Recenze

Hodnocení hotelu

81%

Velmi dobré

na základě 70 recenzí

  • Personál

    87%

  • Služby

    83%

  • Čistota

    88%

  • Pohodlí

    77%

  • Cena/kvalita

    73%

Recenze (70)

Filtry

  • Karl-Heinz

    ?

    dospělý pár, 2. ledna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Lage
    • Die Zimmer sind abgewohnt. Rekonstruktion dringend erforderlich. Das Galadinner und das Programm ist in der Qualität gegenüber 2016 deutlich schlechter geworden. Die Halbpension am 31.12. wurde, obwohl wegen des Galadinnners nicht durchgeführt, nicht abgesetzt, so dass für das Dinner letztendlich trotz Reklamation 118 €/ P berechnet wurden. Gäste ohne HP zahlen nur 100 €. Das Hotel ist nicht mehr zu empfehlen.
  • Radek Neškrabal

    ?

    dospělý pár, 15. září 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pouze poděkování recepci ve skvělé práci.
  • Hana Kulhavá

    ?

    jednotlivec, 6. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 23. dubna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel Thermál je schopen poskytovat služby na mezinárodní úrovni. Tím, že zaměstnává i cizí státní příslušníky, je pro tuzemce problém , že se s nimi někdy obtížně domluví. To se projevuje zejména ve stravovací části a úklidu.
    • Komplexní welnnes služby , včetně vlastního bazénu, rozmanitost stravy a ochota českého personálu.
    • Hotel nemá organizačně a personálně zabezpečeno parkování vozidel klientů hotelu - ač parkování v rámci služeb bylo bezplatné, místa nebyla vyhrazena a bylo jen a jen na ubytovaném, aby si hledal místo a pokud se někde uvolnilo, tak toho musel hned využít. Náhrada žádná.
      Nebyla nám rezervována místa v jídelně a během pobytu jsme každý den byli někým a někam přemisťováni. Platí tam totiž zásada, že každý má během pobytu své místo rezervováno a nemění se. Žel u nás tato zásada nebyla respektována.
  • Vladimír Novotný

    ?

    dospělý pár, 14. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    hm, připlatili jsme si za pokoj superior - ve výsledku to znamenalo, že jsme bydleli v pokoji comfort + obdrželi níže vypsaný "nadstandard" (k vánočnímu balíčku příplatek za 5dní 6.000,-pro dva):
    1) malá balená voda/os./den - když jsme si řekli, tak dodali (řekli jsme si 3x)
    2) francouzská kosmetika - když jsme si řekli, tak doplnili prázdné dávkovače
    3) vyhrazené místo v restauraci - v prázdné restauraci paní vrchní ukazovala stoly pro 4, že prý k nám někoho doposadí
    4) dárek na uvítanou - na osobu káva a zákusek na kupon za 150,- (OK)
    5) early check-in / late check-out (jen v případě volných kapacit a tento požadavek musí být zadán již při rezervaci, později není možné nárokovat) (OK)

    100% NEPOMĚR VÝKON/CENA
    Karlovy Vary parádní, ale do Thermalu už nikdy
    • PERFEKTNÍ rautové snídaně i večeře
      pěkné a vybavené wellness centrum paráda
      hotel stojí uprostřed všeho
    • kavárna u recepce - studená (doslova) a neosobní
  • MUDr.Jiří Bastl

    ?

    jednotlivec, 2. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • celková spokojenost
    • Silvestrovský program jen v němčině, popřípadě v ruštině - ikdyž jsme v Česku
    SPA HOTEL THERMAL

    Odpověď od hotelu

    SPA HOTEL THERMAL

    Dobrý den pane doktore,
    děkujeme Vám za recenzi Spa Hotelu Thermal. Jsem rádi, že jste si pro pobyt v Karlových Varech vybral právě náš hotel a že Vám naše služby vyhovují.
    Děkujeme rovněž za poznámku k jazykovým variantám programu. Určitě na tom pro příště zapracujeme.
    Za Spa Hotel Thermal Josef Dlohoš, obchodní ředitel

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 28. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Alena Jirovcová

    ?

    jednotlivec, 28. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • wellness hotelu je dokonalé
      personál je milý a vstřícný
  • Šímová Milena

    ?

    jednotlivec, 28. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 10. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení