Recenze

HodnoceníPenzion Dagmar

Zpět

Hodnocení hotelu

92%

Perfektní

na základě 11 recenzí

  • Personál

    97%

  • Služby

    87%

  • Čistota

    96%

  • Pohodlí

    90%

  • Cena/kvalita

    91%

Recenze (9)

Filtry

Typ klienta

Zobrazit pouze

  • Gabriela Růžičková

    ?

    skupina přátel, 22. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Ubytování bez problémů, pouze by nabízena polopenze a přitom byla kuchyně mimo provoz, takže na všechna jídla se muselo docházet do vzdálenějšího hotelu.
    • Ubytování vzhledem a to hlavně díky vzdálenosti k lázeňskému domu.
    • - ubytování v jiném hotelu, než bylo inzerováno
      - docházení do jiného hotelu na stravu, protože tento hotel měl kuchyni mimo provoz a na tuto skutečnost jsme nebyli předem upozorněni
    Penzion Dagmar

    Odpověď od hotelu

    Penzion Dagmar

    Děkujeme za hodnocení Vašeho pobytu. Ve voucheru v poznámce byla uvedena informace, že stravování probíhá mimo hotel.
    Doufáme, že i přes tyto drobné komplikace se Vám pobyt líbil a byla jste spokojená.
    Budeme se těšit na Vaší další návštěvu v našich lázních.

    S přáním krásného dne
    Michaela Kalčíková
    Manažer klientského servisu komplexu Curie

  • Stanislav Hryz

    ?

    jednotlivec, 9. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • pobyt neměl chybu
    • částečně vybydlené město
  • Vlastimila Novotná

    ?

    dospělý pár, 1. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Naprostá spokojenost, čisté prostředí, příjemné vystupování personálu, dobrá kuchyně.
  • Jitka Kučerová Klečková

    ?

    jednotlivec, 12. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Markéta Stránská

    ?

    jednotlivec, 8. března 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 4. dubna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Oproti objednávce změněn hotel.Místo objednaného penzionu Dagmar nás ubytovali v hotelu Praha. Procedury by mohly být rozvrženy i do druhého dne. Jinak dobrý, spokojenost.
  • Michaela Havlíčková

    ?

    jednotlivec, 20. března 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Dokonale relaxační víkend s příjemným a dobře zorganizovaným výběrem procedur spolu s velice milým vystupováním veškerého personálu naprosto splnil, ba i předčil má očekávání. Snad jen nepřízeň počasí a nedostatek času zkazil možnost využít i zajímavé výlety do okolí s možnost sportovního vyžití.
    • Výborná komunikace a profesionalita, ať už z portálu spa.cz, tak i v místě samotném (recepce, wellness procedury, služby v Jáchymově)
      Zajímavý výběr procedur v balíčku a precizní návaznost
      Krásné ubytování a dobré jídlo
      Možnost sportovního vyžití, byť zkresleno momentální nepřízní počasí
      Možnost parkování
      Krásné prostředí zimní zahrady Radium Palace a Incognito Coffee
    • Určité části města nepůsobí příliš povzbudivě a přátelsky
      Nepříliš bohatý kulturní program o víkendu (divadlo, kino), byť lázně a okolní města nabízí různé kulturní vyžití, více však ve všední dny
  • Marie Bařinová

    ?

    dospělý pár, 13. ledna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • pobyt perfektní přestože byl krátký
    • za můj krátký pobyt nemám negativní připomínky
  • Jitka Hejlová

    ?

    skupina přátel, 4. července 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení