Recenze

Hodnocení hotelu

76%

Dobré

na základě 74 recenzí

  • Personál

    82%

  • Služby

    77%

  • Čistota

    79%

  • Pohodlí

    67%

  • Cena/kvalita

    74%

Recenze (74)

Filtry

Typ klienta

  • Drahomíra Hanělová

    ?

    jednotlivec, 21. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Líbilo se mi velice. Obsluha vynikající. Můžu vás vřele doporučit
  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 10. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Alena Jaklová

    ?

    jednotlivec, 10. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V termínu 29.2.- 6.3.2020 jsem byla ubytovaná v Lázeňském léčebném domě Praha. Moc se mi v Luhačovicích líbilo a také procházky v okolí např. na přehradu, Křížová cesta atd.
    Byla jsem spokojena s ubytováním (čisté pokoje), stravování v jídelně bylo moc dobré a chutné, výběr z několika jídel, zeleninové saláty a ovoce. Pánský personál velmi ochotný
    a příjemný. Lázeňský personál při procedurách příjemný. Moc se mi líbilo plavání v bazénu.
  • Jana Žirovnická

    ?

    jednotlivec, 8. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Poměr cena výkon super, pobyt S
    enior 55+ doplňte dle uvážení obědy.
    • Super personál, velmi vstřícný,
      služby naprosto vyhovující,
      procedury k 55+ umožnily načasováním procházky po okolí i koupání v bazénu,
      který byl vybaven fény i gely na ruce po WC,
      voda čistá, ke konci pobytu i velmi teplá,
      užili jsme si vířivku, kolo ve vodě i Knaipův
      chodníček s různě teplými bublinkami,
      opravy i připomínky byly řešeny hned,
      bezlepková dieta nedělala problémy ani kuchaři, ani servírkám, jsou informovaní,
      salát k večeři i k obědu nebyl v menu, ale vždy k dispozici hostům dle libosti,
      minerální vody s kohoutkem u jídelny se složením i omezeními s indikacemi ke každému jídlu zdarma, nebo čaj či káva a mléko, výběr z menu vyhovoval dietám i speciálním požadavkům hostů, chutnalo nám, byli jsme nadšení, že byl také bezlepkový chléb k snídani,
      poměr cena výkon super, doporučujeme k polopenzi s 55+dokoupit obědy, jsou chutné.
      Televize na pokoji super,
      balkón umožňuje sušit plavky venku.
    • Nevěděli jsme, že kalanetika je zpoplatněna, na dveřích neuvedeno, fitness na chodbě, neodděleno od zvědavých pohledů hostů. Chodby komínovým efektem plné výparů z kuchyně, potřeba zlepšit klimatizaci, zavřené únikové chodby až do 19:00, v případě požáru bychom neunikli.
    Lázeňský léčebný dům Praha

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský léčebný dům Praha

    Děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení, velice nás to potěšilo.
    Budeme rádi, když k nám opět zavítáte :)

    Samozřejmě se pokusíme případné nedostatky napravit :)

    S pozdravem

    Recepce LLD Praha

  • Prokopcová Jiřina

    ?

    jednotlivec, 2. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
  • Jeráček Petr

    ?

    jednotlivec, 1. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vzhledem k termínu a momentálnímu počasí nehodnotíme sportovní vyžití a kulturní možnosti. Navětívili jsme výstavu v Muzeu, moc se nám líbila.
    • Kolonáda uklizena, moc pěkné.
      Málo lidí nikde se nečeká.
      NNení co vytknout.

      Celkově jsme byli hodně spokojeni.
      Pro důchodce v tuto dobu i přijatelná cena za pobyt.
  • Marie Ivičičová

    ?

    jednotlivec, 29. února 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V poměru ceny a kvality jsem byla spokojená . Protože pobyt byl mimo sezónu , neočekávala jsem extra kulturní vyžití. Sport si každý najde , krásné vycházky .
  • Jiří Till

    ?

    jednotlivec, 23. února 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vynikající.
    • Problémy s teplou vodou.
  • Jiřina Jordová

    ?

    jednotlivec, 22. února 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Nemám to jak vysvětlit.
    • - procedury v budově
    • - zápach v koupelně z odpadu
  • Petr OGROCKI

    ?

    ostatní, 22. února 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení