Recenze

Hodnocení hotelu

91%

Perfektní

na základě 382 recenzí

  • Personál

    93%

  • Služby

    91%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    91%

  • Cena/kvalita

    87%

Recenze (382)

Filtry

  • Chmelařová Jarmila

    ?

    dospělý pár, 25. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vzhledem k vládou vyhlášenému nouzovému stavu nebylo možné ohodnotit kulturní vyžití ani dětských hřišť.
    • Všechno.
    • Nemám žádné připomínky
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 16. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Úroveň pobytu v Lázních můžu hodnotit jako velmi kvalitní: čistota prostředí a ochota personálu na velmi výborné úrovni. Co se týče stravy, byla rovněž velmi kvalitní
    • Byli jsme ubytováni na hotelu Eliška II a tím,že jsme procházeli přes nově vybudovaný koridor jak na stravu tak i na procedury bylo to něco neskutečné a vynikající. Pochvala tvůrci tomuto nápadu.
    • Pod koridorem teče potok Račinka a přes průzor je vidět jak voda plyne. To je vše vynikající. Dále je na stěně umístěna tabulka ,která oznamuje co v tomto potoku žije. Já osobně tyto živočichy znám protože mám k ním blízko. Ale je celá řada lidi kteří je v životě ani neviděli Proto by bylo vhodné umístit barevné vyobrazení těchto živočichů vedle tabulky. Toto je z mé strany drobný nedostatek lehce odstranitelný.
  • Josef Kellner

    ?

    jednotlivec, 3. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Celkově se nám pobyt v lázeňském hotelu Eliška velmi líbil.
      Ubytování bylo nádherné, v moderně zařízených prostorných pokojích.
      Taktéž čistota nejen pokojů, ale v celém zařízení léčebny byla vzorná.
      Spokojeni jsme byli i se službami kuchyně, restaurace i kavárny.
      Kvalita jídla i množství stojí také za pochvalu.
  • Rachunková Jana

    ?

    jednotlivec, 2. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Claudie Fettohi

    ?

    jednotlivec, 2. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Mgr.Kateřina Černá

    ?

    jednotlivec, 3. února 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Vágnerová Jana

    ?

    jednotlivec, 20. ledna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velmi vstřícný a profesionální personál. Výborná kuchyně.
  • Josef Martinec

    ?

    jednotlivec, 15. ledna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byli jsme spokojeni, zvláště s čitotou ve všech prostorách a s personálem hotelu.
    • Perfektní stravování a ochota obsluhy v jídelně, rovněž profesionální vystupování recepčních.
    • Uvítal bych větší vybavenost hotelu. Např. automat na kávu, malý kiosek nebo automat na nápoje- čaj, kyselky apod.
      Prostor pro kuřáky pod přístřeším ne na dešti.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 18. listopadu 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pobyt pro seniory se nám velmi líbil a určitě se sem budeme chtít vrátit. Vstupní lékařská kontrola byla velmi pečlivá a přátelská, stejně tak chování personálu ať při procedurách, tak v jídelně, kavárně i recepci. Byla zde krásná atmosféra , kterou vytvářel svými úsměvy i zdravením personál lázní ( ostatní klienti lázní se k tomu připojovali). Navržené a absolvované procedury byly na vysoké úrovni. Každý den jsme využili možnost navštívit zdarma bazén s termální vodou. Vyzkoušeli jsme i nedaleký Thermal park, kde jsme měli jako klienti lázeňského domu podstatnou slevu. I zde vše na jedničku.
      Měli jsme plnou penzi - jídla byla velmi chutná a rozmanitá, servírované porce velké, saláty a kompoty bez omezení. Při snídani standarní nabídka byla doplněna čerstvým ovocem, velkým výběrem pečiva. Koláče z místní pekárny byly neodolatelné. A na stolech čerstvé květinky ve váze...
      V listopadu je možnost kulturního vyžití přece jen menší než v plné lázeňské sezoně, proto je naše hodnocení nižší.
      Lázeňský hotel je umístěn ve velkém parku. Milé překvapení bylo, že spadané listí bylo pečlivě uklízeno z cestiček i travnatých ploch v těsné blízkosti hotelu, takže park vypadá velmi úpravně i v tuto dobu.
    • Pro příště budeme s předstihem kontaktovat lázně, abychom si mohli vyzkoušet i Jávské masáže, neboť to v době, kdy jsme v lázních byli, bylo z kapacitních důvodů nemožné.
  • Jana Špengerová

    ?

    dospělý pár, 28. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Perfektní ubytování,
      čistota,
      strava až na 1x studenou večeři, ale to nešla el.energie,
      perfektní umístění lázní,nádherná příroda,
      Jsme nadšeni a rádi se vrátíme.