HodnoceníLázeňský hotel Sadový Pramen
ZpětHodnocení hotelu
93%
Perfektní
na základě 73 recenzí
Recenze (73)
Filtry
Typ klienta
- Jednotlivec 45
- Dospělý pár 19
- Ostatní 4
- Skupina přátel 4
- Mladý pár 1
- Rodina se staršími dětmi
- Rodina s malými dětmi
Zobrazit pouze
- Užitečné 19
- Kladné 58
- Záporné
Seřadit od
-
Petra Matlasová
?
ostatní, 25. října 2020
Přestože jsme hotel navštívili v nouzovém stavu, pobyt zde se nám velice líbil. Hotel je v perfektní lokalitě, personál byl milý a vstřícný, lázeňská péče vynikající - čistota, načasování procedur.
Kulturní vyžití nelze vzhledem k nouzovému stavu hodnotit. Potěšila nás otevřená hotelová kavárna. Ráda hotel znovu navštívím.- - poloha hotelu, vše v jedné budově
- prostorný světlý pokoj s výhledem do parku
- perfektní čistota v celém hotelu
- pestrý výběr jídel, vynikající zeleninové
saláty
- kavárna
- procedury - - na můj vkus byla vařená jídla málo
ochucená
- provedení masáže
Odpověď od hotelu
Lázeňský hotel Sadový Pramen
Dobrý den, paní Matlasová,
velmi děkujeme za Vaši recenzi a vysoké hodnocení.
Těší nás, že jste si svůj pobyt i navzdory situaci a drobným nedostatkům užila.
Velice rádi Vás u nás přivítáme i v příznivější době, kdy si budete moci naplno užít vše, co náš lázeňský hotel i Karlovy Vary nabízejí.
Přejeme pohodové dny a pevné zdraví
Obchodní oddělení LH Sadový Pramen1 hlas
- - poloha hotelu, vše v jedné budově
-
Michal Lehár
?
dospělý pár, 7. září 2020
Náš víkendový pobyt proběhl ve všech směrech k plné spokojenosti! Předpokládáme že příští rok přijedeme v létě na stejné místo znovu!- Nadstandarně ochotný personál
Ubytování ve velkém a plně vybaveném pokoji
V okolí hotelu vše snadno dostupné díky poloze hotelu Sadový pramen
Strava bohatá na výběr a v přijatelné kvalitě
Z Prahy autobusem Regiojet za 2 hodiny v pohodě - Nemůžeme uvést žádné výrazné nedostatky
Odpověď od hotelu
Lázeňský hotel Sadový Pramen
Dobrý den, pane Leháre,
děkujeme za Vaše milé a velmi vysoké hodnocení.
Budeme se velice těšit na Vaše příští návštěvy.
S přáním krásných dní a všeho dobrého
Obchodní oddělení LH Sadový Pramen1 hlas
- Nadstandarně ochotný personál
-
Rumen Bozhinov
?
jednotlivec, 28. července 2020
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Aliya kaliyeva
?
jednotlivec, 27. července 2020
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
marie šmirausová
?
jednotlivec, 20. července 2020
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Lucie Váchová
?
jednotlivec, 20. července 2020
Měla jsem krásný pokoj v lázeňském hotelu, kde byl skvělý přístup veškerého personálu, ať šlo o hotel, restauraci nebo procedury. Mohu jen doporučit a ráda se zase vrátím.- V dostatečně prostorném pokoji oceňuji hlavně oddělené wc a koupelnu. I když bylo pod okny často rušno (koncerty atd...), tak v pokoji byl přesto klid. Personál ve všech službách byl skvělý, vždycky mi vyšel ve všem vstříc. Procedury byly příjemné, vždy byla možná domluva ohledně načasování. Jídlo v restauraci bylo moc dobré, snídaně s bohatými rautovými stoly, večeře na výběr z několika jídel. Vždy jsem si vybrala podle své chuti. Hotel mohu jen doporučit a ráda se vrátím.
Odpověď od hotelu
Lázeňský hotel Sadový Pramen
Dobrý den, paní Váchová,
velmi děkujeme za Vaše milé a vysoké hodnocení, s radostí jej předáme i ostatním úsekům našeho hotelu. Velice nás těší, že jsme mohli být součástí Vašeho pohodového pobytu v Karlových Varech.
Budeme se velmi těšit na Vaše další návštěvy.
S přáním krásných dní a všeho dobrého
obchodní oddělení LH Sadový Pramen1 hlas
-
Drahomira Jancarova
?
dospělý pár, 16. července 2020
Hotel jako takový je skvělý, jen je na něm poznat, že je to lázeňská vojenská léčebna- Prostředí, ubytování, strava .
- služby - objednání parkován - nesplněno
nesmyslné roušky
Odpověď od hotelu
Lázeňský hotel Sadový Pramen
Dobrý den, paní Jančarová,
velmi děkujeme za Vaši recenzi i vysoké hodnocení.
Parkoviště u nás bohužel rezervováno nebylo. Paní recepční Vám však vyšla maximálně vstříc a nabídla veškerou možnou parkovací kapacitu po dobu Vašeho pobytu.
Povinnost nošení roušek u nás stále platí, neboť je Vojenská lázeňská léčebna zdravotnickým zařízením. Samozřejmě se také snažíme všemi prostředky udělat maximum pro ochranu našich klientů, kteří se k nám přijíždějí léčit s různými zdravotními problémy.
Velice nás těší, že jste si svůj pobyt přesto užili a věříme, že při Vašem příštím pobytu již budete maximálně spokojeni.
S přáním krásných dní
Obchodní oddělení LH Sadový Pramen1 hlas
-
Jana Kronďáková
?
jednotlivec, 14. července 2020
- kvalita jídla - večeře
Odpověď od hotelu
Lázeňský hotel Sadový Pramen
Dobrý den, paní Kronďáková,
velice děkujeme za Vaši recenzi.
Budeme velmi rádi, pokud nám napíšete na náš e-mail: rezervace@kv.vlrz.cz s čím konkrétně jste byla nespokojena, abychom věděli, kde máme mezery a v čem se polepšit.
Pevně věříme, že při Vašem příštím pobytu již bude vše k Vaší spokojenosti.
S přáním krásných dní
obchodní oddělení LH Sadový Pramen1 hlas
-
Zlatuše Horská
?
jednotlivec, 14. července 2020
Se vším jsem byla velmi spokojená. Celkově můžu doporučit. Už se těším na další pobyt.Odpověď od hotelu
Lázeňský hotel Sadový Pramen
Dobrý den, paní Horská,
velmi děkujeme za Vaši recenzi, vysoké hodnocení i případná doporučení.
I my se velmi těšíme, až Vás u nás opět přivítáme.
S přáním krásných dní
Obchodní oddělení LH Sadový Pramen1 hlas
-
Mudr. Alena Postzpova
?
jednotlivec, 6. července 2020
Bez textového hodnocení
1 hlas