Recenze

Hodnocení hotelu

89%

Velmi dobré

na základě 40 recenzí

  • Personál

    93%

  • Služby

    88%

  • Čistota

    93%

  • Pohodlí

    91%

  • Cena/kvalita

    79%

Recenze (40)

Filtry

  • Marcela BRABCOVÁ

    ?

    skupina přátel, 9. února 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ubytování velmi pěkné, povlečení na posteli krásný bílý damašek. Koupelna čistá, prostorná.
    • Stravování hodnotím velmi negativně.Jako host, který chodí na léčebné procedury vyhledám samozřejmě stravování v hotelu.
      Cena versus kvalita a šířka sortimentu absolutně neodpovídá **** hotelu.
      Možná by nebylo špatné, aby majitel hotelu ochutnal oběd nebo večeři v hotelu Pacifik
      Je to absolutní katastrofa a blamáž
      Máte opravdu co napravovat.
      Dále mám připomínku k vedení procedury. Po koupeli s rašelinovým extraktem paciet odpočívá.A jaké je jeho překvapení, že ho paní lázeňská zabalí do čistého prostěradla, ale potom ho zabalí do deky, kterou asi používá pro mnoho pacientům a hostů před ním.Neuvěřitelná arogance vůči nám, platícím hostům.Z hygienického hlediska pro mě nepřijatelné.
      Velmi ráda si přečtu odpověď vedení hotelu.
      Zdraví Váš host, Marcela Brabcová, K Dubči 57/15, 19016 Praha 9
    Pacifik Ensana Health Spa Hotel

    Odpověď od hotelu

    Pacifik Ensana Health Spa Hotel

    Dobrý den, paní Brabcová,

    děkujeme za Vaši návštěvu GH Pacifik a vyplnění dotazníku spokojenosti. Jsme moc rádi, že se Vám líbilo ubytování. Rádi se též vyjádříme k Vašim připomínkám.

    Co se týče stravování, hotel plně splňuje standardy nastavené řetězcem Ensana Health Spa Hotels. Bohužel nepopisujete konkrétně, s čím jste byla nespokojena. V ceně koupeného pobytu jste měla hotel se snídaní, na místě jste si dokoupila obědy a večeře, několikrát. Přímo v restauraci, hostovi, pokud náš produkt nezná, na přání dáváme možnost si výběr jídel na daný den prohlédnout a rozhodnout se, zda je tato nabídka pro něj zajímavá, je možné ji odmítnout . Určitě bychom Vám v tomto případě nic neúčtovali. Některým hostům buffet nevyhovuje, máme k dispozici i ala Cartový lístek, kdykoliv jsme připraveni i řešit individuální přání hostů. Jsme si vědomi toho, že preference v oblasti stravování jsou velmi různorodé. V restauraci se pohybuje i manažer, který je kdykoliv k dispozici Vám ve Vašich prosbách pomoci.
    Rádi Vám přiblížíme standard pro podávání večeří a obědů. Večeře stojí 390,- Kč za osobu a v ceně je následující buffet: 2 druhy polévek, 4 druhy předkrmů. 6 druhů salátů nebo krájené zeleniny, 3 druhy dresingů, 4 druhy pečiva, 5 hlavní jídel (jídlo z drůbežího masa, hovězího masa, vepřového masa, ryba a jedno vegetariánské jídlo), 5 druhů příloh, 3 druhy zákusků a 3 druhy ovoce. Oběd stojí 275,- Kč a v ceně je 8 druhů salátů, kompot, 3 hlavní jídla, z toho jedno vegetariánské, 2 – 3 druhy, ovoce, pečivo. Pokud srovnáme ceny v nedalekých restauracích či nabídku buffet našich konkurenčních hotelů vs. cena, pohybují se tyto ceny v těch nižších cenových hladinách.
    Garantujeme Vám, že vrcholový management společnosti Léčebné Lázně Mariánské Lázně se v Pacifiku pravidelně stravuje, stejně tak vedení Ensana Health Spa Hotels.

    Rádi se též vyjádříme k ošetřovatelskému standardu procedury minerální koupel. Deky jsou pravidelně prány a měněny, ale není standardem, že jsou měněny po každém hostovi. Sanitářka má za úkol hosta zabalit dle nastaveného standardu do čistého prostěradla (je extrémně velké) a přes to prostěradlo položit tuto deku, která se smí dotýkat pouze toho prostěradla, žádné části těla hosta. Tímto postupem nepřekračujeme žádné hygienické předpisy, je to běžná praxe lázeňských zařízení. Jednorázovým prostředkem tu je to prostěradlo.

