Recenze

Hodnocení hotelu

90%

Perfektní

na základě 49 recenzí

  • Personál

    93%

  • Služby

    89%

  • Čistota

    93%

  • Pohodlí

    91%

  • Cena/kvalita

    82%

Recenze (49)

Filtry

  • Marie Hrubejova

    ?

    jednotlivec, 7. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Dobře procedury a stravování.
    Pacifik Ensana Health Spa Hotel

    Odpověď od hotelu

    Pacifik Ensana Health Spa Hotel

    Vážený hoste,
    děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel Pacifik****. Moc Vám děkujeme za kladné hodnocení.
    Rádi Vás opět v budoucnu přivítáme v jednom z hotelů společnosti Ensana Hotels v Mariánských Lázních.
    Hotel Management

  • Jiří Hrubej

    ?

    jednotlivec, 7. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Velký výběr jídel ,dobrý welness sauna.
    • Hotel na dobrém místě s balkonu slysite fontánu.
    Pacifik Ensana Health Spa Hotel

    Odpověď od hotelu

    Pacifik Ensana Health Spa Hotel

    Vážený hoste,
    děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel Pacifik****. Moc Vám děkujeme za kladné hodnocení.
    Rádi Vás opět v budoucnu přivítáme v jednom z hotelů společnosti Ensana Hotels v Mariánských Lázních.
    Hotel Management

  • Zdeněk Chyba

    ?

    jednotlivec, 7. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel na dobrém místě vše ok!
    • Dobrý welness,rozmanitost stravovani
    Pacifik Ensana Health Spa Hotel

    Odpověď od hotelu

    Pacifik Ensana Health Spa Hotel

    Vážený hoste,
    děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel Pacifik****. Moc Vám děkujeme za kladné hodnocení.
    Rádi Vás opět v budoucnu přivítáme v jednom z hotelů společnosti Ensana Hotels v Mariánských Lázních.
    Hotel Management

  • František Slezák

    ?

    jednotlivec, 22. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byli jsme spokojeni s hotelem i jeho polohou.
    Pacifik Ensana Health Spa Hotel

    Odpověď od hotelu

    Pacifik Ensana Health Spa Hotel

    Vážený hoste,
    děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel Pacifik****. Moc Vám děkujeme za kladné hodnocení.
    Rádi Vás opět v budoucnu přivítáme v jednom z hotelů společnosti Ensana Hotels v Mariánských Lázních.
    Hotel Management

  • Monika Jiraskova

    ?

    jednotlivec, 15. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 26. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Iveta Dockalová

    ?

    jednotlivec, 25. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jana Lancová

    ?

    jednotlivec, 17. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Z důvodu uzavření hotelu Pacifik jsme byli ubytování v hotelu Hvězda. Moje hodnocení se vztahuje k tomuto hotelu. jsem velmi ráda, za tuto změnu. Bylo to prostě úžasné.
    • t
    Pacifik Ensana Health Spa Hotel

    Odpověď od hotelu

    Pacifik Ensana Health Spa Hotel

    Vážená paní Lancová,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu na Váš pobyt v hotelu Hvězda v Mariánských Lázních.
    Slova chvály i ta skutečnost, že jsme splnili Vaše očekávání , nás velice těší.
    Váš názor je pro nás důležitý a zároveň nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty.

    Ještě jednou děkujeme za kladné hodnocení. Management a tým spolupracovníků hotelu Hvězda se těší na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví.

    Radomíra Pavlištová
    Guest Relations Manager
    Hvězda Ensana Health Spa Hotel

  • Eva Simakova

    ?

    skupina přátel, 23. června 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt v hotelu Hvězda byl po všech stránkách perfektní.
    • Krásné prostředí, dobré jídlo, příjemný personál.
      Vyzdvihla bych recepční v recepci Wellnes, příjemná, ochotná.
    • V podstatě jediným problémem byla návštěvy Římských lázní, kterou jsme dostali v hotelu jako bonus. Byli jsme tam v sobotu 20.6. od 17.hodin. Údajně byl v celém městě problém s elektřinou, takže tam byla hodně chladná voda a celkově zima. Vadilo nám, že jsme se to nedozvěděli, když jsme si návštěvu telefonicky ráno objednávali. Druhým problémem byla neskutečně nepříjemná recepční v hlavní recepci, nikoliv Římských lázních, ale v té budově.
      Lituji, ale nevím jméno, ale tak neochotný a arogantní člověk kazí dojem, jinak pěkného prostředí.
    Pacifik Ensana Health Spa Hotel

