Recenze
AKTUÁLNĚ: Poukazy pro zdravotníky již na Spa.cz nepřijímáme. Děkujeme za pochopení.

HodnoceníHotel Astoria

Zpět

Hodnocení hotelu

93%

Perfektní

na základě 81 recenzí

  • Personál

    94%

  • Služby

    92%

  • Čistota

    96%

  • Pohodlí

    93%

  • Cena/kvalita

    90%

Recenze (81)

Filtry

  • Olga Pulchartová

    ?

    dospělý pár, 28. srpna 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Líbila se nám celková úroveň hotelových služeb i lázeňských procedur. I to, že je možnost trávit čas v krásné okolní přírodě.
  • Jiří Reisinger

    ?

    jednotlivec, 27. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Holubičková Vladimíra

    ?

    jednotlivec, 27. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pohodové 4 dny strávené v příjemném prostředí se vstřícným a ochotným personálem a bohatou polopenzí. Aquacentrum Agricola s tobogánem , bazénem a vířivkami přímo naproti hotelu nabízí milovníkům vodních radovánek skvělé vyžití, moc jsme si to s vnučkami užili.
    • Složitější parkování v blízkosti hotelu Radium Palace.
  • Petra Procházková

    ?

    jednotlivec, 25. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Velmi vstřícný přistup (potřebovali jsme změnit proceduru, která dceři nevyhovovala), velký výběr jídel a chutná kuchyně
  • Zdeňka Rapouchová

    ?

    rodina s malými dětmi, 20. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt v Astorii jsme si užili. Vstřícný personál, polopenze byla bohatá, ubytování komfortní. Zvolili jsme pobyt v bazénu vždy po večeři, cesta pouze přes silnici byla příjemná zvláště při cestě zpět. Bazén čistý, příjemné prostředí, tobogán super. Vzhledem k nabídce aktivit v Jáchymově a okolí, nám pět dnů velmi rychle uteklo a nestihli jsme vše, rádi se vrátíme.
    Hotel Astoria

    Odpověď od hotelu

    Hotel Astoria

    Děkujeme za pěkné hodnocení a budeme se těšit, že se do hotelu Astoria brzy zase vrátíte. Management hotelu.

  • Olga Bendová

    ?

    mladý pár, 12. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Zdenka Melterová

    ?

    jednotlivec, 7. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Dobrý den, s manželem dost často jezdíme do českých lázní a v Jáchymově jsme byli poprvé. S pobytem jsme nebyli moc spokojeni. Hned první dojem na recepci při ubytování nás paní recepční překvapila a to se pak odrazí na celkovém dojmu, to asi chápete.
    Uvedu několik příkladů :
    Ubytovací poukaz jsme obdrželi mailem a bylo uvedeno, že nás ubytují od 14 hodin. Po příjezdu po 14 hodině jsme zjistili, že oběd už nemůžeme dostat, protože se vydává do 14 hodin. Nebyli jsme upozornění rezervačním oddělením, že pobyt začínáme obědem před uvedenou hodinou pro ubytování. Požádala jsem paní recepční o pomoc při řešení náhradního obědu v den odjezdu. Nebyla ochotná, s vysvětlením, že to ona nevyřizuje, že se mám obrátit na rezervační oddělení. Až na mojí opětovní žádost druhý den, mi sdělila, že mám jít v pondělí ráno do kanceláře v Elektře a vyřídit si to. Další den nám najednou volala do pokoje, že oběd je zařízený.
    Také s objednaným parkováním byl ze začátku problém, recepční sdělila, že nemá pro nás parkovací místo. Až když se lépe podívala, zjistila, že máme rezervované placené parkování.
    Pokoj se nám líbil, ale do nevhodně namontované poličky nad postelí jsem neustále vrážela hlavou. Nakonec jsme zjistili, že původně byl pokoj určený pro dvě samostatné lůžka - to odpovídalo poloze poliček.
    Téměř celou noc nám svítilo do pokoje světlo z průchozího tunelu ze zadní strany budovy ven do lesa. Nepomohly ani zatažené závěsy. Moc jsme se nevyspali.
    I na okolí bylo vidět, že lázně asi poznamenalo covidové období. Turistické chodníky byli zarostlé,, bylo vidět že tudy moc lidí nechodí.
    Bylo to smutné. To chápeme a přejeme hodně lázeňských hostí. Ať se byznys rozběhne , můžete získat ty správné zaměstnance a také dobře je zaplatit.
    Přečetli jsme si knihu o Jáchymově, kterou máte k dispozici na recepci. Jáchymov má za sebou i hodně těžké období, což se jistě podepsalo na mentalitě lidí a génius loci místa. Alespoň my jsme to tam cítili. O to víc by se zaměstnanci lázni měli snažit klientům zpříjemnit pobyt.
    Nejvíc nás ale překvapilo, že v prostorách hotelu a lázní se nedodržuje nošení roušek. V jídelně hotelu někteří hosti si nabírali jídlo bez roušky a nakloněni nad rautem povídali a nikdo z personálu.je neupozornil.
    Omlouváme se za tvrdé slova, ale chtěli jste poznat náš názor.
    Mysleli jsme si, že si víc Jáchymov zamilujeme a přijedeme častěji ( jezdíme opakovaně do Luhačovic a čekali jsme něco podobného ).
    Momentálně o tom neuvažujeme, možná později.
  • Olga Nesměráková

    ?

    dospělý pár, 7. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Paní recepční Beáta ? sluníčko ochotná přívětivá . S druhou paní recepční jsme v kontaktu nebyli pouze při předávání klíčů
    • Klid pohoda ochotný personál
    • V Jáchymově jako takovém služby
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 6. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Mohu jen vřele doporučit! Ubytování a stravování vynikající, vstřícnost personálu a nepřeberné možnosti trávit volný čas v krásné přírodě.
  • Jitka Pokorná

    ?

    dospělý pár, 6. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vynikající kuchyně !!!!
    Ubytování, služby, lázeňské procedury vše bezchybné. Jen doporučujeme.
    Jitka a Theodor Pokorní