Recenze

Hodnocení hotelu

93%

Perfektní

na základě 143 recenzí

  • Personál

    95%

  • Služby

    93%

  • Čistota

    95%

  • Pohodlí

    88%

  • Cena/kvalita

    93%

Recenze (143)

Filtry

  • Jitka Pražáková

    ?

    ostatní, 10. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Alena Levá

    ?

    ostatní, 10. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    ASTORIA lázeňský dům a hotel se nachází přímo v lázeňském centru, pohodlně na dosah všeho, co v Karlových Varech stojí za zhlédnutí, včetně pramenů a kaváren - proto jsme si ho zvolili pro změnu po loňském velmi pěkném pobytu v Sancoussi, který je trochu z ruky. Bohužel jsme nedomysleli parkování, což je v centru samozřejmě katastrofa, navíc když hotel parkování nemá, pouze ve strmé ulici nad hotelem 3 místa, nehlídaná, zato za 500 Kč na den (stejně byla obsazená). Navíc navigace cestu k hotelu neukáže, protože je na pěší zóně a kdo to tam nezná předem, je dost ztracen a otráven. Takže radím: do navigace si zadejte Divadelní náměstí, odtud už kolem Vřídla projedete přes zákaz až k hotelu aspoň vyložit kufry, to se toleruje. Pak se vydáte zaparkovat někam, kde to jde a Bůh Vám pomáhej. Samozřejmě nazpět to znamená někam se dotrmácet pro auto, opět Divadelní náměstí atd. Hotel žádnou službu, která by se o auto postarala, kupodivu nemá.
    Přímo naproti je historická kolonáda, která se opravuje (což nikde nebylo zmíněno), takže pokoje s výhledem na kolonádu byla veliká chyba - od božího rána do večera stavební hluk, a to výrazný. Hotel je po rekonstrukci, původní historické prostory a prvky jsou velmi pěkné, ale ubytovací část je tak nějak sterilní a bezduchá. Pokoje (jednolůžáky) mrňavé, hezké tapety a koberce, ale podivný nábytek jak v kanceláři, na zdi není jediný obrázek a ve skříni 3(!!) ramínka, což je prý normální. Wellnes centrum je také takové nedomrlé, malý bazén, 3 lehátka ... Vrcholem je, že ve 4**** lázeňském hotelu nedostanete automaticky župan, nýbrž musíte zaplatit depozit 1.000 Kč, aby vám ho na nepříliš přátelské recepci vydali. Lázeňské procedury byly příjemné, a to včetně milého personálu.
    Když to shrnu, pokud má Astoria 4 hvězdy, měl by mít Pupp (vloni jsem tam strávila dva týdenní pobyty) alespoň 7 hvězd.
    • Poloha hotelu.
      Příjemný postarší pán na recepci, jehož úkolem zřejmě bylo pomáhat hostům s kufry apod. a také se o to poctivě snažil.
      Velmi dobrá káva v kávovaru v jídelně, dobře ochucená jídla, některá velmi chutná.
      Ochotný a příjemný personál v jídelně, který se statečně a vzorně vyrovnal s nutnými opatřeními.
      Příjemný a zjevně erudovaný lékař dr. Belov, který vstupní vyšetření pojal velmi zodpovědně, což nebývá úplně zvykem všude.
    • Ušmudlané a vybledlé vlajky na průčelí hotelu - méně a kvalitně by bylo elegantnější.
      Neuvěřitelně nevrlá sestra na příjmu.
      Kuchyně by měla ihned vyměnit dodavatele pečiva a hlavně moučníků.
      V ubytovací části bezduchý interiér bez nápadu.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 9. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Milá, pečlivá a ochotná paní primářka.
    • Teplý bazén s masážními tryskami, příjemné sauny.
      Čajovna s příjemným posezením a výborným čajem.
    • Škoda, že u saun není ochlazovací bazének nebo alespoň káď. Místo jedné sprchy by se hodil/a.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 8. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Eva Chaloupková

    ?

    jednotlivec, 8. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Markéta Zimová

    ?

    jednotlivec, 7. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Lukáš Günzel

    ?

    jednotlivec, 7. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 7. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Flexibilita personálu a managementu hotelu
  • Marie Klaková

    ?

    jednotlivec, 7. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt se nám velmi líbil. V hotelu vše fungovalo bezvadně, personál byl milý a vstřícný. Okolí nelze objektivně hodnotit vzhledem k platným současným omezením.
  • Jana Limberková

    ?

    dospělý pár, 6. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Personál velice ochotný, příjemný , služby na úrovni, prostředí paráda, kuchyně výborná
    • Kdyby to šlo,tak trochu víc bych časově spárovala procedury pro páry.