    Odpověď od hotelu

    Pacifik Ensana Health Spa Hotel

    Vážená paní Simakova,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu ohledně pobytu v Mariánských Lázních v hotelu Hvězda. Velice si vážíme Vaši recenze, která je pro náš tým motivující a pomáhá nám ke zlepšení služeb hotelu a větší spokojenosti našich hostů.
    Velice se omlouváme za nepříjemnou situaci a špatnou informovanost v Římských Lázních. Vaši stížnost jsme ihned předali Spa managerovi k vyřešení, aby se tato situace již více neopakovala.
    Přejeme Vám pevné zdraví a těšíme se na Vaši další ničím nerušenou návštěvu.
    S pozdravem
    Romana Valter, Guest Relations Manager,Ensana Health Spa hotel

  • Marcela BRABCOVÁ

    ?

    skupina přátel, 9. února 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ubytování velmi pěkné, povlečení na posteli krásný bílý damašek. Koupelna čistá, prostorná.
    • Stravování hodnotím velmi negativně.Jako host, který chodí na léčebné procedury vyhledám samozřejmě stravování v hotelu.
      Cena versus kvalita a šířka sortimentu absolutně neodpovídá **** hotelu.
      Možná by nebylo špatné, aby majitel hotelu ochutnal oběd nebo večeři v hotelu Pacifik
      Je to absolutní katastrofa a blamáž
      Máte opravdu co napravovat.
      Dále mám připomínku k vedení procedury. Po koupeli s rašelinovým extraktem paciet odpočívá.A jaké je jeho překvapení, že ho paní lázeňská zabalí do čistého prostěradla, ale potom ho zabalí do deky, kterou asi používá pro mnoho pacientům a hostů před ním.Neuvěřitelná arogance vůči nám, platícím hostům.Z hygienického hlediska pro mě nepřijatelné.
      Velmi ráda si přečtu odpověď vedení hotelu.
      Zdraví Váš host, Marcela Brabcová, K Dubči 57/15, 19016 Praha 9
    Pacifik Ensana Health Spa Hotel

    Odpověď od hotelu

    Pacifik Ensana Health Spa Hotel

    Dobrý den, paní Brabcová,

    děkujeme za Vaši návštěvu GH Pacifik a vyplnění dotazníku spokojenosti. Jsme moc rádi, že se Vám líbilo ubytování. Rádi se též vyjádříme k Vašim připomínkám.

    Co se týče stravování, hotel plně splňuje standardy nastavené řetězcem Ensana Health Spa Hotels. Bohužel nepopisujete konkrétně, s čím jste byla nespokojena. V ceně koupeného pobytu jste měla hotel se snídaní, na místě jste si dokoupila obědy a večeře, několikrát. Přímo v restauraci, hostovi, pokud náš produkt nezná, na přání dáváme možnost si výběr jídel na daný den prohlédnout a rozhodnout se, zda je tato nabídka pro něj zajímavá, je možné ji odmítnout . Určitě bychom Vám v tomto případě nic neúčtovali. Některým hostům buffet nevyhovuje, máme k dispozici i ala Cartový lístek, kdykoliv jsme připraveni i řešit individuální přání hostů. Jsme si vědomi toho, že preference v oblasti stravování jsou velmi různorodé. V restauraci se pohybuje i manažer, který je kdykoliv k dispozici Vám ve Vašich prosbách pomoci.
    Rádi Vám přiblížíme standard pro podávání večeří a obědů. Večeře stojí 390,- Kč za osobu a v ceně je následující buffet: 2 druhy polévek, 4 druhy předkrmů. 6 druhů salátů nebo krájené zeleniny, 3 druhy dresingů, 4 druhy pečiva, 5 hlavní jídel (jídlo z drůbežího masa, hovězího masa, vepřového masa, ryba a jedno vegetariánské jídlo), 5 druhů příloh, 3 druhy zákusků a 3 druhy ovoce. Oběd stojí 275,- Kč a v ceně je 8 druhů salátů, kompot, 3 hlavní jídla, z toho jedno vegetariánské, 2 – 3 druhy, ovoce, pečivo. Pokud srovnáme ceny v nedalekých restauracích či nabídku buffet našich konkurenčních hotelů vs. cena, pohybují se tyto ceny v těch nižších cenových hladinách.
    Garantujeme Vám, že vrcholový management společnosti Léčebné Lázně Mariánské Lázně se v Pacifiku pravidelně stravuje, stejně tak vedení Ensana Health Spa Hotels.

    Rádi se též vyjádříme k ošetřovatelskému standardu procedury minerální koupel. Deky jsou pravidelně prány a měněny, ale není standardem, že jsou měněny po každém hostovi. Sanitářka má za úkol hosta zabalit dle nastaveného standardu do čistého prostěradla (je extrémně velké) a přes to prostěradlo položit tuto deku, která se smí dotýkat pouze toho prostěradla, žádné části těla hosta. Tímto postupem nepřekračujeme žádné hygienické předpisy, je to běžná praxe lázeňských zařízení. Jednorázovým prostředkem tu je to prostěradlo.

    Věříme, že jsme odpověděli na Vaše otázky. S přáním všeho nej, hlavně zdraví a životní spokojenosti.

    Hotelový management