Recenze
S ohledem na vyhlášení vládních nařízení ze dne 21. 10. 2020 byl omezen provoz hotelů s výjimkou lázeňských léčebných zařízení.

Hodnocení hotelu

91%

Perfektní

na základě 385 recenzí

  • Personál

    93%

  • Služby

    91%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    91%

  • Cena/kvalita

    87%

Recenze (385)

Filtry

  • PaedDr. Hana Zápecová

    ?

    dospělý pár, 28. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkové hodnotíme pobybyt v laznich jako velmi příjemný, procedury příjemné včetně chování personálu, strava vynikající. Určitě se opět vrátíme, nebyli jsme tu poprvé.
    • Vše pod jednou střechou, termální bazén denně k dispozici, příjemné i okoli.
  • Eva Štenclová

    ?

    dospělý pár, 24. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Mezi jednotlivými masážemi by měla být doba větší než 30 hodin
      Chybělo nám doporučení k návštěvám zajímavostí v okolí
      Noviny nebylo možno si zajistit dopředu, byť nakonec na recepci byly
      Čas jednotlivých procedur byl určen bez konzultace s námi, takže volného času bylo málo
  • Kultová Zdeńka,Korandová Jaroslava

    ?

    ostatní, 9. června 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Mohlo by byt více laviček v parku
  • Chmelařová Jarmila

    ?

    dospělý pár, 25. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vzhledem k vládou vyhlášenému nouzovému stavu nebylo možné ohodnotit kulturní vyžití ani dětských hřišť.
    • Všechno.
    • Nemám žádné připomínky
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 16. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Úroveň pobytu v Lázních můžu hodnotit jako velmi kvalitní: čistota prostředí a ochota personálu na velmi výborné úrovni. Co se týče stravy, byla rovněž velmi kvalitní
    • Byli jsme ubytováni na hotelu Eliška II a tím,že jsme procházeli přes nově vybudovaný koridor jak na stravu tak i na procedury bylo to něco neskutečné a vynikající. Pochvala tvůrci tomuto nápadu.
    • Pod koridorem teče potok Račinka a přes průzor je vidět jak voda plyne. To je vše vynikající. Dále je na stěně umístěna tabulka ,která oznamuje co v tomto potoku žije. Já osobně tyto živočichy znám protože mám k ním blízko. Ale je celá řada lidi kteří je v životě ani neviděli Proto by bylo vhodné umístit barevné vyobrazení těchto živočichů vedle tabulky. Toto je z mé strany drobný nedostatek lehce odstranitelný.
  • Josef Kellner

    ?

    jednotlivec, 3. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Celkově se nám pobyt v lázeňském hotelu Eliška velmi líbil.
      Ubytování bylo nádherné, v moderně zařízených prostorných pokojích.
      Taktéž čistota nejen pokojů, ale v celém zařízení léčebny byla vzorná.
      Spokojeni jsme byli i se službami kuchyně, restaurace i kavárny.
      Kvalita jídla i množství stojí také za pochvalu.
  • Rachunková Jana

    ?

    jednotlivec, 2. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Claudie Fettohi

    ?

    jednotlivec, 2. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Mgr.Kateřina Černá

    ?

    jednotlivec, 3. února 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Vágnerová Jana

    ?

    jednotlivec, 20. ledna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velmi vstřícný a profesionální personál. Výborná kuchyně.