Recenze

Hodnocení hotelu

83%

Velmi dobré

na základě 23 recenzí

  • Personál

    90%

  • Služby

    87%

  • Čistota

    86%

  • Pohodlí

    75%

  • Cena/kvalita

    79%

Recenze (23)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 29. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hodnocení okolí - přiměření ročnímu období.- Velmi vstřícný personál. -Bohatý výběr jídel a čajů v kuchyňce. Velmi klidný provoz.- Trochu stísněný prostor na pokoji. Značně chladná voda /cca 22 st./ v bazénu.
    • uvedeno v celkovém hodnocení
    • uvedeno v celkovém hodnocení
  • Táňa Macíková

    ?

    jednotlivec, 20. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Velmi příjemné lázeňské služby i příjemný pobyt.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 5. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel je průměrný. Pokoje vybaveny starším nábytkem, ale čisté. Restaurace pěkná a čistá. Jídlo chutné a stále bylo doplňováno. Personál velmi příjemný a ochotný.
    • Bazén měl děsně studenou vodu a tak jsme koupání nevyužívali.
    ASTORIA Hotel & Medical Spa

    Odpověď od hotelu

    ASTORIA Hotel & Medical Spa

    Děkujeme za Vaši návštěvu a postřehy. Aktuálně (do 20.12.18) jsme zrekonstruovali 36 pokojů ze 105 v centrální části Astoria. Do konce roku 2019 bude všech 105 pokojů rekonstruovaných, v moderním stylu. Těšíme se, že se přijedete přesvědčit.

  • Eva Svobodová

    ?

    jednotlivec, 1. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Do balíčku pobytu jsme dostali vstupenky do Vánočního domu a ten byl o vánocích zavřený!!!Hotel by měl o tom informovat hosty,nebo tuto službu neposkytovat.
  • Eva Skokanová

    ?

    jednotlivec, 29. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Štědrý večer nesplnil mé očekávání. Představovala jsem si slavnostní večeři a protože byl bufet jako každý jiný den tak mi nic nepřipomínalo sváteční večer. Na závěr pobytu mě překvapilo, že pí recepční po mně chtěla doplatit ještě částku Kč 5990, tedy za jednu osobu. Jednalo se zřejmě o účetní chybu, protože jsem celou částku uhradila na váš účet již 4.10.2018. Odjela jsem s nepříjemným pocitem, že něco dlužím. Kdybych dlužila a nebo neuhradila celou částku za dvě osoby, tak by mi asi nebyl vystaven voucher. Doufám, že se vše vyjasnilo.
  • Jana Vaňková

    ?

    dospělý pár, 28. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Veškerý personál byl velmi ochotný a vstřícný
  • Jiřina Zimová

    ?

    jednotlivec, 22. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Cítila jsem se přímo úžasně,Karlovy Vary jsou moc hezké město.
  • Petra Sladká

    ?

    jednotlivec, 21. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Shirinkina Marina

    ?

    jednotlivec, 20. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • - milý a ochotný personál
      - v blízkosti kolonáda a krásná hudba, kterou hudebník hraje každý den
    • - jídlo v restauraci (není tam žádná odrůda a jídlo je teplé, zatímco jdete na stůl, jídlo je již studené)
      - neschopnost správně sprchovat, protože voda běží z kohoutku nebo horká nebo studená, musím neustále upravovat teplotu vody
  • Jaroslava Kodatová

    ?

    jednotlivec, 2. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Cekove super, ale myslim, ze by se dala zkvalitnit sluzba ohledne parkovani. Navstevnici kteri prijizdeji a odjizdeji by meli mit vjezd a vyjezd (staci 30 min) umoznen k hotelu na vylozeni a nalozeni zavazadel. Jestli tato sluzba existuje tak neni nikde uvedena.