Hodnocení hotelu

89 %
Velmi dobré
na základě 56 recenzí
za poslední rok
Personál
96 %
Služby
89 %
Čistota
93 %
Pohodlí
85 %
Cena/kvalita
81 %

Recenze (504)

Typ klienta
Zobrazit pouze
Seřadit od

Jana Zedníková
80 %
·
dospělý pár
·
17. února 2025
Byli jsme dva páry, ale každý byl v jiné budově ubytován, což nás zklamalo. Po telefonické domluvě nám tvrdili, jsme vedle sebe. Asi mysleli budovy.
každodenní vstup do bazénu
personál si nečetl doporučení lékaře a tak se stalo, že jsme dostali jinou koupel nebo inhalaci

Anonym
84 %
·
jednotlivec
·
16. prosince 2024
Bez textového hodnocení
Milý personal hotelu, lázeňské o něco méně. Kromě pána u van.
Zápach kanálu u vany s vonnou koupelí, ta vůně se zcela ztratila. Nesouměrně fungující trysky v masážních vanách

Jana Rýparová
100 %
·
jednotlivec
·
10. prosince 2024
Byla jsem jako vždy velice spokojená absolutně se vším chtěla bych Vám Všem poděkovat za ochotu a vstřícnost a také bych chtěla touto cestou poděkovat kucharum za vždy perfektní a velice chutná a výborná jidla
Jedinou věci bylo že jeden den nefungoval výtah na Miramare 2 ale to se může stát všude

Anonym
60 %
·
dospělý pár
·
18. listopadu 2024
Bez textového hodnocení
Výborná strava a příjemný personál,čistota v jídelně.
Uvádím níže.
Odpověď od hotelu
Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice
Dobrý den, paní Fazekašová, děkujeme mnohokrát za Vaši zpětnou vazbu. Moc si vážíme připomínek našich hostů, pokud byste měla nějaký tip, jak naše služby můžeme zlepšit, budeme rádi za jeho zaslání. Mějte se krásně a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu. Se srdečným pozdravem Tým Royal Spa

Anonym
92 %
·
ostatní
·
11. listopadu 2024
Blízkost k jednotlivým procedurám, příjemný personál, kvalita jídla.

Anonym
72 %
·
jednotlivec
·
4. listopadu 2024
Bez textového hodnocení
Vše pod jednou střechou.
Nebyl otevřený denní bar. Velmi špatný příjem TV signálů.
Odpověď od hotelu
Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice
Dobrý den, omlouváme se za sníženou kvalitu televizního signálu v našem hotelu. Nacházíme se v nádherné přírodě Luhačovických lázní, kde bohužel hory a kopce někdy způsobují problémy s pokrytím signálu. Ve spolupráci s techniky usilovně pracujeme na řešení tohoto problému, aby byl váš pobyt co nejpohodlnější. Denní bar nyní prochází změnou majitele, proto bohužel není otevřen. Budeme se těšit na příští shledanou a věříme, že i přes Vaše připomínky nám zachováte přízeň. Se srdečným pozdravem za celý tým Royal Spa Barbora Petrůjová, MSc. Marketing Specialist

Novosadová Dana
100 %
·
dospělý pár
·
28. října 2024
Naprostá spokojenost. Jedná maličkost, chybí ždímačka u bazénu na plavky.?

Urbanková Blanka
96 %
·
ostatní
·
21. října 2024
Vše bylo výborné jak přístup personálů tak jídlo ,nemáme žádné negativní připomínky
lékářská prohlídka a možnost vybrat si procedůry
není co

Anonym
92 %
·
jednotlivec
·
14. října 2024
Bez textového hodnocení

Anonym
100 %
·
9. října 2024
Bez textového hodnocení
Vše bylo ok
Hledám pobyty ...