Recenze
K nástupu na pobyt je třeba prokázat negativní test, očkování nebo prodělání covidu. Sledujte aktuální podmínky pobytů v lázních.

Hodnocení hotelu

89%

Velmi dobré

na základě 410 recenzí

  • Personál

    91%

  • Služby

    89%

  • Čistota

    92%

  • Pohodlí

    85%

  • Cena/kvalita

    86%

Recenze (410)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 21. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Eva Moudrá

    ?

    jednotlivec, 21. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vstřícnost personálu na procedurach.
    • Nefunkční bazén
  • Petr Bušek

    ?

    jednotlivec, 20. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vcelku fajn, jen když jsme odjížděli, tak se teprve otevíraly jiné provozy občerstvení, což tam chybělo. Ale to není chyba resortu lázní. Jídlo průměr, hlavně fronta na kávu nebo čaj. Obsluha, odnášení nádobí vynikající.
    • Přístup personálu, vybavení pokoje, balkon.
    • Parkoviště neodpovídá parkovnému za den, tj. 130 Kč. Malý prostor pro vozidlo, tzn. že pokud někdo zaparkuje šikmo, vedle stojící nemá možnost se dostat do vozidla, obzvláště pokud se jedná o osobu s berlemi. Nehledě na to, že někteří parkovali, kde bylo volné místo.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 17. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Kultura a sport šly mimo mě, jela jsem si pasivně odpočinout.
    • Vstřícnost a ochota personálu, krásný park a okolí. Vynikající jídlo.
    • Tvrdá matrace (Záhořovo lože), na vodoléčbě nulová možnost intimity. Navštívila jsem Třeboň, kde se svléká každý klient o samotě, není v jedné šatně i 5-7 žen. Mezi vanami není ani paraván, jdete z parafínu a vidíte "napáskované" nahé postavy ve vanách. Docela bych si přála, aby tohle zkusil na vlastní kůži projektant, majitel, či ten, kdo za to zodpovídá. Tohle vnímám jako největší mínus (pracuji jako zdravotní sestra a důraz na právo na intimitu je mým denním chlebem).
  • Danuše Humplíková

    ?

    dospělý pár, 17. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V lázních Libverda se nám velice líbilo, byli jsme s manželem spokojeni i s přátelským personálem i se službami. Velice nás překvapilo chutné jídlo a pořád dostatek, takže nám stačila polopenze, i když můj manžel je velký jedlík. Zatím hodnotím tyto lázně jako nejlepší a to už jsem v mnoha lázních byla. Děkujeme.
    • Líbila se nám také okolní krajina a pěkně upravený lázeňský park.
    • nenašli jsme nic, co by bylo nevyhovující
  • Jitka Adámková

    ?

    ostatní, 17. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Ochota,vstřícnost, lidskost,
    • Prostředí, přístup,...
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 14. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vzhledem k tomu,že se do Libverdy vracíme opakovaně,je jasné,že jsme spokojeni.
    • Uhličité koupele,podvodní masáž.
    • Bohužel nefungoval bazén,i když chápeme,že je oprava potřeba.
  • Zdeněk Semelka

    ?

    jednotlivec, 14. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Dlouhodobě /několik let/ jsem s pobytem v Lázních Libverda spokojen a proto se tam vracím.
    • Léčba, chování personálu, prostředí, park i jídlo.
  • Jan

    ?

    dospělý pár, 14. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Výborná kuchyné, v jídelně dostatek prostoru.
    • Při příjezdu dloué čekání na příjem sester, lékaře - skoro jsme nestihli večeři. Málo informací o nabízených službách hotelu a o místě kde probíhají procedury- pavilon balneo uzavřen.
  • Daniel Provazník

    ?

    dospělý pár, 10. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Ubytování i procedury spokojenost. Bohužel kuchyně jak ve školní jídelně. Za našeho pobytu se rozbily oba kávovary. Nikdo nebyl schopen je zprovoznit během 24 hodin. Náhrada kávy žádná. Bufet odpovídající vzhledově a provedením dnešním standardům, avšak kvalita osmdesátých let.
    • Masáže super. Balkón a výhled do okolí skvělé. Park příjemný a upravený.
    • Málo soukromí při uhlíkové koupeli. Slečna na recepci. (nevěděla, roztržitá, bez zájmu, neupravená - úsměv by napomohl)