Recenze

Hodnocení hotelu

91%

Perfektní

na základě 31 recenzí

  • Personál

    94%

  • Služby

    88%

  • Čistota

    95%

  • Pohodlí

    89%

  • Cena/kvalita

    89%

Recenze (31)

Filtry

Typ klienta

Zobrazit pouze

  • Kristýna Meravá

    ?

    jednotlivec, 5. února 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V hotelu se nám s děvčaty velmi líbilo. Všude čisto, utulno, velice milý personál. Navštívily jsme ho v lednu a díky tomu jsme mohly parkovat za poplatek přímo u hotelu. Toto jindy není možné. Naproti tomu nevýhodou bylo, (zřejmě kvůli nízké obsazenosti hotelu) zavřená hotelová kavárna, což nás trochu mrzelo. Také nám trochu vadilo, že díky krátkému pobytu zde nebylo možné objednat si předem jídlo, takže co jsme dostali to jsme dostali, a nepodavali se žádné polévky, jen hlavní chod. (teď mě napadá jestli nebyli polévky někde bokem v míse, ale to jsme si tedy nevšimly). Jinak vařili velmi dobře:)
    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Dobrý den, paní Meravá,
    velice děkujeme za Vaše vysoké hodnocení. Velmi si jej vážíme, stejně jako Vaší připomínky ke stravě a provozu, neboť hodnocení hostů je vždy cenným zdrojem informací, ve kterém směru bychom mohli naše služby vylepšit.
    V nastaveném systému uzavřeného stravování předchozím výběrem z menu na objednávkovém terminálu skutečně nelze objednávat jídla na druhý den, neboť objednávkový terminál se automaticky uzavírá a vaří se konkrétní počet jídel dle objednávek. Toto je nepříjemné především u krátkodobých pobytů a v současné době pracujeme na variantách řešení.
    Polévky jsou u nás podávány pouze k obědu, ale předáme Váš námět ke zvážení.
    Ještě jednou velice děkujeme a budeme se velmi těšit při Vašem příštím pobytu, kdy, jak pevně věříme, si již vše užijete na 100%.

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 27. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 1. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 25. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 6. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Krásné ubytování, ochota personálu, dobré jídlo
    • Není možnost si vybrat jídlo na druhý den.
      Ráno je pouze ovocný a černý čaj.
    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Dobrý den z Karlových Varů,
    velice děkujeme za Vaše velmi milé hodnocení.

    Bohužel v systému uzavřeného stravování předchozím výběrem z menu může dojít k Vámi popsané situaci, neboť objednávkový terminál se automaticky uzavírá. V současné době pracujeme na variantách nápravy tohoto problému, stejně jako na zlepšení výběru nápojů během snídaní. Pevně věříme, že během Vašeho příštího pobytu změny k lepšímu již sami pocítíte.

    Přejeme Vám pohodové adventní dny a budeme se velmi těšit na Vaši další návštěvu.

  • Kateřina Kelbelová

    ?

    jednotlivec, 26. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Mohu jen doporučit, víkendový pobyt byl super, personál byl velmi přátelský a ochotný (obsluha restaurace - úžasná, masérka a paní ve spa byly velmi příjemné)!
    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Dobrý den,
    velice si ceníme Vašeho kladného hodnocení a velmi za ně děkujeme, stejně jako za další doporučení LH Sadový Pramen.
    Budeme se velmi těšit na Váš příští pobyt.

  • Iveta Wünschová

    ?

    jednotlivec, 9. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Božena Tolarová

    ?

    dospělý pár, 22. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byli jsme na krátko, ale večeře se nedali jíst.
    • jen to jídlo, jsem dia a dostali jsme, co nesmím, není možné si vybrat.
    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Dobrý den, paní Tolarová,
    velice děkujeme za Vaše hodnocení.
    V systému uzavřeného stravování předchozím výběrem z menu bohužel není prostor pro okamžité změny, tak jako u restauračního systému objednávek á la carte.
    V případě jakékoliv diety je ale možné nás předem kontaktovat, abychom Vám mohli vyjít maximálně vstříc a vše připravit přesně podle Vašich potřeb a přání.

    Přejeme Vám krásné dny a budeme se velmi těšit na Vaši příští návštěvu.

  • Lucie Kantorova

    ?

    ostatní, 17. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Olga Spurná

    ?

    jednotlivec, 13. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení