Recenze
S ohledem na vyhlášení vládních nařízení ze dne 21. 10. 2020 byl omezen provoz hotelů s výjimkou lázeňských léčebných zařízení.

HodnoceníHOTEL MALTA

Zpět

Hodnocení hotelu

95%

Perfektní

na základě 107 recenzí

  • Personál

    97%

  • Služby

    95%

  • Čistota

    97%

  • Pohodlí

    92%

  • Cena/kvalita

    95%

Recenze (107)

Filtry

Typ klienta

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 28. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Martin Černý

    ?

    dospělý pár, 27. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byli jsme spokojeni.
    Snížení hodnocení komfortu je ovlivněnotím, že náš pokoj byl v zadním traktu a tudíž měl okna proti zdi a byla v něm i během dne víceméně tma.
    Úhlednost okolí: Nedaleko hotelu probíhají na více místech rozsáhlé stavební práce.
    Další hodnocení okolí neuvádím, protože by bylo značně zkreslené v důsledku koronavirové krize.
  • Marie Tomaštikova

    ?

    jednotlivec, 26. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Čistota personál strava hlavně nám vyšlo počasí výlet vláčkem
  • alena césarová

    ?

    jednotlivec, 9. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vše bylo perfektní,moc se mi u vás líbilo.
      Děkuji za příjemný pobyt a přeji hodně spokojených klientů.
  • Monika Hájková

    ?

    jednotlivec, 7. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Kateřina MACHYNKOVA

    ?

    jednotlivec, 31. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vše luxusní....
  • Lišková Hana

    ?

    dospělý pár, 31. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Čistý, příjemný hotel, prostorné pokoje, personál příjemný, ochotný, strava formou bufetu, vždy bylo z čeho vybírat. Pobyt jsme měli včetně procedur, sestřičky byly usměvavé, procedury byly poskytnuty bez dlouhého čekání. Pobyt bych doporučila známých a věřím, že se vrátím.
    • Málo parkovacích míst před hotelem, parkování od hotelu cca 3km zdarma.
  • Josefína Matušková

    ?

    ostatní, 31. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Opět hodnotím hotelové služby na 100%, personál na procedurách výborný, strava také dobrá. Využili jsme speciální nabídku a zakoupili si kartu, se kterou jsme mohli navštívit spoustu turistických míst zdarma nebo se slevou.Čistota města také skvělá, žádné přeplněné odpadkové koše, jen ještě se dočkat konce oprav kolonády, abychom ji mohli spatřit v plné kráse.
    • Oproti svému prvnímu pobytu (počátek června 2020), jsem ubrala dvě hvězdičky: služby, komfort - týká se to pouze stravovacího zařízení. Jídelna přeplněná, závistivě jsme pokukovali po prázdné nebo poloprázdné restauraci, Co nám však nejvíce scházelo, možnost objednat a vychutnat si kvalitní kávu při snídani. Toť vše co mám k vytknutí.
  • Drahomíra Nováková

    ?

    jednotlivec, 30. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příjemná personál, chutné jídlo, dobrá lokalita.
  • Ing. Bretislav Bacak

    ?

    dospělý pár, 27. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt s polopenzí v hotelu MALTA jsme si s manželkou plně užili. Léčebné procedury nám připomenuly, v jakém stavu jsou naše těla. Pití teplé vody z karlovarských pramenů nic moc, jídlo v hotelu (polopenze) velmi dobré.
    • Místo pobytu v centru města
      Čistota a pořádek
      Ochotný a příjemný personál
    • Parkování osobního auta - podle nás by bylo dobré v nabídce pobytu uvést, že parkování auta u hotelu není možné.