Recenze

Hodnocení hotelu

87%

Velmi dobré

na základě 141 recenzí

  • Personál

    87%

  • Vybavení

    87%

  • Čistota

    91%

  • Pohodlí

    88%

  • Cena/kvalita

    81%

Recenze (141)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 15. července 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel krásný, čistý...
    • Při takovém hotelu postrádám kvalitnější restauraci a služby s tím spojené... Když už je plánovaná odstávka el. energie, měl by to klient pocítit co nejméně... Recepce ani tuto informaci při nástupu nesdelila a po tom co jsem si priplatila plnou penzi, jsem se až u večeře, kde jsem si měla vybrat oběd na další den, dozvěděla o plánované odstavce el. energie a tudíž bude na oběd jen řízek a salát... No tak budiž tedy... A dále, když už se zavře bar, (byť recepce nějakým způsobem nahrazovala aspoň částečně možnost koupit si nějaký nápoj), mohly být na stolech aspoň džbány s vodou...
      V ceně byl přípitek na uvítanou, ale ten též tak nějak nikdo neřešil... Od dalších ubytovaných hostů jsem se dozvěděla, že přípitek též nedostali, mimo další sluzby... Co si neřekne, nemáte a to v některých případech i když si řeknete... Takže vstřícnost a kvalita personálu za mě nic moc.. Ale paní uklízečka má za 1... ;-)
      Jinak byl pobyt příjemný a děti si ho užily, což je nejdůležitější... ;-)
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 30. června 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Dobrý den,
      Dobrý den,
      Dobrý den, hotel je velice pěkný, moderní, nadchla mě soustava saun ve Wellnesu, nic tak krásného a příjemného jsem dosud nezažila, i když jsem navštívila i turecké lázně. Masérské služby byly rovněž na vysoké úrovni. V hotel bylo vzorně čisto, služby fungovaly perfektně. Problém jsem měla trochu s vodou, šla špatně nastavit, zvlášť po ránu. Jídlo bylo vynikající, pstruh byl naprosto super. Doplnila bych větší výběr mraženého zboží. Bohužel mě začala moc bolet záda, ale paní primářka mi velice pomohla, takže jsem si mohla pobyt alespoň částečně užít a docestovat domů. Ještě jednou moc děkuji a budu-li zdravá zkusím příští rok repete.
      Přeji krásný den
      Alena Chocholová
  • Pavlína Kutílková

    ?

    jednotlivec, 4. července 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 9. května 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • - pěkný pokoj
      - krásné okolí
    • Hned po příjezdu nás čekalo překvapení v podobě zaplacení parkovného na celou dobu pobytu a zároveň žádné místo k zaparkování. Při otázce proč to tak je nám bylo nepříjemnou paní v recepci hotelu sděleno, že to je normální a placení až při odjezdu neexistuje. Vše, co si objednáte, musíte ihned platit, takže pořád chodíte s peněženkou.
      Když jsme se chtěli po příjezdu ve 14 hodin najíst v restauraci hotelu kde jsme byli ubytováni, odpověď zněla : "to je jen pro hosty hotelu, vy máte pobytový balíček s večeří v kolibě" - tak jsme si připadali jako ve snu. Po ubytování jsme vyrazili na jídlo do 20m vzdálené kolibě, kde jsme si objednali jídlo - bylo zkažené. Přesto jsme jej uhradili a se špatnou náladou odešli. Druhý den bylo menu "pro zamilované" Na nejmenším stole v koutku koliby (nikdo tam nebyl) byla pouze jedna malinkatá ohořelá svíčka (nezapálená) - to byl asi vrchol přepychu. Jako předkrm byla údajně paštika ze zvěřiny - kolem ní to ani nešlo a ještě k tomu byla zkažená (už na pohled neměla vábnou barvu, byla cítit kyselým a taky tak chutnala). To jsme se již ohradili a pan kuchař nám vzkázal, že je to zvěřinová paštika a že tak má chutnat. Jsme zvyklí jezdit na hotely různých kategorií, ale takový přístup personálu jsme nezažili ani na horské boudě!!!! Je to škoda, protože hotel je moderně vybaven, ale služby ......???? Dalším šokem pro nás byla snídaně - opět kategorizace hostů, nevlídný přístup personálu a chudá nabídka švédských stolů. Celkově bychom zhodnotili náš pobyt - nedoporučujeme .
  • Jiří Hůževka

    ?

    jednotlivec, 18. dubna 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pěkný a cisty pokoj,ochotny a příjemny personal,, výborná kuchyně, pěkné prochazky po okolí,
  • Anna Mašová

    ?

    jednotlivec, 18. dubna 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Děkujeme za úžasný pobyt.
    • Bez výhrad. Určitě doporučíme známým a přátelům.
  • Jana Hanušová

    ?

    dospělý pár, 18. dubna 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S pobytem i službami jsem velmi spokojena, do hotelu jezdíme pravidelně jednou až dvakrát ročně.
    • příjemné ubytování i personál
      špičkově vybavené wellness
  • Pavlína Kutílková

    ?

    ostatní, 2. ledna 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Navštívila jsem hotel Niva poprvé a určitě ne naposledy. Byla jsem velice spokojena s wellness centrem, vybavením pokoje (Executive), stravováním (snídaně švédský stůl, večeře výběr ze tří jídel) a rozpisem procedur. Z okolí hotelu mě nejvíce zaujala přehrada, která je vzdálena cca 10 min. Město Luhačovice je též velice působivé.
    • Ochota personálu.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 25. října 2016

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Musím pochválit veškeré služby, kterých jsem využila při mém pobytu u vás.Masérky pracovaly excelentně, vstřícný přístup k návštěvníkům, poradily, posloužily. Rovněž kladně hodnotím i ostatní personál i kvalitu jídla. Vřele doporučuji dalším návštěvníkům.
  • Beáta Kmentová

    ?

    mladý pár, 26. září 2016

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení