Recenze

Hodnocení hotelu

81%

Velmi dobré

na základě 54 recenzí

  • Personál

    87%

  • Vybavení

    82%

  • Čistota

    87%

  • Pohodlí

    76%

  • Cena/kvalita

    74%

Recenze (54)

Filtry

  • Vaclav

    ?

    dospělý pár, 4. července 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Alfred Peiker

    ?

    dospělý pár, 27. prosince 2016

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Všechno
  • Vladimíra Lešková

    ?

    dospělý pár, 20. prosince 2016

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel se prezentuje tím, že se v něm host bude ,,cítit jako hvězda". Možná tomu tak kdysi bylo, ale ty časy jsou pryč. Personál se tímto hesle tedy určitě neřídí a celý hotel působí dojmem zašlé slávy.
    • V hotelu bylo ubytováno málo lidí, tak že pobyt zde byl klidný.
      Jídlo bylo dobré.
    • Zastaralé vybavení pokoje, tvrdá matrace, v koupelně nebyl sprchový kout, vana neměla ani závěs.
      Bazén byl studený.
      Pití k večeři nám nabídli až u dezertu.
  • Oleg BRUK

    ?

    jednotlivec, 12. prosince 2016

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Všechno v jednom hotelu.
    • Na pokoji 1422 jsem v prosinci vyháněl mouchy.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 21. listopadu 2016

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pěkný pobyt a relax.
    • Pobyt se nám moc líbil, služby i strava perfektní. Personál jídelny vynikající.
    • Obsluha na baru by mohla pracovat spolehlivěji, nemělo by se jí stát, že se omlouvá, že některé nápoje už došly.... Na recepci se mi nelíbilo, že odcházející hosty od ubytovávají až po lustraci pokoje - je-li vše OK. Připadá mi to ponižující. Recepční navíc neví jaké slevy a služby nabízí příslušný balíček služeb, hledá (poměrně dlouho) je -li nabízená sleva pravdivá a místo omluvy to prezentuje slovy "Tak já vám to tedy dám."
  • Bohuslav Panuška

    ?

    jednotlivec, 21. listopadu 2016

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Miloslava Černá

    ?

    jednotlivec, 6. listopadu 2016

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Michaela Konečná

    ?

    jednotlivec, 3. listopadu 2016

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vše, co bylo v nabídce, bylo splněno a dodrženo. Velmi milý a ochotný personál.
    • V koupelně byl cítit pisoár.
  • Milan Hradec

    ?

    dospělý pár, 2. listopadu 2016

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • stav a vzdálenost parkoviště,
      neútulný vchod do hotelu
  • JUDr. Jaroslav Skoták

    ?

    jednotlivec, 31. října 2016

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Do Karlových Varů jsme se vrátili po osmnácti letech. Mnohé se změnilo, často k horšímu. Není to ale problém Thermalu. Zde jsme byli nadmíru spokojeni. Tehdy jsme na hotel hleděli jako na místo, kde se nemůžeme nikdy ubytovat, ale tento víkend nám ukázal, že to možné je. Služby byly vzorové (chování personálu, procedury, stravování, čistota), cena pobytu byla akceptovatelná bez výhrad. Pokud bude hotel nabízet obdobné balíčky, určitě se klienti přihlásí.
    • Nabízený program prodlouženého víkendu neměl chybu. Užili jsme si nejen KV, ale i pohody hotelu. Procedury, bazén, sauny, klid a pohoda. Jídlo nadstandartní. Velmi pěkný byl program Vivat Čajkovskij.
    • Někde se stala chyba v celých KV. Kávu za 60 - 90 Kč a pivo za 80 kč si nedá moc hostů. Bude-li se takto pokračovat, budou tuzemští hosté jezdit jinam.
      Není to problém hotelu, ale za kulturou nebylo skoro kam jít.