Recenze

Hodnocení hotelu

87%

Velmi dobré

na základě 501 recenzí

  • Personál

    90%

  • Služby

    87%

  • Čistota

    90%

  • Pohodlí

    87%

  • Cena/kvalita

    83%

Recenze (501)

Filtry

  • Ing. Dagmar Kavanová

    ?

    jednotlivec, 19. listopadu 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • rozkopané parkoviště a týden ani jeden dělník
  • PETR MACEK

    ?

    jednotlivec, 19. listopadu 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Chápu, že parkoviště je rozkopané a upravuje se, ale nechápu, že se tam /ne/pracuje od léta, kdy jsem tam byl také
    • Dobré SPA
  • Dagmar Blažková

    ?

    jednotlivec, 11. listopadu 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 30. října 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ubytovani se nam libilo.
    • Vzhledem rekonstrukce pred hotelem prichozi pohled parku u hotelu.Uvitali bychom pestrejši stravu vice zeleninovych salatu a ovoce a moučniky či dorty.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 21. září 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Perfektní ubytování. Čistota, ochota recepce. Stravování bylo horší. Výborný kuchař, ovšem na požádání . Pouze první dva dny. Chceme touto cestou poděkovat personálu "Modrého salonku" za vynikající večeři a obsluhu, která dosahovala kvalit 4* hotelu.
      Rádi bychom vzkázali portálu Hotel.cz, aby si ověřil, co inzeruje. Hotel a RESTAURACE, která ovšem funguje tak trochu napolovic.
      Ubytování jinak perfektní.
    • Bohužel snídaně formou švédského stolu, je přijatelné, pokud se někdo stará o doplnění. Obědvali jsme mimo hotel. Večeře, první večer na požádání, vzhledem k tomu, že jme si nevybrali z připravených jídel, byla vynikající. Druhý večer personál restaurace nevěděl, zda nám kuchař vyhoví. Vyhověl, večeře opět vynikající. Ovšem třetí večer- pátek 20.9. - tragédie. Personál nám oznámil, že si MUSÍME vybrat. Večeře, teplé ve várnicích, obsluha neexistuje. Várnice neobsahovala to co bylo na lístku. Obsluha nám oznámila, že musíme jít jinam. Prostě jsme měli smůlu.
      Personál Hotelové restaurace ( ne všichni, ale ta dáma 20.9.) by ve 4* hotelu by se měla umět chovat. Byli jsme platící hosté. Takovéto chování by si neměla dovolit ani obsluha v hospodě.
      Je nám to velmi líto, ale zkazilo to celý dojem z pobytu. Chtěli jsme se příští rok vrátit do Poděbrad, ale opravdu budeme moc rozmýšlet.
  • Jan Kusbach

    ?

    dospělý pár, 20. října 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • paní mária szúcová

    ?

    jednotlivec, 15. října 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Libilo se mi vše
    • Na pokojích bylo přetopeno
  • Eva Salomonová

    ?

    jednotlivec, 8. října 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Nelíbil se mi přístup personálu na procedurách / koupele/.
  • Maruše Havlíčková

    ?

    ostatní, 23. září 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S pobytem jsme byly spokojené.Porovnáme - li však procedury,které jsme absolvovaly Luhačovicích,tak byly na vyšší úrovni, co se týká délky i provedení a cenové relace. Jinak personál ochotný,vstřícný,jídlo chutné,pro nás dostačující.
    • Klidné,pěkné prostředí
      Ochotný,milý personál
      Pestré,snídaně,hlavní jídla chutná
    • Nelíbíla se nám upravenost parku,hlavně při vstupu do Zámečku a nedokončené úpravy při vstupu od brány do budovy
  • Marcela Krutská

    ?

    jednotlivec, 19. září 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení