Recenze

Hodnocení hotelu

89%

Velmi dobré

na základě 238 recenzí

  • Personál

    92%

  • Služby

    90%

  • Čistota

    92%

  • Pohodlí

    86%

  • Cena/kvalita

    83%

Recenze (238)

Filtry

  • Jarmila Kaderková

    ?

    jednotlivec, 7. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jindřich Kaluža

    ?

    jednotlivec, 25. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    celková spokojenost
    • vše na jednom místě: ubytování, procedury, parkoviště
    • omezená kapacita výtahu, zejména v době oběda a večeře
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 24. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ubytování,stravování dobré,procedury dle ordinace.
    • Jeden výtah,stále obsazený,zbytečně jezdí s lidma dolů,takže se čeká,až přijede dolů a bude místo-jen 6 osob.Ti co spěchají na procedúry jedou nejdříve dolů,pak teprve do 5 patra,kde je průchod do budovy 1 k procedúrám.Čekající dole zase se dostanou do výtahu někdy až na třetí pokus.
      Zastavil se čas,to málo hodin co bylo ,po 2 dnech ukazovalo stále 8.08.-až do odjezdu.V lázních se člověk řídí časem procedúr,starší lidi byli zmatení,neměli hodinky a chodili pozdě na procedúry,i díky výtahu.V jiných lázních byly hodiny všude-u vany s koupelí,v kabinkách po koupeli,na chodbách,v jídelně..
      Změna procedury bez upozornění,jen náhodou jsme zjistili,že masáže na č.1 končí,že je je třeba u sestry změnit.Ne všem se dala masáž za masáž,máte smůlu,prohlásila sestra.Všude jinde se telefonicky případnou změnu člověk dozvěděl.Někteří,co to nevěděli a šli na původní čas,neměli nic.
      Jídlo bylo výborné,ale když objednáváte na celý týden,nepamatujete si to.V jídelně nebyl jídelníček na konkrétní den,nevěděli jsme,na co se těšit.
      Inhalace kyslíku půl hodiny.Lehátko s podnožkou,ale bylo třeba zjistit jak to funguje a sestra upozornila,že zpátky si to každý musí dát sám,nevěděli jsme jak,ono sedět s nohama dolů po tromboze půl hodiny není dobré,starší lidi ani neměli sílu dát zpět podnožku,i mladším se to moc nedařilo.
    Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše názory a připomínky. Jsme rádi za kladné hodnocení, ostatní se budeme snažit vyřešit dle našich možností co nejlépe.
    Černá

  • David

    ?

    dospělý pár, 15. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ubytováni na jednu noc. Ráno v 7:30 si drze do pokoje vlezla uklízečka že jde vysypávat koš. Já spal a přítelkyně nahá v koupelně. Přes opakované hlasité doporučení ať opustí pokoj pořád vyřvávala, že to musí uklidit, že má čtyři budovy atd. V 10:00 jsme měli vyklízet pokoj !!!!. To člověk žasne. Komunikace recepce - personál žádná. Jen tupě každé ráno vynést koš. Asi ještě zdravotnický socialismus. Recepční při příjezdu taky velice příjemná. Je to hnus chodit do práce. A za toto vše 1200,- os/noc. Ubytovna v hodnotě max. 400,- Kč.
    Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice

    Dobrý den pane Sanetrníku,
    děkujeme za Váš názor, mrzí nás přístup našich pracovníků, který byl neprofesionální, a omlouváme se za něj. Uděláme vše pro to, aby se podobná situace již neopakovala.
    Černá

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 31. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Hana Kasalová

    ?

    jednotlivec, 17. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Procedury
      Ubytování
      Strava
      Lázeňský park
      Bazén
  • Evgeny Kashitsyn

    ?

    jednotlivec, 13. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anna Elsnerová

    ?

    skupina přátel, 28. června 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Naše volba pobytu v Luhačovicích byla správná. Moc se nám líbilo. Ráda bych poděkovala paní Kováčové a Smržové za trpělivost a schovívavost při letošní volbě naší dovolené. Ještě jednou děkuji oběma.
    • Hotel Miramare splnil naše očekávání a tak s radostí doporučím pobyt.
      Kuchyně a cukrárna výborná.
      Děkuji zdravotnímu personálu a paní masérce.
      Příjemné překvapení bylo při příjezdu a odjezdu - pomoc se zavazadly - velmi ochotný pán s autem.
      Děkuji!!
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 6. června 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Bazén uzavřen, nebylo to předem hlášeno, účtovaná plná cena.
  • JARMILA KUSÁKOVÁ

    ?

    jednotlivec, 9. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Doporučuji,celkem vše se líbilo.
    • chybí mi vířivka u bazénu,kavárna nebo automat na kávu mimo pod,ávání jídla,automat na chlazené nápoje.