Recenze
Provoz hotelů je vyhlášením MZČR do odvolání omezen. Povoleny jsou pouze lázeňské pobyty pro testované a očkované a pro pacienty po covidu. Sledujte aktuální podmínky pobytů v lázních.

Hodnocení hotelu

89%

Velmi dobré

na základě 228 recenzí

  • Personál

    90%

  • Služby

    86%

  • Čistota

    93%

  • Pohodlí

    90%

  • Cena/kvalita

    84%

Recenze (228)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 8. března 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V této Covidové době super. Ostatní jsou třeba zavření a nenabízí nic.
    • Umístění, propojení jednotlivých částí lázní, takže můžete všude suchou nohou.
    • Že bohužel bazén i večeře jsou zkráceny a končí ve stejnou dobu.
      A fitness funguje jen dopoledne, so a ne zavřeno.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 17. února 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 17. února 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hezký pobyt, krásný aquacentrum!
    • Hezký hotel na správném místě, pěkná rekonstrukce, propojení všech budov, včetně bazénu, chodbou.
    • Rozpis procedur byl nepochopitelný, měli jsme s manželem prakticky stejné procedury, ale každý z nás v jinou dobu. Nordick W byl k ničemu kvůli počasí a nebyl nahrazen jiným (třeba skupinovým) cvičením.
  • pí Borská -objednávající

    ?

    ostatní, 20. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Robert Jezowicz

    ?

    jednotlivec, 19. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Líbilo se mi prostředí, vybavenost hotelu, chovámí personálu bylo také spíše dobré, strava v pořádku . Napsal jsem kritické připomínky, ale nehodnotil bych pobyt špatně, myslím, že ceně odpovídal.
    • Termín nebyl zrovna v příznivém čase a tím to bylo celé poznamanáno. Organizace se mi zdála alespoň zpočátku mírně chaotická, mnohé věci by podle mne šlo technicky řešit jedním čipem (kartou), takhle dostal návštevník hned celou spoustu kartiček, k tomu vyplňovat ještě papíry, nedonesl jsem vše ani na pokoj. Přístup trenérů, masérů a dalších ošetřovatelů byl rozdílný někdy velmi, musel bych hodnotit každého zvlášť.
  • Jaroslava Fenclova

    ?

    jednotlivec, 28. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V minulosti jsem zde absolovala stejny pobyt
    Byl dražší, ale účinnější a s více procedurama. Raději bych si priplatila, aby byl pobyt intenzívnější. Nebo alespoň možnost výběru.
    • Výborně jídlo a personál.
  • Jana Srbová

    ?

    jednotlivec, 31. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Milí personál,
      skvělé jídlo,
      pěkné a účelné vybavení pokojů.
  • Eva Dundrová

    ?

    jednotlivec, 26. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Jsem velmi spokojená s pobytem i službami. V hotelu Terra jsem byla již podruhé a rozhodně mám v úmyslu se opakovaně vracet.
    • Bohatá možnost sportovního vyžití v okolí.
      V případě špatného počasí je všechno pod jednou střechou::procedury,stravování, wellnes. Doporučuji
    • Poslední dva dny pobytu se nás střídalo 6 u jednoho stolu a byla zkrácená doba podávání jídel kvůli příjezdu skupiny 30 lidí. Bylo to nepříjemné a chaotické.
      To je má jediná výtka. Jinak všechno O. K.
  • Martina Šedivá

    ?

    jednotlivec, 24. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Marie Havířová

    ?

    skupina přátel, 24. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení