Rosová, děkujeme Vám za krásná slova o našem hotelu. Velmi nás těší, že jste si pobyt užili a plánujete se k nám vrátit. Omlouváme se za nepříjemnosti s vytápěním pokoje a tuto záležitost prověříme, abychom zajistili maximální komfort pro naše hosty. Budeme se těšit na Vaši příští návštěvu! Za hotel Tři lilie Hanka

Zuzana Resnerová
100 %
·
jednotlivec
·
19. října 2024
Dobrý den, byly jsme velice spokojené s ubytováním, čistotou a přístupem personálu. Ale Městské policie, ta nemá chybu ?!?!?! Během vyložení kufrů na hotel ( matka 87 let) cirka 10-15 min. botička na autě. Botička druhá pánovi z Kanady, který přijel v podobném čase jako já, hned pokuta, on se mě ptal co se děje, tak jsem mu vysvětlila, že to jsou Primitiv? To bylo to jediné co Městská policie v Fr. Lázních dokáže. Ale poradit pánovi, který hledal recepci hotelu, to mu nedokázali vysvětlit, pomoc, jen nás zkasírovat!!!!!! A odjed!!!!!!! Velice jsem se za Vaší Fr.Láz. Městskou policii styděla.( P.S. jsem prof. recepční z M.L. již 35 let). Nicméně pána jsem odvedla na hotel s recepcí, kde dostal klíč od hotelu a mohl se ubytovat. Ráda se vrátím do hotelu, P.S. přijedu vlakem nebo stopem Zuzana
Všechno
Přístup městské policie k hostům
Odpověď od hotelu
Hotel Tři lilie
Milá paní Resnerová, jsem potěšeni, že jste byla s pobytem v našem hotelu spokojená a děkujeme, že jste si našla šas se o Vaše zkušenosti podělit. Ovšem co nás mrzí, je řešení situace Městskou policií. Situace ve městě je složitá a bohužel se nám nedaří najít řešení. Přijměte naši omluvu, prosím. A děkujeme za Vaši vstřícnost k našemu hostu z Kanady. Vaší pomocné ruky si zajisté vážil nejen host sám, ale oceňujeme ji i my. Děkujeme a přejeme hezké podzimní dny.

Anonym
80 %
·
jednotlivec
·
4. října 2024
Bez textového hodnocení
Nádherný hotel, čistý, pohodlný, klidný a prostorný pokoj.
Nemožnost nechat si zavazadla v hotelu před odjezdem nebo po příjezdu. Ideální by byla varná konvice, v zahraničních hotelích většinou standardní vybavení, zvláště když kavárna ze 4 dnů mého pobytu měla 2 zavřeno. Na pokoji nefungovalo wifi.
Odpověď od hotelu
Hotel Tři lilie
Děkujeme vám za vaši otevřenou zpětnou vazbu a litujeme, že vaše pobytové zkušenosti nebyly uspokojivé. Budeme se věnovat všem vašim připomínkám. Wifi necháme prověřit a o umístění kávových setů popřemýšlíme. Jsou v některých pokojích dle kategorií umístěny. Věříme, že se k nám v budoucnu vrátíte a my tak budeme moci spravit Váš dojem z první návštěvy.

Roman Kobza
100 %
·
6. září 2024
Bez textového hodnocení

Anonym
100 %
·
6. září 2024
Bez textového hodnocení

Anonym
100 %
·
rodina s malými dětmi
·
30. srpna 2024
Bez textového hodnocení

Andrea Záleská
100 %
·
rodina s malými dětmi
·
9. srpna 2024
Bez textového hodnocení
Hledám pobyty ...