Recenze

Hodnocení hotelu

93%

Perfektní

na základě 99 recenzí

  • Personál

    95%

  • Služby

    93%

  • Čistota

    95%

  • Pohodlí

    88%

  • Cena/kvalita

    93%

Recenze (99)

Filtry

  • Eva Čechová

    ?

    dospělý pár, 8. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Maximální spokojenost. Přístup personálu, kvalita ubytování a stravování na vysoké úrovni. Příjemné prostředí a procedury včetně využití sauny a bazénu. Určitě si tento pobyt zopakujeme. Hodnocení okolí - nehodnotím, neboť kulturní a sportovní využití jsme nehledali a dětská hřiště také ne. V okolí hotelu je mnoho vycházkových tras jak po městě samotném, tak i v okolní přírodě.
    • Pozornost hotelu v podobě gratulace a lahve kvalitního vína k mým narozeninám, které jsem oslavila v době pobytu v hotelu.
      Příjemné je i posezení v hotelové čajovně, kde můžete každý den ochutnat 4 druhy čaje (každý den jiné).
    • Není co bych vytkla.
  • Ludmila Zíková

    ?

    jednotlivec, 7. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Nejlepší lázeňský pobyt z těch,které jsem absolvovala.Byla jsem spokojená absolutně se vším - milý personál,nadstandartní ubytování,skvělé služby....Mohu vřele doporučit.Zíková
    • Není co vytknout
  • Vladimír vasicek

    ?

    dospělý pár, 7. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Alžbeta Lipovská

    ?

    jednotlivec, 2. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    4* hotel nie je štandardne vybavený. V chladničke neboli žiadne nápoje.
    Riešenie parkovania, pre hostí.
    • Karlovy Vary sú veľmi pekné pokojné mesto. Páčilo sa mi.
    • Mrzí ma, že 4* hotel nie je štandardne vybavený (vo 4* hoteloch, kde som bola ubytovaná, bol župan, papuče, kozmetické drobné potreby). Tiež pre hostí vybavené parkovanie, alebo riešenie parkovania.
  • Jan Hofman

    ?

    jednotlivec, 2. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Antonin Metal

    ?

    jednotlivec, 31. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Až na recepční a počet procedur hodnotím velmi dobře
    • Slíbeno jsem měl 18 procedur ale obdržel jsem 16. Na dotaz proč? Bylo mi sděleno při placení že je to věc lékaře a že některé procedury mají dvojí hodnotu. Které mi nebylo sděleno. Každá trvala 25 minut.
      Jinak hotel perfektní, jídlo úžasné. Maserky velmi příjemné.
      Okolí zajímavé ale dětské hřiště žádné jen jedno na kraji. Města u oc a hop HOPA v Staré Roli - nic moc ale aspoň něco. K. Vary slibovany vláček 3x denně volný až za měsíc.Ale v celku dobré. Prohlídka Becher bez objednani tak za 4 týdny jinak stále plno.
    • Přístup recepční Jany z 30.8.20, která byla arogantni a vše odkazoval na jiné. Jediné co vyřídil byla faktura za zaplacení služeb a zboží.
  • Eva Vrkoslavová

    ?

    jednotlivec, 25. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Umístění hotelu a jeho okolí, čistota, příjemný personál, dobré jídlo.
    • Umístění hotelu a jeho okolí, čistota, příjemný personál, dobré jídlo.
    • Solná jeskyně je spíš jen odpočinková místnost - pokud se trochu ztiší hudba.
      Arogantní sestra u příjmu.
  • Magda Ondrušova

    ?

    ostatní, 24. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Klid a pohoda
      Dobré jídlo
      Personál milý
  • Jana Richterová

    ?

    jednotlivec, 24. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • umístění hotelu
      ochotný a vstřícný personál až na přijímací sestřičku
      výborné a bohaté menu , zejména snídaně
    • pokoj neměl klimatizaci , ve vedrech, která byla, to znamenalo spát při otevřeném okně, což pomohlo jen částečně, a vzbudit se před šestou, kdy začal značný venkovní ruch /okna do postanní ulice/
      pro přímací sestřičku byl velký problém dát nám procedury s mojí téměř 90 letou maminkou, tak, abychom měly volné odpoledne ve stejný den
      nedostala jsem masáže z důvodu, že už byly obsazené
  • Věra Martincová

    ?

    jednotlivec, 24. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení