Recenze
K nástupu na pobyt je třeba prokázat negativní test, očkování nebo prodělání covidu. Sledujte aktuální podmínky pobytů v lázních.

HodnoceníHotel Libuše

Zpět

Hodnocení hotelu

81%

Velmi dobré

na základě 168 recenzí

  • Personál

    88%

  • Služby

    83%

  • Čistota

    84%

  • Pohodlí

    75%

  • Cena/kvalita

    78%

Recenze (168)

Filtry

  • Eva Roztočilová

    ?

    jednotlivec, 19. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel umístěný na dobrém místě. Příjemné prostředí a dobrá cena za pobyt. Skvělé snídaně.
    • Menší hotel a komornější prostředí.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 12. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Irena Rozšafná

    ?

    skupina přátel, 2. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byly jsme ubytovány v hotelu Zimní lázně. Ubytování bylo o stupínek lepší /novější/ než v hotelu Libuše, kde jsme byly 3 roky po sobě. Služby byly na stejné úrovni. V hotelu Libuše však bylo chutnější stravování. Letošní strava v hotelu Libenský byla mírně řečeno velmi dietní - bez chuti . Dobré byly snídaně. Spokojeny jsme byly i s procedurami , lázeňský personál je milý a vstřícný.
    • Ubytování, procedury, celková atmosféra lázní Poděbrady , všude blízko, příjemný personál kavárny Viola, kam jsme dostaly poukaz.
    • Strava - snídaně výborné, večeře bez chuti .
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 7. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Nízká úroveň stravování hotelu, jinak jsme byli spokojeni.
    • Promenáda
    • Malý výběr restaurací
  • Milada Benešová

    ?

    ostatní, 6. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Dobrý den, děkujeme za pobyt. Byly jsme spokojeni, ale co se dělo 3.6.2021 při snídani snad vůbec nelze hodnotit. Při snídani v 8.30.hod nikde ani kousek jídla. Jak řekl obsluhující číšník - ani v lednici - na přímý dotaz. Na požádání vyndal pod pultem schovanou mísu s ovocem a vydal tazateli 2 jablka. Mísu pak zase uklidil. Byla to asi záležitost ranní směny, protože večer bylo vše v pořádku. Takže jsme byli součástí, asi nějkého zvláštního, experimentu. Příště ale prosím, bez nás. Benešová
  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 10. prosince 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Dámský víkend 4.12. až 6.12.2020 ( den po povoleni - vzhledem k situaci ohledně Covidu), jsme byly ubytované v hotelu Zimni Lázně, ubytování, vstřícnost personálu , jidlo i zajištění procedur bylo perfektni.
    • Celkově se nam vše líbilo i přes komplikace, které nám všem současná situace přináši. Takže doporučuji každému, kdo si chce odpočinout a udělat něco pro sve zdravi.
  • Eva Kratochvílová

    ?

    ostatní, 3. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pobyt se nám líbil se vším
      Procedury jsme měly s kamarádkou dobře naprogramované a tak jsme mohly za dvě odpoledne ještě ujít 25 km.
      Jídlo, ubytování,personál hotelu nemá chybu
      Nevím,jak bych se ještě vyjádřila,prostě supr pobyt.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 31. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vše podle popisu. Hezké lázeňské město, příjemný hotel ve skvělé lokalitě, příjemný vstřícný personál. Welnes procedury v lázeňském domě skvělé.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 31. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 18. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Moc se nám vše líbilo! :-)