Recenze

Hodnocení hotelu

91%

Perfektní

na základě 378 recenzí

  • Personál

    92%

  • Služby

    91%

  • Čistota

    95%

  • Pohodlí

    91%

  • Cena/kvalita

    87%

Recenze (378)

Filtry

  • Libuše Šůhová

    ?

    jednotlivec, 24. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Byli jsme spokojeni, uvažujeme o zopakování pobytu příští rok
  • Alena

    ?

    dospělý pár, 11. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Krásné prostředí, příjemný personál, strategická poloha v nádherném městě.
  • Jolana Vaňková

    ?

    jednotlivec, 9. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Libuše Pirná

    ?

    ostatní, 7. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Večeře,na romantickou večeři a mit dva dny po sobě jedno a to samé jídlo myslím,že to není on.jediné co bylo jiné byla barva složených ubrousku. Večeře mela byt při švickach,bohužel.
  • Věra Valentová

    ?

    jednotlivec, 7. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 28. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Na podmínky, které hotel může nabídnout to bylo celkem dobré, jen trochu potíží s omezeným parkováním.
    • Klidné odpočinkové místo poblíž krásných parků a lázeňské čtvrti. Stále je vidět ty nádherné staré budovy, to pohladí duši.
    • Romantická večeře při svíčkách má být skutečně při svíčkách a s pozornou obsluhou. Možná stačilo, že jedna čajová svíčka stála rozsvícená na vzdáleném baru, no nevím. Dobře obsluhoval jak číšník, tak i jeho kolegyně blondýna. Zato ta servírka s tmavými vlasy vykazuje základní nedostatky v oblasti stolničení. Přirovnal bych to ke schopnosti roznášet jídlo ve třetí cenové skupině. Nejdříve přeci musím ze stolu odnést použité nádobí po předchozím jídle a až potom se dá pokračovat v dalším servírování. Ale položit polévku někam na okraj stolu, protože před hostem je ještě dříve použité nádobí, to není dobré. Bohužel proto jsem letos asi poprvé nemohl dát žádné spropitné, tak mi to zkazilo dojem. Jinak na spropitném nijak nešetřím, a to ani směrem ke kuchyni, když je jídlo obzvláště chutné.
  • Renata Langerová

    ?

    jednotlivec, 28. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Aneta Dubská

    ?

    jednotlivec, 26. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Klára ČERMÁKOVÁ

    ?

    jednotlivec, 24. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Blanka Krejčová

    ?

    jednotlivec, 24. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Krásné lázně.