Recenze

Hodnocení hotelu

84%

Velmi dobré

na základě 269 recenzí

  • Personál

    90%

  • Služby

    85%

  • Čistota

    85%

  • Pohodlí

    79%

  • Cena/kvalita

    81%

Recenze (269)

Filtry

  • Jitka Volavá

    ?

    jednotlivec, 18. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Nemám žádné výtky a nemohu ani uvést žádné zápory. Jedině u komfortu bych se zmínila o tom, že pokoj pro jednu osobu byl dostačující, ale pro dvě osoby (vzhledem k počtu postelí, které v tomto pokoji byly)
    je pokoj velice malý.
    • Nejvíce ze všeho se mi líbila překrásná zahrada, pečlivě udržovaná a nabízející různé druhy odpočinku. Rovněž se mi líbila perfektně zorganizované jednotlivé lázeňské procedury, které na sebe navazovaly bez zbytečných prodlev.
    • Nemám co uvést.
  • Kvasničková Jitka

    ?

    jednotlivec, 17. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Určitě bych pobyt doporučila.Výborné jídlo, velmi milý personál.
    • jen je škoda, že veškeré procedury se scvrknou do pátku 16.00 hod. a soboty dopoledne.
  • HANA VINCOUROVÁ-IRENA BAŇACKÁ

    ?

    jednotlivec, 17. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • LÁZEŇSKÉ SLUŽBY TO JEST VANA,MASÁŽE, ZÁBALY A VIBRAČNÍ LAVICE SUPER.JÍDLO TAKTÉŽ, PERSONÁL OCHOTNÝ A PŘÍJEMNÝ.
    • JEN TROCHU TY POSTELE BYLI TVRDÉ.A PROSPEKT BY SE MOHL POOPRAVIT.POKOJE ANI OKOLÍ NEODPOVÍDÁ REALITĚ.TO NÁS ZKLAMALO.
  • Eva Zavřelová

    ?

    dospělý pár, 10. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Bylo to tu super
  • Petra Králová

    ?

    ostatní, 6. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Rinkesová Nina

    ?

    jednotlivec, 24. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Tady není žádná chyba,vše je super včetně bazénu na zahradě
    • UBYTOVÁNÍ SLUŽBY STRAVA OCHOTA PERSONÁLU
  • Pavel Tauber

    ?

    dospělý pár, 20. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jana Vobrová

    ?

    dospělý pár, 19. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • v okolí hodně zeleně a léčivé prameny
      pěkný bazén v zahradě
      stravování velmi chutné
      parkování v době pobytu perfektní
  • Jitka Balcarová

    ?

    skupina přátel, 6. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Dobrý den, vše bylo v pořádku až na čistotu stolů při snídaních a neomluvitelné reakci personálu na prosbu o čistotu stolu. Jídelna je totiž malá a proto se hosté musí vystřídat, což by samo o sobě nevadilo.
    My jsme chodili na snídani v cca 8,30 a to už u každého stolu již někdo posnídal a většinou už u stol nebyl. Je pochopitelné, že to na ubruse bylo znát, drobky, zbytky jídla, více či méně fleky od nápojů jako káva, kakao apod. Při vstupu do jídelny nám paní servírka (za našeho pobytu se střídaly dvě - v porovnání mezi nimi tedy ta starší) dala na takto použitý stůl každému jeden ubrousek a položila příbor. Poprosila jsem jí, zda by byla tak hodná a ubrus alespoň vyklepala nebo smetla. Dostala jsem odpověď, že to nedělá, že nemá čas. Náhodou tam byla paní recepční (menšího vzrůstu, tmavé vlasy - ostříhaná na kluka a vzadu měla delší jeden pramen vlasů), prosbu jsem zopakovala a i ona řekla, že na to nemají čas, že to dělat rozhodně nebudou a že jde zrovna servírka krájet chleba. Má odpověď byla, že si klidně počkám, nespěchám, dostalo se mi odpovědi, že toto nedělají, že stoly uklízejí až po snídani všech. Ukázala jsem na náš prostřený stůl a otázala se, jestli by ji bylo příjemné jíst ve zbytcích jídel předchozích strávníků. P. recepční uznala, že by jí to určitě příjemné nebylo, ale že úklid stolů mezi jednotlivými strávníky snídaně nedělají. A odešla.
    Ona hygiena stolů je jedna věc a reakce personálu další a kombinace obojího.....
    Myslím, že další můj komentář není potřeba, každý čtenář tohoto textu ať si představí sebe coby strávníka ve výše popisované situaci.....
    • procedury
      poloha hotelu
      venkovní bazének
      vnitřní bazének
    • čistota stolů
      reakce p. servírky a p. recepční při prosbě o odstranění zbytků jídla po předchozích strávnících
    Lázeňské sanatorium Dr.Peták

    Odpověď od hotelu

    Lázeňské sanatorium Dr.Peták

    Dobrý den, paní Balcarová. K Vaší konkrétní stížnosti se musím vyjádřit. U snídaních nemají hosté pevné místo u stolu a posnídají, kde mají čistě prostřeno. V momentě, když jste žádala "svůj" stůl, který ani nebyl ještě připraven a prostřen, byla servírka v kuchyni pro potraviny, aby mohla doplnit chybějící na jídelně a paní recepční Vám nabídla jiný stůl, kde jste mohla posnídat. Na to jste nereagovala a dál komentovala drobky na nepřipraveném stole, tak Vás poprosila, aby jste chvilinku počkala, až příjde paní servírka, která by Vám stůl prostřela (ačkoli jste mohla sedět u jiného již prostřeného). Stoly se po každém hostu minimálně smetou od nečistot, pokud je ubrus znečištěný vymění se i v průběhu snídaně. To je běžná praxe. Blosgeberová, vedoucí úseku.

  • Jaroslava Mečířová

    ?

    jednotlivec, 5. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • velmi ochotný personál,všechny procedury byly skvělé,bazén vždy k dispozici
    • Pokoje by potřebovaly klimatizaci,neboť v tom horku se nedalo v noci vůbec spát.Dále by se měl posunout čas večeře na pozdější dobu a také delší čas na večeři.V 17 . hodin večeře je dost brzo a za 3/4 už musíte odejít.Než vám večeři donesou uplyne 1/4 hod.a už kolem vás běhají a čekají kdy dojíte,aby jste opustili jídelnu.