Pavillon Říp
Dobrý den,
děkujeme za milá slova a doufáme, že naše lázně znovu navštívíte.
S pozdravem Tým Lázní Mšené, a.s.
94%
Perfektní
na základě 10 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
?
skupina přátel, 15. dubna 2024
Pavillon Říp
Dobrý den,
děkujeme za milá slova a doufáme, že naše lázně znovu navštívíte.
S pozdravem Tým Lázní Mšené, a.s.
1 hlas
?
ostatní, 25. března 2024
Pavillon Říp
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení a těší nás, že jste si pobyt u nás užili a doufáme, že naše lázně znovu navštívíte. Tým Lázně Mšené :-)
1 hlas
?
dospělý pár, 18. března 2024
Pavillon Říp
Dobrý den, moc děkujemeza milé hodnocení a jsme rádi, že se Vám v našich lázních líbilo. Věříme, že se v budoucnosti budeme moci znovu setkat při Vašem dalším pobytu. Tým Lázní Mšené.
1 hlas
?
jednotlivec, 29. ledna 2024
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
skupina přátel, 28. listopadu 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
Neuvedeno, 20. listopadu 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 7. listopadu 2023
1 hlas
?
dospělý pár, 29. října 2023
Pavillon Říp
Dobrý den, děkujeme za hodnocení lázeňských služeb. Mrzí nás, že jste nebyli spokojeni s ubytováním. Klientům vycházíme vstříc a snažíme se udělat maximum pro jejich komfort a spokojenost. Je tedy škoda, že jste nevyužili nabídku na přestěhování do jiného pokoje, která vám byla nabídnuta.
1 hlas
?
jednotlivec, 4. října 2023
Pavillon Říp
Děkujeme, že jste si pro svůj pobyt vybrali Lázeňský resort Lázně Mšené, a že jste s pobytem a službami byli spokojeni. Těsíme se na Vás při Vašem dalším pobytu. Tým Lázní Mšené, a.s.
1 hlas
?
jednotlivec, 31. července 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.