+420 483 515 290

Hodnocení hotelu

94 %
Perfektní
na základě 117 recenzí
za poslední rok
Personál
97 %
Služby
95 %
Čistota
96 %
Pohodlí
95 %
Cena/kvalita
90 %

Recenze (117)

Typ klienta
Zobrazit pouze
Seřadit od

Anonym
100 %
·
jednotlivec
·
17. července 2025
Bez textového hodnocení

Miluše Chelíková
100 %
·
dospělý pár
·
14. července 2025
Bez textového hodnocení

Anonym
100 %
·
dospělý pár
·
14. července 2025
S pobytem jsme byli velice spokojení - s ubytováním i stravou, personál byl profesionální, ochotný i vstřícný. Plánujeme svůj pobyt u vás zopakovat.

Iva Hlavacova
100 %
·
dospělý pár
·
10. července 2025
Bez textového hodnocení
Výborná kuchyně
Chybějící klimatizace pokoje a elektrický sušák na plavky a ručníky

Jiří Ajchler
96 %
·
jednotlivec
·
8. července 2025
Bez textového hodnocení

Anonym
100 %
·
dospělý pár
·
7. července 2025
S manželem jsme si užívali pobytu u vás jak se jen dalo. Vstupní prohlídka u paní doktorky byla velmi příjemná a paní doktorka velice milá. Všechny procedury jsme si užívali naplno s ochotnymi fyzioterapeuty. Personál v jídelně naprosto super. Ochotně nám pomáhali s výběrem jídla a donesli ho na stůl, nabízeli nám kávu a zákusek, ovoce a jakékoliv píti. Pokoj byl vždy čistý.
Vše jsem již popsala výš
Myslím že si na nic nemůžeme stěžovat

Anonym
100 %
·
skupina přátel
·
7. července 2025
příjemný pobyt, procedury, ubytování, stravování i personál. Krásně jsem si odpočinula
na pobytu se mi líbilo vše - krásné prostředí, příjemné procedury, ubytování, komunikace s personálem i vynikající stravování

Jana Formánková
100 %
·
dospělý pár
·
5. července 2025
Moc děkuji, bylo to velmi osvěžující, rádi bychom zase přijeli, bude-li to možné 😃!
Procedury a okolí a super strava!

Anonym
100 %
·
dospělý pár
·
4. července 2025
Vybral jsem, jako samoplátce , si s manželkou Lázně Bohdaneč jednak kvůli relativně výhodnému , balíčku pro seniory, dopoledním procedůrám a dále kvůli blízkosti Labské cyklostezky, Vše slnilo, ba předčilo, naše očekávání.
Možná zlidštit storno podmínky. Pobyt si objednávám a zaplatím, abych si ho užil. Ne proto abych ho pojistil na storno. Např. sdělit, že v případě storna (oprávněného) lze využít platbu později (do konce roku ) nebo v jiné spa. Pozn. Vím o čem píšu, stalo se mi, to a dohoda byla nade vše.

Anonym
92 %
·
dospělý pár
·
4. července 2025
Bez textového hodnocení
Ochota ,nadstardatní přístup k potřebám návštěvníků atd.