    Věříme, že jsme odpověděli na Vaše otázky. S přáním všeho nej, hlavně zdraví a životní spokojenosti.

    Hotelový management

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 11. ledna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byli jsme zcela spokojeni, náš krátký pobyt jsme si užili podle svých představ. Služby i personál byl skvělý. Rádi se budeme vracet.
    • Hotel poskytuje klid, čistotu, služby ve výborné kvalitě
      Stravování v dobré kvalitě, pestré a v příjemném prostředí
      Hotel se nachází v centru, takže je všude blízko a dá se chodit pěšky
      Okolí je příjemné
    • Nic mě nenapadá!
  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 23. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Spokojenost. Vše splnilo naše očekávání.
    Pacifik Ensana Health Spa Hotel

    Odpověď od hotelu

    Pacifik Ensana Health Spa Hotel

    Vážený hoste,
    děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel Pacifik****. Moc Vám děkujeme za kladné hodnocení.
    Rádi Vás opět v budoucnu přivítáme v jednom z hotelů společnosti Danubius Hotels Group v Mariánských Lázních.
    Hotel Management

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 22. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jana Vojtiskova

    ?

    jednotlivec, 31. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vse bylo velmi dobře,jidlo vyborne personal ochotny ubytovani krasne
    • krasne prostredi
    Pacifik Ensana Health Spa Hotel

    Odpověď od hotelu

    Pacifik Ensana Health Spa Hotel

    Vážený hoste,
    děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel Pacifik****. Moc Vám děkujeme za kladné hodnocení.
    Rádi Vás opět v budoucnu přivítáme v jednom z hotelů společnosti Danubius Hotels Group v Mariánských Lázních.
    Hotel Management

  • Marína Čerbačeská

    ?

    jednotlivec, 26. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • perfektní personál
      vstřícnost a ochota
      útulnost
      čistota
    Pacifik Ensana Health Spa Hotel

    Odpověď od hotelu

    Pacifik Ensana Health Spa Hotel

    Vážený hoste, Jsme moc rádi, že Váš pobyt v našem hotelu proběhl k Vaší plné spokojenosti. Věříme, že se stanete našimi pravidelnými hosty. Hotelový management

  • Brožová Libuše

    ?

    jednotlivec, 21. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Opuštěné historické domy
    Pacifik Ensana Health Spa Hotel

    Odpověď od hotelu

    Pacifik Ensana Health Spa Hotel

    Vážená paní Brožová,

    Děkujeme za Vaši recenzi a pozitivní hodnocení. Rádi Vás opět uvítáme v GH Pacifik.

    Management hotelu

  • Dana Mincbergerová

    ?

    jednotlivec, 22. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velmi milý a ochotný personál hotelu.
    Pacifik Ensana Health Spa Hotel

    Odpověď od hotelu

    Pacifik Ensana Health Spa Hotel

    Vážený hoste,

    Jsme moc rádi, že Váš pobyt v našem hotelu proběhl k Vaší plné spokojenosti. Věříme, že se stanete našimi pravidelnými hosty.

    Hotelový management

  • Daniela Netrdová

    ?

    jednotlivec, 9. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Byla jsem moc spokojená a moc se mi u vás líbilo! Se sestrou jsme pobyt dostaly k narozeninám a byl skvělý dárek! Děkujeme!
    Pacifik Ensana Health Spa Hotel

    Odpověď od hotelu

    Pacifik Ensana Health Spa Hotel

    Vážená paní Netrdová,
    děkujeme velmi za Vaše hodnocení a doufáme, že nás někdy v budoucnu opět navštívíte. S přáním pěkného dne Hotel Management

  • j. Přibyl

    ?

    jednotlivec, 13. června 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • čistota,
      milý a ochotný personál
      vybavenost hotelu
    • nemožnost objednat si v restauraci k jídlu minutku nebo jakoukoliv specialitu mimo nabídku bufetu
      venku před hotelem na terase obsluha pouze do 21hod
      neměli podat ani mandle, kešu, a podobné pochoutky