Recenze

Hodnocení hotelu

90%

Perfektní

na základě 724 recenzí

  • Personál

    90%

  • Vybavení

    88%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    91%

  • Cena/kvalita

    86%

Recenze (724)

Filtry

  • Zuza

    ?

    skupina přátel, 10. září 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 10. září 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Tento hotel jsem navštívila po páté. Byla jsem velmi spokojena se službami balnea, úklid i obsluha v restauraci na jedna. Velké mínus za práci pana kuchaře. Jídlo bez chuti, strava jako na šetřící dietu, bez nápadu.Proti předchozím pobytům i skladba salátů, pomazánek, a dezertů při snídani a večeři jednotvárná. Při příjezdu v neděli k večeři - maso na kousky (asi polévkově, tvrdé, nešlo kousat. Omáčka bez chuti se třemi kolečky porku a nedovařená rýže.) Hodně hostů večeři vracelo. Je škoda, že tak pěkný hotel na krásném místě nemé odpovídajícího kuchaře.
  • Blanka Hladká

    ?

    jednotlivec, 10. září 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příjemné prostředí, ochotný personál, bazén a sauna k dispozici
    • Délka procedur krátká
  • Zdeňka Holubová

    ?

    jednotlivec, 8. září 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Špatná nabídka jídel.Balneo chybí soukromý.
  • Jaroslava Bílková

    ?

    jednotlivec, 5. září 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Ivan Fantyš

    ?

    dospělý pár, 1. září 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Sylva Stočesová

    ?

    jednotlivec, 28. srpna 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 18. srpna 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    velmi dobré
    • personál
      komfort
      welnes
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 16. srpna 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byl jsem v Harveji počtvrté a musím konstatovat,že od r.2013 jde úroveň dolů.Nejde ani tak o lázeňské služby,tam jsem byl celkem spokojen,ale zejména o stravování.Z 5 servírovaných večeří byly 3 příšerné,když byl k večeři bufet,již půl hodiny po začátku nebylo k dispozici hlavní jídlo.Také osbluhující personál nevynikal rychlostí,o nějaké firemní kultuře v oblékání vůbec nelze mluvit.
    Ještě poznámka k wellnessu - když jsem žádal prostěradlo do sauny,bylo mi řečeno,že už nejsou,budou vypraná až pozítří.To je v hotelu s 4 hvězdičkami snad jen vtip...
    Další perlička byla při odjezdu - měli jsme uvolnit pokoj do 10.00,ale procedury jsme měli naplánované ještě na 9.50.Na dotaz v recepci,zda mohu uvolnit pokoj o půl hodiny později,mi bylo řečeno,že ne a mám si nějak poradit.Opravdu rada k nezaplacení.
    • provedení lázeňských procedur
    • - stravování
      - saunový servis
      - vedení hotelu nekoordinuje pobyt s procedurami
  • Iva Ullrichová

    ?

    jednotlivec, 13. srpna 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkově byl pobyt velmi příjemný.
    • Balneo provoz vynikající. Masérky a obsluha balnea skvělá.
    • Recepce - dvě recepční nápomocné, ostatní recepční se nenamáhali. Ani nevěděli, jak se dostat na střešní terasu. Podávali směšně rozdílné informace a hlavně nepravdivé.