Recenze

Hodnocení hotelu

89%

Velmi dobré

na základě 217 recenzí

  • Personál

    92%

  • Služby

    90%

  • Čistota

    92%

  • Pohodlí

    86%

  • Cena/kvalita

    84%

Recenze (217)

Filtry

  • Iva Landsingerová

    ?

    jednotlivec, 22. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Ludmila Redlova

    ?

    ostatní, 21. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Odpovídám za maminku, kterou jsem do lázní spolu s kamarádkou poslala. Obě byly velmi spokojené jak s ubytováním,tak s personálem, jídlem, se službami.
    • Původně jsem chtěla objednat jiný hotel, ten byl však plný. Nabídli mi hotel Miramare a nelituji. Mamince se v hotelu velmi líbilo, není co vytknout.
    • Vyšší cena. Vzhledem k tomu, že do lázní jezdí lidé v důchodovém věku je cena poměrně vysoká.
  • Jiří Lejsek

    ?

    jednotlivec, 16. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • personál,léčebné procedury,stravování.
    • velmi stísněné ubytování,hlavně v koupelně bez možnosti odložení věcí potřebných k denní hygieně a WC na které je obtížné se vůbec posadit.
  • MARIE LÍBALOVÁ

    ?

    dospělý pár, 8. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Tyto lázně jsou naší srdeční záležitostí.Jezdíme sem již několik let, do zařízení Miramare jsme jeli na zkoušku,je nám 82 a 76 let, zkusiili jsme SENIOR pobyt a byli jsme nadšeni.Určitě se ještě vrátíme, způsob organizace pobytu neměl chybu Velmi mile nás překvapil přístup mladé lékařky MUDr Truxové. Je to snad první lázeňská lékařka, která projevila zájem o náš zdravotní stav..
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 3. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkové hodnocení velmi dobré
    • Nespokojenost - tvrdé postele.
      - staré a flekaté koberce
      na podlaze, nevábný zápach z koberců.
      Nutné větrání po celý den i noc.
      Doporučují nové koberce ne jinou krytinu.
      Jinak jídlo a personál výborné.
  • Marie Poláčková

    ?

    jednotlivec, 21. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • V lázních se mi velmi líbilo. Splnily mě předpoklady. Odpocinula jsem si a zároveň si nastavila denní režimu. Od úmrtí mého manžela jsem vycházela ven jen pro potřebu mého pejska. Moc jsem nejedla. Jen jsem spala. V lázních jsem pravidelně, 3x denně jedla. Chodila na procedury. Denně plavala v bazénu a používala infrasaunu, všem doporučuji. V Mira are je vše pod jednou střechou. Což bylo výborné, protože počasí se vyjasnilo až poslední dva dny. To už jsem objevovala i okolí. Luhačovice jsou útulné lázeňské městečko. Určitě doporučím svým přátelům. Marie
  • Jaroslav Mohelský

    ?

    dospělý pár, 20. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkový pobyt hodnotíme výborně, byli jsme plně spokojeni.
    • Vše pod jednou střechou a na úrovni.
    • Zdála se mi studená voda v bazénu (měla 28 st.)
  • Hana Hangoni

    ?

    jednotlivec, 18. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Miramare je perfektní ve všech směrech! Každý tam musí být spokojený!
  • Drahomíra Sedláčková

    ?

    jednotlivec, 30. dubna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Poloha hotelu, vyhlídka na centrum Luhačovic a slunečné chodby, jídelna i pokoje.
      Příjemný a usměvavý personál na recepci i v jídelně.
      Kvalita stravování na vysoké úrovni.
    • Rozložení procedur po celém areálu.
  • Radmila Klosová

    ?

    jednotlivec, 22. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • - úžasné jídlo
      - příjemný personál
      -hezký a vybavený pokoj
      - blízko centra
      - dostupnost parkování
    • - věk klientů je hodně vysoký
      - naplánování procedur bych chtěla ovlivnit (den a čas) - bylo naplánováno při příjezdu