Recenze

Hodnocení hotelu

87%

Velmi dobré

na základě 203 recenzí

  • Personál

    90%

  • Služby

    88%

  • Čistota

    90%

  • Pohodlí

    85%

  • Cena/kvalita

    81%

Recenze (203)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 10. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Strava průměrná, s čistotou jsou na štíru,procedury perfektní, ale zbytečné čekání
    • Příjemný personál na procedurach
    • Čistota
  • Petr Hafinec

    ?

    dospělý pár, 9. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Nedostatek personálu, nekompetentní rozhodnutí vedení hotelu o poskytování služeb /kavárna údajně od 8.00 - 17.00hod. / asi bude pršet - zavřeno v ranních hodinách.
    Nepochopitelná doba zavření v 17.00hod. na kávu, víno, destilát a jiné jděte jinam, my vaše peníze nechceme. Značně omezený sortiment - odkazují nás na lobby bar který nemá zahrádku. Recepce Wellnes bez personálu. V neděli procedury neprobíhají. Málo personálu na procedury, v době dojezdu téměř nemožné si doobjednat. Jednoduše řečeno, my vaše peníze nechceme !
    • Pohoda, klid, čistota, zdvořilý a milý personál, zejména servírky na večeři, v baru a číšník na zahrádce
    • Omezená nabídka.
  • Marta Fejfarová

    ?

    jednotlivec, 24. května 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pobyt se nám velmi líbil.Co se týče služeb a ochoty personálu, nelze vůbec nic vytknout.Jídlo bylo vynikající.Doporučím mým známým.Rádi by jsme se sem někdy vrátili, ale na delší pobyt. Děkujeme.
  • Věra Bobelová

    ?

    jednotlivec, 7. května 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Drahomíra Elstnerová

    ?

    jednotlivec, 24. dubna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt v této lokalitě i hotelu se mi velice líbil. Personál hotelu byl velice příjemný. Doporučuji
    • Hotel umístěn na začátku kolonády.
      Všude dostupnost i pěšky.
      V okolí krásně upravené parky.
  • Margarita Malyavskaya

    ?

    jednotlivec, 20. března 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Mgr.Kamila Volfová

    ?

    jednotlivec, 19. března 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Úžasné, rády se s dcerou budeme vracet.
    • Ubytování, služby hotelu.
  • Helena Vitouchová

    ?

    dospělý pár, 4. března 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Výborný personál, jak restaurace tak i u jednotlivých procedur, Velmi dobré jídlo, všeho dotatek, žádné problémy.
    • Co se týče komfortu,těžko si ho můžete užívat za zvuku příklepové vrtačky a jiných zvuků doprovázející rekonstrukci výtahu.
      S tím souvisí hodnocení cena/kvalita.
      Očekával bych místo omluv, raději nějakou slevu.

      Problémem bylo i hlasité povídání ruské klientely na procedůrách. To jsem taky nikde nezažil!!

      Naprostou katastrofou bylo chování rusky mluvících hostů v sauně. Většina se při vstupu do sauny neosprchovala a NIKDO z nich si neodložil PLAVKY i když je to na vstupu jasně rusky napsáno!! VSTUP BEZ PLAVEK! Opěradlo horní lavice je úplně černé.(humus) Někteří si nohy nepodkládají a když odejdou, zůstavají po nich velké mokré fleky, A to, že se chovají
      velmi hlučně, je téměř pravidlem.
      Ze sauny odcházejí (většina bez osprchování) v těch potem nasáklých plavkách do bazénu nebo do výřivky.
      Na sloupcích ve vířivce byly až 5cm vysoké žluté mastné usazeniny. Ty zmizely pouze jednou, během týdenního pobytu a druhý den už tam opět byly. Na naše otázky, proč mají plavky, když to tam mají jasně napsáno, vyrozuměli jsme něco jako, že jim nikdo neřekl. Protože u bazénu, výřivky ani sauny celou dobu nikdo nebyl, zkusili jsme jít večer za recepčním, aby jim to řekl, ale ten se neobtěžoval a stupidnímy výroky jako " A tam je to skutečně napsáno? a "já bych tam taky bez plavek nevlezl" , dokázal, že
      napomenout rusy by bylo velmi neopatrné, zvlášť když je jich tam v hotelu 90%. Co kdyby příště nepřijeli ??
      Byli jsme v několika lázních, ale toto jsme nezažili nikde!!!
  • Pavel Čada

    ?

    jednotlivec, 2. března 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Pavel Petr

    ?

    jednotlivec, 24. února 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení