Hotel Džbán
Dobrý den,
moc děkujeme za recenzi a situace s úklidem nás mrzí. Pokusíme se, ať podobné situace již nenastávají.
Děkujeme, hotel Džbán
88%
Velmi dobré
na základě 71 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
dospělý pár, 8. března 2024
Hotel Džbán
Dobrý den,
moc děkujeme za recenzi a situace s úklidem nás mrzí. Pokusíme se, ať podobné situace již nenastávají.
Děkujeme, hotel Džbán
1 hlas
?
Neuvedeno, 7. března 2024
1 hlas
?
Neuvedeno, 4. března 2024
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
Neuvedeno, 26. února 2024
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 26. února 2024
1 hlas
?
jednotlivec, 20. února 2024
1 hlas
?
dospělý pár, 19. února 2024
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
Neuvedeno, 31. ledna 2024
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
mladý pár, 31. ledna 2024
1 hlas
?
Neuvedeno, 24. ledna 2024
Bez textového hodnocení
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.