Recenze

Hodnocení hotelu

92%

Perfektní

na základě 395 recenzí

  • Personál

    92%

  • Služby

    92%

  • Čistota

    96%

  • Pohodlí

    91%

  • Cena/kvalita

    89%

Recenze (395)

Filtry

  • Ludmila Keršnerová

    ?

    dospělý pár, 19. září 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Bylo to fajn. Rádi se vrátíme (víkendovka je málo).
    • Jídlo - kvalitní! Obsluha milá. Wellness přítulné, nepřeplněné. Personál (paní ve wellness) vstřícná a nápomocna). Ekologické chování. Klid na pokoji. Výhledy. Okolí. Túra. Koncert v kostele sv. Václava. Děkujeme.
    • Rušivý byl v sobotu zápach na pokoji (asi odpad v koupelně). Museli jsme hodně větrat a pouštět odvětrávání.
  • Milena Drahokoupilová

    ?

    dospělý pár, 19. září 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel Helios je dobrá volba. Hotel ke svým službám nabízí velice příjemné wellness s bazénem, vířivkami, saunami a venkovní terasou. Vše na velmi dobré úrovni. Ochotná recepce umí poradit s výběrem výletů do okolí i pro deštivé dny. Byli jsme s pobytem, úrovní restaurace a snídaní velmi spokojeni.
    • Celkově bylo vše v pořádku podle očekávání.
    • Na vedlejší stavbě se i o víkendu pracovalo od 7:00, což nebylo právě příjemné vzhledem k očekávanému rannímu klidu.
    Wellness hotel Helios

    Odpověď od hotelu

    Wellness hotel Helios

    Dobrý den, děkujeme za krásné hodnocení. Omlouváme se za hluk od sousedů, bohužel stavbu neumíme ovlivnit.
    Rádi Vás opět přivítáme v resortu Helios.

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 19. září 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Obsluha wellnes- velmi milá a ochotná paní, pečlivě se starala i o udržování pořádku a čistoty ve wellnes i v šatnách
    • Obleceni obsluhy restaurace - když už kalhoty, tak slušivé, myslím si, že obsluhující v takovémto hotelu by neměla nosit rifle spuštěné na půl zadku, ze kterých čouhá spodní prádlo (zvláště o víkendu, kdy je v hotelu dost hostů).
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 16. září 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V této době super.
    • Klid a pohoda.
    • Počasí.
    Wellness hotel Helios

    Odpověď od hotelu

    Wellness hotel Helios

    Dobrý den, velmi děkujeme za krásné hodnocení. Bohužel počasí ovlivnit neumíme i když by se nám to velmi líbilo :)

  • Břenek Jaromír

    ?

    dospělý pár, 12. září 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S pobytem a službami spokojenost.
    • Výborná kuchyně,wellness
    • Bohužel nás nemile překvapilo, když po nás paní recepční chtěla doplatit 1100 Kč, že jsme o půl hodiny přetáhli opuštění pokoje.
    Wellness hotel Helios

    Odpověď od hotelu

    Wellness hotel Helios

    Dobrý den, děkujeme za příjemné hodnocení pobytu. Jsme rádi, že jste byli s hotelem spokojeni a rádi Vás opět u nás přivítáme.

    Omlouváme se za personál, který špatně vyhodnotil vzniklou situaci a požadoval po Vás doplacení pozdního check-outu. Tuto službu poskytujeme a máme zpoplatněnou, ale je to samozřejmě na domluvě předem.
    Peníze Vám budou vráceny zpět.

    Bohužel musíme trvat na dodržování check-outu, abychom byli schopni 100% uklidit pokoje pro další hosty. Na úklidu si velmi zakládáme, z toho důvodu je na něj potřeba dostatečný čas.

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 5. září 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    očekávali jsme neomezený přístup do bazénu
    • úroveň obsluhy při snídani a večeři
    • přístup paní na recepci ve wellnes
    Wellness hotel Helios

    Odpověď od hotelu

    Wellness hotel Helios

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení.

  • Linhartová Pavlína

    ?

    jednotlivec, 23. srpna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkový dojem hotelu mě mile překvapil ochotny personál už od recepce. Obsluha v restauraci příjemná a jídlo nápadité. Hotelové pokoje skvostne, čisté, řadňe ukizene. Pohodový Wellnes.
    • Lokalita, strategické misto odkud se da dostat kamkoliv i pěšky. Kvalita jídla. Kvalita služeb.
    • Na pokoji mi chyběl bar s lednici a konev pro uvařeni čaje či kávy. S tim jsem nepočítala a celkem mě to zarazilo ze to na pokoji neni.
    Wellness hotel Helios

    Odpověď od hotelu

    Wellness hotel Helios

    Dobrý den,
    děkujeme za krásné hodnocení pobytu.
    lednice na pokoji u nás můžete využít na pokojích superior, tyto pokoje jsou s balkony a mají výhled do hotelové zahrady.

  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 22. srpna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 18. srpna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    rodina s malými dětmi, 17. srpna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pěkné wellness a okolí
    • *Na chodbě začalo pípat nějaké čidlo a skoro jsem se nevyspal, v 21:30 jsem šel na recepci... zavřená, ženská vedle v restauraci že prý s tím nic nemuže dělat, když jsem po ní chtěl číslo na provozní, techika, majitele, prostě někoho kdo by byl ochotný to řešit, tak jen koulila očima a zmohla se na to dát mi vizitku s číslem na zavřenou recepci.

      Jasně není to ničí chyba, ale uvědomte si že je to docela drahé ubytování a tak bych očekával že se vyspím. Čidlo pípalo co půl minuty a bylo to slyšet až dole pod apartmánem i přes zavřené dveře na chodbu.

      Už nikdy více. Podle mě si ten hotel hraje na něco co není...
    Wellness hotel Helios

    Odpověď od hotelu

    Wellness hotel Helios

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení našeho hotelu, i když není takové, jaké bychom si přáli. Velmi se omlouváme za nezvládnutou situaci naší slečny servírky, která měla při večerním problému samozřejmě zavolat provozní hotelu, a vše by se velmi rychle vyřešilo. Bohužel tak neučinila, za což se ještě jednou omlouváme.

    Ohledně pokoje a ceny pobytu. Vzhledem k tomu, že Váš pobyt obsahoval 3 osoby a dítě do 3 let (samozřejmě zdarma), včetně snídaně , nemyslíme si, že by částka 10 200 Kč za 3 noci byla nějak přehnaná. Mrzí nás fotografie z Vašeho pokoje, na kterých jste si dal opravdu záležet, protože i nám dalo velkou práci tyto závady identifikovat. Většina fotografií byla focena makrem s minimální vzdálenosti, takže při identifikaci problému jsme museli velmi pečlivě hledat – i když na fotografii to vypadá jako obrovský nedostatek. Co se týče hadice od sprchy, byla vyměněna okamžitě po nahlášení. Bohužel každá hadice jednou praskne. Při úklidu koupelny paní pokojské všechny závady hlásí, jsme si jisti, že kdyby byla hadice prasklá již dříve, určitě by si toho všimly. Co se týče výmalby, poslední výmalba všech pokojů v našem hotelu proběhla před půl rokem a další je v plánu, ale opravdu nejsme schopni malovat každý měsíc.

    V každém případě nás mrzí, že jste u nás nebyli 100% spokojeni, a budeme se snažit naše služby v rámci možností zlepšovat.