Recenze

Hodnocení hotelu

93%

Perfektní

na základě 40 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    95%

  • Služby

    93%

  • Čistota

    98%

  • Pohodlí

    93%

  • Cena/kvalita

    88%

Recenze (240)

Filtry

Typ klienta

Zobrazit pouze

Seřadit od

  • Anonymní recenze

    ?

    dospělý pár, 14. července 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S hotelem i personálem spokojenost, pouze okolí v zadní části hotelu velmi zanedbané, neudržované, včetně zahradního schodiště. A to je velká škoda.
    • Absence minibaru, který byl uveden v nabídce při objednávce.
  • Anonymní recenze

    ?

    jednotlivec, 9. července 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    vše v pohodě
  • Anonymní recenze

    ?

    dospělý pár, 8. července 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Martina Landova

    ?

    dospělý pár, 8. července 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Jela jsem s partnerem na víkend. Služby omezené, čas jídel přesně daný, ale posledních cca 30 min nedoplňovano. Hotel nenabidnul žádnou další možnost sluzby v oblasti SPA a lázeňských služeb. Pro víkendovou navstevu samoplatce nevhodné.
    • Sluneční terasa.
    • Výše popsané. Určitě se do hotelu nevratim a pobyt nedoporučím.
  • Anonymní recenze

    ?

    dospělý pár, 6. července 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Naše hodnocení je takové, že jsme byli velmi spokojeni. Začalo to již na recepci a celkový příjemný pocit nás provázel celý pobyt ve vašem hotelu. Personál nám vycházel ve všem vstříc a proto se mu nedá vytknout ani to nejmenší.
  • Pavel Rozsypálek

    ?

    Neuvedeno, 30. června 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Napsali jste nám nástup na 14,30.Po příjezdu do hotelu Běhounek nám paní recepční oznámila,že jsme promeškali oběd.Taky jsme stěží stihli první proceduru.To je špatné.Nebyli jsme sami,komu jste dali tyto špatné informace
  • Anonymní recenze

    ?

    dospělý pár, 30. května 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Spokojenost
    • Vstřícný personál
    • Nelíbil se mi příjem panem doktorem.Chápu, že jako cizinec , který moc nevládne češtinou, to má obtížné.Ale jako platící klient mám právo na lékaře, který plně porozumí textu lékařské zprávy.Nakonec jsme se dohodli, ale myslím, že to není optimální průběh vstupního vyšetření.
  • Dagmar Špičkova

    ?

    dospělý pár, 26. května 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní recenze

    ?

    dospělý pár, 2. května 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní recenze

    ?

    jednotlivec, 1. května 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Jednání paní z welness recepce LD Běhounek v Jáchymově bylo naprosto otřesné! Neprofesionální, arogantní, neochotná, nepřítomná v pracovní době. Kdyby tam seděl jiný pracovník, ráda bych byla využila možnosti přikoupit si další nabízenou proceduru. Ale takovéhle lidi opravdu za pultem recepce opravdu nikdo potkávat nechce. Je to nejen má zkušenost, ale i dalších lázeňských hostů, kteří s ní měli potíže a nepříjemnosti.
    • Výhled z okna, ochota vedoucí sestry na zdravotní recepci, všech recepčních na hlavní recepci a lázeňských, které připravovaly radonové koupele.
    • Nelíbilo se mi, že služby, které byly avizované jako součást balíčku nakonec vůbec součástí nebyly (možnost využívat rhb bazén a vířivku v LD Běhounek, odkaz na údajnou slevu na vlak a odvoz zdarma od nádraží k hotelu).
      Nelíbila se mi neochota recepční na welness recepci a její strohá reakce, že informace nejsou pravdivé; a že údajně o tom s vaší agenturou opakovaně komunikovala.
      A co se týče dopravy, paní Randýsková mi posílala odkaz s tel.číslem, kde ale jen oznámili, že se mého pobytu nabídka na odvoz z nádraží do hotelu netýká.

      Za téměř 27 tisíc Kč jsem čekala aspoň pravdivé informace a férové jednání
      (které by především mělo být samozřejmostí u jakékoli smlouvy a částky!)
    Spa Hotel Běhounek

    Odpověď od Spa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení pobytu. Je nám líto, že jste nebyla spokojená s přístupem zaměstnanců z wellness recepce ve Spa Hotelu Běhounek + se zakoupeným balíčkem. Kontrolovala jsem obsah balíčku, kde bylo v nabídce: 11x ubytování
    11x snídaně
    11x večeře
    1x minerální voda
    Konzultace s lékařem
    1x laboratorní vyšetření dle indikace lékaře
    10x radonová koupel
    Vstup dle volné kapacity – rehabilitační bazén (denně 90 min.) - v odpoledních hodinách, nutná rezervace předem.
    Výše uvedené může klient samozřejmě využít. Pokud je třeba předem proceduru či bazén rezervovat, je nutné takto učinit dle informací na webu.
    Děkujeme Vám za pochopení. Za tým Spa.cz - Michaela.