Recenze

Hodnocení hotelu

93%

Perfektní

na základě 126 recenzí

  • Personál

    95%

  • Služby

    93%

  • Čistota

    95%

  • Pohodlí

    88%

  • Cena/kvalita

    92%

Recenze (126)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 23. listopadu 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Náš říjnový pobyt byl skvělý i přes probíhající rekonstrukci v hotelu i vyhlášená epidemiologická opatření, jež zavřela veškeré restaurace, obchody i kulturní zařízení. Okolí Karlových Varů skýtá spoustu pěkných cílů pro pěší turistiku.
    • Jedinečné umístění hotelu Astoria uprostřed lázeňského centra, naproti Mlýnské kolonádě.
      Velmi bohatý a chutný bufet při snídani i večeři (polopenze).
      Nenápadné, ale důsledné zohlednění hygienických opatření v souvislosti s COVID-19.
      Velmi podrobná vstupní lékařská konzultace a kvalitní procedury.
    • Jednu hvězdičku jsem ubrala za jednu velmi nepříjemnou a neochotnou sestru na příjmu. Jinak byl personál, hotelový i lázeňský, velmi milý, vstřícný a profesionální.
  • Renata Fidrmucová SP 21633572

    ?

    jednotlivec, 29. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Moc hezké prostředí, milý personál, čajovna vynikající a unikátní - výborné čase skoro celý den
  • Jarmila Jankových

    ?

    jednotlivec, 27. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Nízké hodnocení okolí je způsobeno a) stavební rekonstrukcí kolonády a b) mimořádným uzavřením prodejen, restaurací a kaváren kvůli coronaviru. Kvůli ad b) nemá smysl nízké hodnocení považovat za validní.
    • - pečlivý a ochotný MUDr. Belov
      při vstupní lékařské prohlídce .
      - Příjemné a ochotné recepční
      - Ochotný portýr
      - Nabídka čajů v čajovně s jejich popisem
      byla skvělá
      - Nabídka jídel široká a líbivě upravená
    • - Nepříjemná sestra na příjmu
      - Neochota časově sladit procedury
      s procedurami manžela
      - Orientace v hotelu složitá
      kvůli nepříliš dobrému značení
      - Často nevstřícné až nepříjemné sestry
      u procedur (v porovnání s jinými lázněmi)
      /výjimkami byly sestry na oxygenoterapii
      a u suché lázně CO2/.
  • Marcela Haramiová

    ?

    dospělý pár, 27. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S pobytem jsem byla spokojena.Ubytování v hotelu bylo perfektní,služby hotelu rovněž.
    Kulturní a sportovní vyžití hodnotím jako nedostatečné vzhledem k epidemiologické situaci,která neumožňovala tuto oblast.
    • Jako dobrý nápad hodnotím možnost navštěvovat čajovnu v prostorách hotelu,což v současné situaci byla jedna z mála možností jak trávit volný čas.
    • Bohužel jsme nevyčerpali všechny předepsané procedury a pobyt jsme předčasně ukončili,i když nám bylo nabídnuto,že můžeme v hotelu zůstat,jenže vzhledem k tomu,že už nebyly poskytovány procedury,tak jsme pobyt ukončili.
      Ovšem vinu na tom nemá personál hotelu,ale skutečnost,že v hotel navštívili jedinci,u kterých byl zjištěn pozitivní test na koronavirus.
      Vzhledem k tomu toto opatření hotelu chápeme a schvalujeme jako odpovědný přístup k hostům.
  • Růžena Nadymáčková

    ?

    jednotlivec, 26. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Naprostá spokojenost
    • vše
  • Anonymní hodnocení

    ?

    rodina s malými dětmi, 26. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Jinak vše dobré
    • Problém neměli jsme vanu na koupání hlavně kvůli malému.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 26. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Dagmar Faiglová

    ?

    dospělý pár, 26. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 25. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel pěkný, v krásné lokalitě, příjemný, vstřícný personál od lékařů, sester, pokojskych až po recepci i v restauraci.
    • Pokud jde o jídlo, snídaně dobré, bohaté, smažená vajíčka byla připravovaná na sucho a zj seaž moc do tvrda. Vedle slanina byla rovněž hodně vyléčená, že se nedala dobře rozkousat, ani nakrájet. Jinak bylo dostatek ovoce i zeleniny. Bylo z čeho vybírat. Jídlo bylo připravováno jen dietně, ale jsou tu klienti, kteří nemají dietu a vařená zelenina je pro ně hrozné fádní, mohlo by se zohlednit. To samé moučníky. Jinak výběr dobrý.i
  • Jana Dvořáková

    ?

    jednotlivec, 25. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • -pobytu nelze nic vytknout i za ztížených podmínek vše fungovalo jak mělo